Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Kelionės maršrutas: "Pažintis su Panemune"

    Kelionių organizavimo kursinis darbas. Įvadas. Darbo tikslas. Parengti organizuotą turistinę kelionę "Pažintis su Panemune". Darbo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. Turizmo samprata. Kelionės organizavimo ypatumai. Turizmo paslaugų vartotojų segmentavimas. Kelionės "Pažintis su panemune" charakteristika. Organizacinė informacija. Pažintinė kelionės informacija. Klaipėda – Priekulė. Priekulė – Kintai. Kintai – Ventė. Ventė – Šilutė. Šilutė – Pagėgiai. Pagėgiai – Vilkyškiai. Vilkyškiai – Smalininkai. Smalininkai – Jurbarkas. Jurbarkas – Panemunės pilis. Panemunės pilis – Raudonės pilis. Raudonės pilis – Veliuona. Veliuona – Seredžius. Seredžius – Raudondvaris. Išvados. Vartojamų terminų žodynas.
    Turizmas, kursinis darbas(32 puslapiai)
    2010-04-26
  • Paslaugų kokybė

    Įvadas. Paslaugų kokybės samprata ir požymiai. Paslaugų kokybės vertinimo rodikliai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės vertinimo modelis. Klaidų analizės modelis. Išvados.
    Kokybės vadyba, referatas(10 puslapių)
    2010-05-05
  • Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis "Sutema"

    Įvadas. Darbo tikslas remiantis turimomis žiniomis, informaciniais šaltiniais ir literatūra parengti rinkodaros planą viešbučio "Sutema" įkūrimui. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. UAB "Sutema" viešbučio esamos situacijos. analizė. Organizacijos analizė. Organizacijos pozicijos apžvalga. Numatomos paslaugos. Viešbučio valdymas ir organizacinė struktūra. Rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinio marketingo analizė. Organizacijos SSGG analizė marketingo požiūriu. Strateginiai rinkodaros sprendimai. Perspektyvų analizė. Pelno (nuostolių) prognozė. Strategijų parinkimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
    2010-05-05