Autoriaus rašto darbai ( darbai)Įvadas. Teorinė dalis. Faktoringo samprata, esmė ir funkcijos. Faktoringo operacijų klasifikavimas. Faktoringo sandorio dalyviai. Faktoringo operacijų veikimo schema. Praktinė dalis. Lietuvos faktoringo rinkos apžvalga. Pagrindinės faktoringo paslaugos sąlygos ir įkainiai. Faktoringo pranašumai it trūkumai komercinėje praktikoje. Išvados. Finansai, referatas(19 puslapių) 2010-03-30 Įvadas. Inovacijų ir inovacijų valdymo sąvokų apibūdinimas. Inovacijų sąvokos apibūdinimas. Inovacijų valdymo sąvokos apibūdinimas. Inovacijų klasifikavimas ir įvairovė. Inovacijų valdymo modeliai. Klasikiniai inovacijų valdymo modeliai. Progresyvūs inovacijų valdymo modeliai. Veiksniai, lemiantys inovacinės veiklos valdymo vystymą. IT inovacijų valdymas. IT (informacinių technologijų) sektoriaus apibrėžimas. IT inovacijų tarptautinės tendencijos. IT inovacijų Lietuvoje plėtros tendencijos. IBM inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje. IBM veiklos aspektai. IBM inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje. Išvados. Rinkodara, kursinis darbas(31 puslapis) 2010-03-30 Įvadas. Darbo tikslas – atskleisti Lietuvos akcizų mokesčio sistemą, atlikti Lietuvos akcizų mokesčio 2001-2006 metų analizę. Akcizų taikymo teoriniai aspektai. Akcizų samprata. Akcizų instrumentarijus. Akcizų objektas. Akcizų objektų apmokestinimas. Akcizų taikymo problemos. Akcizų mokesčio 2002-2006 metų analizė. Akcizo mokesčio analizės metodika. Akcizų mokesčio sudarymą reglamentuojantys teisiniai dokumentai. Akcizų mokesčio horizontalioji analizė. Akcizų mokestis už alkoholinis gėrimus. Akcizų mokestis už kurą. Akcizų mokestis už tabako gaminius. Akcizų mokesčio vertikalioji analizė. Išvados. Priedai (3). Mokesčiai, referatas(24 puslapiai) 2010-03-25 Užduotis: Tekstu ir schematiškai pateikti ne mažiau kaip 3 autorių nuomonę apie marketingą, jo esmę, tikslus, uždavinius. Palyginti jas. Rinkodara, namų darbas(5 puslapiai) 2010-03-30 Įvadas. Darbo tikslas – apžvelgti, literatūros šaltiniuose pateiktus, marketingo tyrimų teorinius aspektus bei atlikti įmonės marketingo tyrimą. Marketingo tyrimų teoriniai aspektai. Marketingo tyrimų samprata ir reikšmė. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų panaudojimas. Marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimo tipai. Tyrimo plano sudarymas. Antrinių duomenų rinkimas.Pirminių duomenų rinkimas. Įmonės marketingo tyrimas. Tyrimo objekto aprašymas ir marketingo tyrimo. problemos formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo bei formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas ir imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (anketa). Rinkodara, tyrimas(12 puslapių) 2010-03-25
| |