Įvadas. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti kokius būdus ir priemones naudoja darbdaviai, kad motyvuotų savo darbuotojus. Tyrimo metodologija. Anketoje pateikiami tokie klausimai. Atrankos modelio pasirinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Priedas (5).
Personalo vadyba, tyrimas(29 puslapiai)
2010-04-26
Įvadas. Įmonės finansinės būklės tyrimas. Horizontali finansinė analizė. Horizontali pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Horizontali balanso analizė. Vertikali finansinė analizė. Vertikali pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Vertikali balanso analizė. Finansinių santykinių rodiklių analizė. Likvidumo rodiklių analizė. Pelningumo rodiklių analizė. Veiklos efektyvumo rodiklių analizė. Įsiskolinimo rodiklių analizė. Išvados.
Apskaita, kursinis darbas(17 puslapių)
2010-04-20
Santrauka. Verslo aprašymas. Verslo srities aprašymas. Verslo idėjos aprašymas. Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai. Produkto aprašymas. Marketingas. Rinkos apžvalga. Konkurentų analizė. Marketingo planas. Pateikimo strategija. Kainodaros strategija. Reklama ir rėmimas. Produkto gamyba. Technologinio proceso aprašymas. Vietos analizė. Patalpos ir įrengimai. Transportas. Tiekėjai. Personalo pasirinkimas. Teikiamos papildomos paslaugos.
Vadyba, namų darbas(12 puslapių)
2010-02-25
Rašinys apie iškalbos meno raidą. Iškalbos menas. Kaip vystėsi iškalbos menas? Aprašyti didieji graikų, romų oratoriai. Kaip formavosi iškalbos menas, kas tam darė įtaką? Kur išaugo iškalbos menas?
Kalbos kultūra, rašinys(5 puslapiai)
2010-02-25
Įvadas. Tikslas: Išsiaiškinti ir įvertinti įvaizdžio svarbą šiuolaikiniam maitinimo verslui. Įvaizdžio analizė teoriniu aspektu. Įvaizdžio samprata. Įvaizdžio svarba maitinimo įmonėms. Faktoriai nusakantys įmonės įvaizdį. Maitinimo įmonės įvaizdžio formavimas. Maitinimo įmonės įvaizdžio formavimą lemiančios įtakos grupės. Teigiamo įvaizdžio nauda maitinimo įmonei. Išvados ir siūlymai. Siūlymai.
Rinkodara, referatas(14 puslapių)
2010-04-25
Prekė. Prekės lygmenys. Prekės asortimentas. Prekės grupė. Prekių klasifikavimas. Vartojimo prekių klasifikavimas. Gamybinių prekių klasifikavimas. Asortimento plėtra. Naujos prekės kūrimo etapai. Prekės gyvavimo ciklai. Įvedimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Augimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Brandos stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Prekių identifikavimo strategijos. Prekės identifikavimo samprata. Diskriminacinės kainos. Valstybės reguliavimas. Kainų strategijos. Kainų nustatymo variantai. Reklama. Asmeninis pardavimas, jo privalumai ir trūkumai. Pardavimo skatinimas. Ryšių su visuomene funkcijos. Paskirstymo kanalo formavimo priežastys. Prekių paskirstymo strategijos. Prekyba.
Rinkodara, špera(8 puslapiai)
2010-04-12
Įvadas. Darbo tikslas – ekonomiškų lempučių paklausos tyrimo pagalba išsiaiškinti ar šios lemputės yra paklausios vartotojų tarpe. Tyrimo metodo pagrindimas. Imties dydžio nustatymas. Prekės tyrimas. Prekės grupės. Prekių klasifikavimas. Kainodara. Vartotojų tyrimas. Vartotojo elgesio rinkoje tyrimas. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados ir pasiūlymai.
Rinkodara, tyrimas(24 puslapiai)
2010-04-15
Įvadas. Palūkanų normų struktūra. Palūkanų norma. Palūkanų norma kreditoriaus požiūriu. Palūkanų norma skolininko požiūriu. Palūkanų normas sąlygojantys veiksniai. Nominali laisva nuo rizikos norma (krf). Rizikos priedas dėl įsipareigojimų nevykdymo (DRP). Likvidus turtas. Mokėjimo termino rizikos priedas (MRP). Palūkanų normos apskaičiavimas. Paprastos ir sudėtinės palūkanos. Paprastosios palūkanos. Sudėtinės palūkanos. Nominalioji ir faktinė. palūkanų normos. Nominali palūkanų norma. Faktinė palūkanų norma. Išvados.
Finansai, referatas(15 puslapių)
2010-04-15
Įžanga. Pavydas. Sąžinė. Meilė. Išvados.
Etika, namų darbas(5 puslapiai)
2010-04-26
Įvadas. Tikslas: Pagrįsti pirmosios pagalbos svarbą gaisro atveju, kuri nulemia tolimesnę nukentėjusiojo sveikatą. Pirmoji medicinos pagalba. Pirmosios pagalbos samprata. Bendrosios pirmosios pagalbos taisyklės. Pirmosios pagalbos suteikimas gaisro atveju. Kaip elgtis gaisro metu. Pagrindinių gyvybės požymių nustatymas. Gaivinimas. Pirmoji pagalba nudegus. Pirmoji pagalba apsinuodijus gaisro metu. Išvados ir siūlymai. Siūlymas.
Sauga, referatas(11 puslapių)
2010-04-26
Įvadas. Marketingo skyrius. Rėmimas. Skyriuje nuveikti darbai. Komercijos skyrius. Komercijos skyriaus funkcijos. Skyriuje nuveikti darbai. Darbo organizavimas komercijos skyriuje. Žmogiškųjų išteklių skyrius. Žmogiškųjų išteklių skyriaus uždaviniai. Skyriaus funkcijos. Skyriuje atlikti darbai. Buhalterinės apskaitos skyrius. Skyriaus funkcijos. Pirminiai skyriaus dokumentai. Apskaitos procesas įmonėje. Skyriuje atlikti darbai. Išvados.
Vadyba, praktikos ataskaita(12 puslapių)
2010-02-25
Įvadas. Žmogiškųjų išteklių skyrius. Darbai nuveikti žmogiškųjų išteklių skyriuje. Buhalterinės apskaitos skyriaus veikla. Darbai nuveikti buhalterinės apskaitos skyriuje. Komercijos skyriaus funkcijos ir darbo organizavimas. Darbai nuveikti komercijos skyriuje. Marketingo skyrius. Marketingo skyriaus nuveikti darbai. Išvados ir pasiūlymai. Individualios užduotys: PMF "Turistlandija" žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovo pareiginė instrukcija; "TEZ TOUR" asortimento analizė; PMF "Turistlandija" praėjusių metų atsargų judėjimo dinamika.
Vadyba, praktikos ataskaita(15 puslapių)
2010-04-20
Įvadas. Darbo tikslas – susipažinti su Best Western "Santakos" viešbučio padaliniais, jų funkcijomis, išanalizuoti marketingo aplinkas, paskirstymą bei rėmimą. Bendra įmonės charakteristika. Best Western "Santaka" marketingo aplinkos. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Gamtinė aplinka. Viešbučio padaliniai ir jų funkcijos. Viešbučio Best Western "Santaka" rinkodaros strategija. Pozicionavimas. Veiklos planavimas. Finansiniai rodikliai ir prognozės. Individuali užduotis. Konferencijų organizavimo Kauno miesto viešbučiuose analizė. Anketinės apklausos duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir pasiūlymai.
Įmonių aprašymai, praktikos ataskaita(31 puslapis)
2010-04-14
Statistikos objektas ir metodas. Ekonominės statistikos metodas. Statistikos pagrindinės sąvokos. Ūkio statistikos organizavimas ir darbo principai. Ūkio statistikos organizavimas. Valstybės statistikos organizavimo ir veiklos principai. Statistikos funkcijos valstybėje. Valstybės statistikos uždaviniai. Tarptautinis bendradarbiavimas. Statistinės informacijos šaltiniai. Statistinio stebėjimo supratimas. Statistinio stebėjimo rūšys ir būdai. Statistinio stebėjimo tikslumas. Statistinės medžiagos suvedimas ir grupavimas. Statistinis grupavimas. Grupavimo intervalai. Grupavimų rūšys. Statistinės eilutės ir lentelės. Statistinės eilutės. Statistinių lentelių samprata. Statistinių lentelių rūšys. Absoliutiniai ir santykiniai statistiniai dydžiai. Absoliutiniai statistiniai dydžiai. Santykiniai dydžiai ir jų išraiška. Dinamikos santykiniai dydžiai. Plano vykdymo ir planinės užduoties santykiniai dydžiai. Struktūros santykiniai dydžiai. Koordinacijos santykiniai dydžiai. Palyginimo santykiniai dydžiai. Intensyvumo santykiniai dydžiai. Grafikų esmė, reikšmė ir sudarymo principai. Grafikų rūšys. Vidurkiai. Aritmetinis vidurkis. Harmoninis vidurkis. Kvadratinis vidurkis. Progresyvus vidurkis. Struktūriniai vidurkiai. Moda. Mediana. Kvaratiliai, deciliai ir procentiliai. Variacijos rodikliai. Variacijos užmojis. Vidutinis tiesinis nuokrypis. Dispersija. Vidutinis kvadratinis nuokrypis. Variacijos koeficientas. Dinamikos eilutės. Analitiniai dinamikos eilutės rodikliai. Vidutinis lygis. Absoliutus padidėjimas. Vidutinis didėjimo tempas. Padidėjimo tempas. Vidutinis padidėjimo tempas. Absoliuti padidėjimo tempas. Vieno procento reikšmė. Indeksai. Agregatinis indeksas. Produkcijos apimties ir kainų agregatiniai indeksai. Savikainos ir darbo našumo indeksai. Vidurkiniai indeksai. Teritoriniai indeksai. Atrankus stebėjimas. Atrankaus stebėjimo būdai. Atsitiktinė atranka. Mechaninė atranka. Tipinė atranka. Statistikos metodų naudojimas tarpusavio ryšiams tirti. Pagrindiniai reiškinių ryšių tyrimo būdai. Paralelinių eilučių metodas. Balansinis metodas. Analitinio grupavimo metodas. Koreliacinis metodas. Koreliacijos koeficientai. Asociacijos ir kontingencijos rodikliai. Rangų koreliacijos koeficientas. Fechnerio koeficientas. Koreliacijos indeksas (koeficientas).
Statistika, konspektas(51 puslapis)
2010-04-12
Statistikos kaip mokslo samprata, uždaviniai, tikslas. Pagrindinės sąvokos. Statistikos tarnybos, uždaviniai, funkcijos, principai. Statistikos įstatymas. Statistinis tyrimas. Pagrindiniai etapai. Statistinis stebėjimas, jo planas, formos, būdai. Statistiniai formuliarai, instrukcijos. Statistinio stebėjimo tikslumas. Statistinės informacijos sutvarkymas ir pateikimas. Duomenų grupavimas, rūšys, požymiai, intervalai. Statistinės eilutės ir lentelės. Absoliutiniai ir santykiniai statistiniai dydžiai, jų rūšys ir matavimo vienetai. Statistiniai grafikai, jų rūšys, elementai, sudarymo principai. Struktūriniai vidurkiai: moda, mediana, jų apskaičiavimas.
Statistika, špera(6 puslapiai)
2010-04-12
Įvadas. Įmonės veiklos charakteristika. Įmonės veikla. Įmonės struktūra. Prekės. Rinka. Įmonės veiklos internete tikslai. Konkurentų internete veiklos analizė. "7 c" analizė. Kontekstas. Konteksto dimensijos. Funkcijos. Estetika. Spalvų schemos. Vizualinės temos. Šriftas. Išdėstymas. Turinys. Pasiūlymo kompleksas. Kreipimosi į vartotoją kompleksas. Multimedia kompleksas. Turinio tipas. Ryšiai. Komunikacija. Personalizavimas. Išvados.
Rinkodara, referatas(21 puslapis)
2010-04-12
Įvadas. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti kavinės paslaugų paklausą bei įvairių kursų studentų nuomonę. Tyrimo metodologija. Anketoje pateikiami tokie klausimai. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados.
Rinkodara, tyrimas(11 puslapių)
2010-04-26
PowerPoint pristatymas. Faktas. Nuostata. Sociologų išvada. Terorizmas kaip viena iš naujų ekstremalių priežasčių. ES (Europos Sąjungos) tarybos pamatinis sprendimas 2002 m. dėl kovos su terorizmu. Teigiama, kad terorizmas senas, kaip civilizacija. Teroro atsiradimas. Terorizmo priežastys. Terorizmas kaip viena iš naujų situacijų priežasčių. Teroristų kovos (veiklos) priemonės ir būdai. Terorizmas kaip viena iš naujų ekstremalių situacijų priežasčių. Kaip apsisaugoti nuo pavojaus. Cheminis ginklas. Biologinis ginklas. Branduolinis ir radiologinis ginklas. Radiologinio terorizmo pavyzdžiai. Radioaktyvių medžiagų paskleidimas galimas. Teroro metodų įvairovė. Rzika mirti (pagal JAV duomenis). Teroristinius veiksmus gali atlikti. Terorizmo žemėlapiai. Teroristinių organizacijų tinklai. Religiniai teroristai. Šalies remiami teroristai. Teroristai nacionalistai. Kairieji teroristai. Dešinieji ir ultra dešinieji teroristai. Tarptautinių išpuolių statistika. Informacinės kortelės visuomenei fragmentas. Tomo Ridžo spalvinė kodų sistema. Uždaros erdvės. Svarbūs pastatai ir infrastruktūra. Teroristų išpuolių žala: ekonominės pasekmės. Darbas iliustruotas paveikslėliais (21).
Politologija, pristatymas(52 )
2010-04-20