Įvadas. Santrauka. Summary. Literatūros analizė. Visuotinės kokybės vadyba. Darbuotojų svarba kokybės valdymui. Teoriniai sprendiniai. Tyrimai ir jų sprendiniai. Išvados.
Įvadas. Jungtinių Tautų Organizacija (JTO). Jungtinių Tautų Organizacija (JTO) tikslai ir principai. Pagrindinės Jungtinių Tautų Organizacijos (JTO) veiklos kryptis. Jungtinės Tautos (JT) ir specializuotos įstaigos. Europos bendrija. Europos Sąjungos (ES) įkūrimas. Bendroji Europos Sąjungos (ES) politika. Europos Sąjunga (ES) ir pasaulis. Išvados.
ACCS bendra apžvalga. Paslaugų paketas. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugų kainodara. Paslaugos teikimo procesas. Paslaugų kokybės užtikrinimas. Paslaugų rėmimas. Paslaugų plėtros strategija. Išvados.
Įvadas. Pramogų verslo apžvalga Kauno mieste. Paslaugų esmė ir savybės. Paslaugų rinkos struktūra ir konkurencijos formos. Paslaugų kokybė. Klientų aptarnavimas. Pagrindiniai paslaugų politikos sprendimai. Išvados.