PowerPoinbt pristatymas. Kas tai? Pradžia. Antrepreneriai. Socialiniai antreprenerio bruožai. Antreprenerių tipai pagal D.Gray. Neigiami antreprenerių tipai. Anterprenerio savybės. Jaunų anterprenerių bruožai. Antreprenerio kaip vadovo vaidmenys. Antreprenerinio proceso aspektai. Novatoriškas verslas Europos Sąjungoje (ES). Pagrindinės priežastys, stabdančios novatoriško verslo pradžią. Kaip sukurti palankią aplinką novatoriškam verslui Lietuvoje. Išlaidos moksliniams tyrimams ir technologijų plėtrai nuo BVP.
Vadyba, pristatymas(19 )
2010-02-04
Įvadas. Organizacijos veiklos aprašymas. Organizacijos elektroninio pardavimo kanalas. Organizacijos ryšys su pirkėjais. Elektroninio pardavimų kanalo komponentai. Produktų katalogas. Pardavimų rėmimo moduliai. Konfigūratorius. Prekių krepšelis. Mokesčių skaičiuoklis. Pristatymų/logistikos modulis. Apmokėjimų modulis. Elektroninio pardavimo/pirkimo scenarijus. Klientų aptarnavimo kanalas. Rekomendacijos.
Rinkodara, namų darbas(10 puslapių)
2010-02-04
Įvadas. Lobizmo samprata. Lobizmo sąvoka. Termino atsiradimo istorija. Lobistinės veiklos vykdymas. Lobizmas ir Europos Sąjunga medijų atžvilgiu. Žiniasklaidos naudojimas lobistinėje veikloje. Bendravimo su žiniasklaida taisyklės. Internetas ir lobizmas. Politika ir požiūris į internetą. Interneto panaudojimas lobistinėje veikloje. Žiniasklaidos naudojimo aplinkybės. Aplinkybės, kuriomis neverta skatinti žiniasklaidos dėmesio. Aplinkybės, kuriomis verta skatinti žiniasklaidos dėmesį. Išvados.
Komunikacija, referatas(17 puslapių)
2010-02-04
PowerPoint pristatymas. Tyrimo tikslai. Įmonės misija, vizija, veikla. Informacinė politika. Įmonės organizacinė struktūra. Informacinė kultūra. Informaciniai procesai. Informacinė architektūra. Informacinė elgsena (3). Intranetas - sprendimas. Departamento informacija. Intraneto pridėtinė vertė.
Komunikacija, pristatymas(15 )
2010-02-04
PowerPoint pristatymas. Kas yra CERP (Confédération Européenne des Relations Publiques)? CERP tikslas. Kvalifikacija. CERP asociacijos nariai. Bendrosios profesinio elgesio taisyklės. Tyrimai ir publikacijos. Mokomieji leidiniai. Tinklaraščiai. Skaičiukai. Problemos.
Komunikacija, pristatymas(11 )
2010-02-04
Įvadas. Apie UAB "Omnitel". Produktai ir paslaugos. Pagrindiniai vadovai. Firmos kultūra ir filosofija. Firmos dydis ir veiklos mastas. UAB "Omnitel" stiprios ir silpnos pusės. Vizija, misija, tikslai. Korporacijos strategija. Konkurencinis pranašumas. "Omnitel" SSGG analizė. "Omnitel" makro aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Aplinkos apsauga. Konkurencinė aplinka. Penkių konkurencinių jėgų modelis. Tiesioginiai konkurentai. "TELE2". "BITĖ GSM". Potencialūs konkurentai. "Omnitel" klientai. Klientų grupės. Tiekėjai. Prekės ar paslaugos pakaitalai. VoIP. Fiksuotas telefono ryšys. Galimi UAB "Omnitel" veiklos scenarijai 2010 metams. Pesimistinis scenarijus. Optimistinis scenarijus. Labiausiai tikėtinas scenarijus. UAB "Omnitel" išorinių veiksnių galimybės ir pavojai. Strateginių alternatyvų parinkimas. Galimos strateginės alternatyvos. Rinkos plėtra – nauji vartojimo atvejai. Rinkos dalies padidinimas – konkurento nupirkimas dalinės paslaugos atžvilgiu. Pozicijos apsaugojimas – pozicijos išlaikymas. Produktyvumo didinimas – efektyvesni kapitalo įdėjimai. Siūloma strateginė alternatyva ir tikslai. Pirmojo lygio rodiklių sąvadas. Strateginis žemėlapis. Išvados.
Įmonių aprašymai, kursinis darbas(36 puslapiai)
2010-02-04