Įvadas. Darbo tikslas: teoriniu ir praktiniu aspektais išnagrinėti tarpvalstybinę prekybą ir tarptautinį marketingą, atlikti tyrimą ir išsiaiškinti, kaip vartotojai reaguoja į Švedijos bankus ir importuojamus produktus. Teorinė dalis. Tarptautinių mainų augimas. Tarptautinis marketingas. Marketingo funkcijos. Marketingo sampratos modeliai. Tarptautinės prekybos samprata. Tarptautinės prekybos priežastys. Importo motyvai. Eksporto motyvai. Lietuvos tarptautinė prekyba. Tiriamoji dalis. Tiriamosios dalies metodika. Tiriamosios dalies analizė. Apklaustųjų amžius. Apklaustųjų išsilavinimas. Vartotojų nuomonė apie importuojamus produktus. Vartotojų nuomonė apie Švedijos bankų paslaugas. Vartotojų nuomonė apie mokesčių naudą. Vartotojų pasitikėjimas Švedijos bankais. Vartotojų lojalumas Švedijos bankams. Išvados. Priedai (3 psl.)
Transportas ir logistika, kursinis darbas(23 puslapiai)
2010-01-15