Nenorminių žodžių darybos variantų klasifikavimas. Priesagų, priešdėlių vediniai. Dūriniai. Sisteminiai jų pažeidimai. Priesagų vediniai. Priešdėlių vediniai. Sudurtiniai žodžiai. Sintaksės variantai. Linksnių ir prielinksnių konstrukcijos. Padalyvių, pusdalyvių, dalyvių konstrukcijos. Sudėtinių sakinių vartosenos klaidos ir trūkumai Linksnių reikšmės. Linksnių vartosenos klaidos. Vardininko klaidos. Kilmininkas. Kilmininko klaidos. Naudininkas. Naudininko klaidos. Galininkas. Galininko klaidos. Įnagininkas. Įnagininko klaidos. Vietininkas. Vietininko klaidos. Šauksminkas. Prielinksnių ir polinksnių vartojimo klaidos. Pusiau predikatinių konstrukcijų klaidos. Dalyvių klaidos. Pusdalyvio klaidos. Padalyvio klaidos. Morfologijos variantai. Giminė. Skaičius. Įvardžiuotinės ir neįvardžiuotinės formos. Laipsniai. Laikai ir nuosakos. Sangrąžinės ir nesangrąžinės formos. Rūšis. Veikslas. Ilgosios ir trumposios formos. Galūnės. Fonetiniai šaknies variantai. Pusiau predikatinių konstrukcijų klaidos. Dalyvių klaidos. Pusdalyvio klaidos. Padalyvio klaidos. Kitos klaidos.
Gramatika, konspektas(32 puslapiai)
2009-06-04
Įvadas. Konceptualiosios metaforos alkoholinių gėrimų reklamose. Konceptualiosios metaforos alaus gėrimų reklamose. Konceptualiosios metaforos sidro reklamose. Išvados.
Sociologija, namų darbas(11 puslapių)
2009-06-04
Vienarūšės sakinio dalys. Nominatyviniai sakiniai. Teigiamieji ir neigiamieji sakiniai. Konstatuojamieji, skatinamieji ir klausiamieji sakiniai. Papildinys. Prielinksninės konstrukcijos. Sudėtinis papildinys. Sudėtiniai paprastieji jungtukiniai sakiniai. Sudėtiniai paprastieji sujungiamieji sakiniai. Sudedamojo sujungimo sakiniai. Skiriamojo sujungimo sakiniai. Priešpriešinio ir gretinamojo sujungimo paremiamojo sujungimo veiksnys aplinkybės. Pažyminys. Tarinys. Predikatinis pažyminys.
Gramatika, konspektas(18 puslapių)
2009-06-04
Įspraudai. Sakinio dalis atitinkantys įspraudai. Sudėtinių sakinių dėmenis atitinkantys įspraudai. Padalyvinės aplinkybės. Asmeniniuose sakiniuose. Beasmeniuose sakiniuose. Pusdalyvinė aplinkybė. Įterpinys. Įterptiniai žodžiai. Kreipinys. Dalyvinės aplinkybės. Sudėtiniai paprastieji jungtukiniai sakiniai. Sudėtiniai paprastieji sujungiamieji sakiniai. Sudedamojo sujungimo sakiniai. Skiriamojo sujungimo sakiniai. Priešpriešinio ir gretinamojo sujungimo sakiniai. Paremiamojo sujungimo sakiniai.
Gramatika, konspektas(6 puslapiai)
2009-06-10
PowerPoint pristatymas. Pažinimas. Kuo skiriasi kategorizacija nuo klasifikacijos? Kategorijų kūrimo proceso etapai. Prototipų teorija (3). Prototipai. Prototipiškumo kognityvinės reprezentacijos kriterijai. Prototipų teorija. Prototipai turi etninį pobūdį. Socialiniai stereotipai. Trys pagrindiniai stereotipų komponentai. Ideologija. Idealas? Atsiradimo priežastys.
Komunikacija, pristatymas(31 )
2009-06-04
PowerPoint pristatymas. Raineris Marija Rilkė. René Karlas Wilhelmas Johannas Josefas Maria Rilke. Rilkės vaikystė ir jaunystė nelaiminga. Rainer Maria Rilke. Ankstyvoji kūryba. 1897 – 1899 metai. Poezijos rinkinys Ankstyvieji eilėraščiai (1899). Sakmė apie korneto Kristupo Rilkės meilę ir mirtį. 1900 metai Rilkė susipažįsta su skulptore Klara Westhoff. Poezijos rinkinys: "Valandų knyga" (Das Stunden-Buch, 1905). "Valandų knyga". Rilkė keliavo į Italiją, Švediją, Vokietiją, Ispaniją, Egiptą. Naujieji eilėraščiai (Neue Gedichte, 1907). Maltės Lauridso Brigės užrašai. Duino elegijos. Sonetai Orfėjui. Rilke ir Tėvas Stanislovas.
Visuotinė literatūra, pristatymas(22 )
2009-09-29
Tarinys. Papildinys. Vienarūšės sakinio dalys. Veiksnys. Aplinkybės. Sudėtinis sakinys. Semantinio prijungimo sakiniai. Bejungtukiai sakiniai. Pagrindinis sintaksės objektas. Gramatiniai žodžių ryšiai. Žodžių junginiai. Svarbiausios jų ypatybės. Žodžių prijungimo būdai. Prijungiamieji žodžiai. skirstymas. Būdvardiniai junginiai su daiktavardiniais linksniais. Prieveiksmių junginiai.
Gramatika, špera(30 puslapių)
2009-06-04
Referatas ir PowerPoint pristatymas. Įvadas. Darbo tikslas yra aptarti strategijas ir būdus, lemiančius reklamos efektyvumą bei jos poveikį visuomenei. Būdai ir strategijos, lemiantys efektyvią reklamą. Reklamos apibrėžimas ir tikslai. Pardavimą skatinantys veiksniai. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Efektyvios reklamos principų. Reklamos efektyvumo vertinimo problematika. Reklamos poveikis visuomenei. Išvados. PowerPoint pristatymas (22).
Komunikacija, referatas(15 puslapių)
2009-06-04