Įvadas. Tikslas - nustatyti 7-9 klasių mokinių idealios moters ir vyro sampratas. Teorinė dalis. Diagramų analizė. Klausimas "Bendraujant su žmogumi man svarbiausia". Klausimas "Ideali moteris turėtų būti". Klausimas "Idealus vyras turėtų būti". Klausimas "Moteris, kuria žaviuosi labiausiai" Klausimas "Vyras, kuriuo žaviuosi labiausiai". Klausimas "Idealios moters išvaizda turėtų būti". Klausimas "Idealaus vyro išvaizda turėtų būti". Klausimas "Idealios moters charakteris". Klausimas "Idealaus vyro charakteris". Išvados.
Sociologija, tyrimas(14 puslapių)
2009-05-29
Įvadas. Tikslas: išsiaiškinti mokyklos aplinkos veiksnius, kurie slopina vyresniųjų klasių mokinių mokymosi motyvaciją. Pagrindinės sąvokos. Anketų analizė ir apibendrinimas. Mokyklos aplinkos veiksniai, slopinantys vyresnių klasių moksleivių mokymosi motyvaciją. Išvados. Interviu ištrauka su socialine pedagoge apie mokinių pamokų praleidimą. Interviu ištraukos analizė. Išvados.
Mokslas ir švietimas, diplominis darbas(15 puslapių)
2009-05-29
Vilniaus Gerosios vilties vidurinės mokyklos mokinių tarpusavio santykiai ir smurto apraiška mokykloje. Tyrimas tikslas - ištirti šeštų ir aštuntų klasių mokinių tarpusavio santykius ir smurto egzistavimą tarp mokinių mokykloje. Aktualumas. Ar Tavo klasės draugai draugiški? Kaip manai, ar draugiški klasės draugų tarpusavio santykiai padeda geriau mokytis? Ar Tau daro kokią nors įtaką Tavo klasės draugai ar vyresnių klasių moksleiviai? Ar gali nepaisyti draugų nuomonės siekiant aukštesnių mokymosi rezultatų? Ar Tu jautiesi saugiai mokykloje? Ar esi patyręs(-usi) smurtą mokykloje? Ar muštum kitą moksleivį, jei taip darytų Tavo draugai? Ar esi matęs(-usi) muštynes tarp moksleivių mokykloje ar mokyklos teritorijoje? Kaip manai, kokių priemonių reikėtų imtis, kad būtų užkirstas kelias smurtui? Į ką kreiptumeisi pagalbos, jeigu prieš Tave būtų naudojamas smurtas? Tyrimo išvados.
Pedagogika, tyrimas(6 puslapiai)
2009-05-29
Įvadas. Hiperaktyvių vaikų samprata. Hiperaktyvumo priežastys. Šeimos ir ugdymo institucijos bendradarbiavimas ugdant hiperaktyvų vaiką. Hiperaktyvus vaikas šeimoje. Hiperaktyvus vaikas mokykloje. Hiperaktyvių vaikų elgesio koregavimas. Šeimos ir ugdymo institucijų bendradarbiavimas ugdant hiperaktyvų vaiką praktinis tyrimas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Anketinės apklausos duomenų analizė ir aptarimas. Tėvų nuomonė apie bendradarbiavimą su ugdymo institucija, ugdant hiperaktyvų vaiką. Mokytojų nuomonė apie bendradarbiavimą su šeima, ugdant hiperaktyvų vaiką. Išvados. Rekomendacijos. Santrauka. Summary. Priedas (Anketa).
Pedagogika, diplominis darbas(38 puslapiai)
2009-05-29