Globalinė reklama. Globalinės reklamos turinys. Klaidos globalioje reklamoje. Globalinės reklamos kūrimas. Išvados.
Rinkodara, referatas(13 puslapių)
2005-11-22
Įmonės n analizė. Trumpa įmonės n charakteristika. Įmonės finansinės atskaitomybės analizė. Įmonės balanso vertikali ir horizontali analizė. Įmonės n pelno (nuostolio) ataskaitos. Vertikali ir horizontali analizė. Įmonės n finansinių – santykinių rodiklių analizė. Įmonės n SWOT analizė. Finansinė įmonės n būklė. Vadyba ir personalas. Produkcija. Klientai. Įmonės n įvaizdis rinkoje. Darbo priemonių technologinės galimybės. Įmonės n analizės apibendrinimas ir išvados. Įmonės strateginių tikslų formulavimas. Alternatyvių strategijų formavimas. Strategijų finansinis įvertinimas. Strategijų rizikos įvertinimas. Optimalios strategijos atranka. Išvados ir komentarai.
Finansai, kursinis darbas(68 puslapiai)
2005-11-22
Tyrimo objektu pasirinktas Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis ir jo pritaikymas, įvertinant UAB "Arstat" veiklą. Tyrimo tikslas - UAB "Arstat" veiklos įvertinimas, remiantis Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modeliu. Bendras įmonės veiklos aprašymas. Akcinis kapitalas. Įmonės darbuotojai. Įmonės produkcija. Įmonės konkurentai. Technologinis procesas. Vertinimo proceso aprašymas. Kriterijų ir kriterijų dalių apibūdinimas. Vadovų veikla. Vadovų veiksmai asmeniniu pavyzdžiu propaguojant ir įgyvendinant tobulumą. Vadovų veiksmai, kuriant valdymo sistemas ir skatinant įmonės valdymo sistemų tobulinimą. Vadovų veiksmai bendraujant su klientais, tiekėjais ir kitomis įmonėmis, profesinėmis, visuomeninėmis bei kitomis organizacijomis. Vadovų veiksmai remiant ir pripažįstant organizacijos žmones. Politika ir strategija. Tinkamos ir išsamios informacijos apie suinteresuotųjų organizacijos veikla grupių poreikius ir lūkesčius panaudojimas, rengiant politiką ir strategiją. Tinkamos ir išsamios informacijos iš veiklos pasiekimų matavimo, tyrimų, mokymosi ir kūrybinės veiklos panaudojimas, rengiant politiką ir strategiją. Politikos ir strategijos parengimas, peržiūrėjimas ir atnaujinimas. Politikos ir strategijos skleidimas pagrindinių procesų struktūroje. Žmonės. Partnerystės ir ištekliai. Procesai. Klientų rezultatai. Žmonių rezultatai. Visuomenės rezultatai. Pagrindiniai veiklos rezultatai. Kriterijų, kriterijų dalių ir bendras įmonės įvertinimas. Išvados.
Kokybės vadyba, kursinis darbas(48 puslapiai)
2005-11-22
Kazio Šimonio gyvenimo apžvalga, kūrybos laikotarpiai. 15 paveikslų analizė.
Dailė, referatas(9 puslapiai)
2005-11-22
Akių klinikos esamos situacijos analizė. Paslaugos. Paslaugų kainos. Teikimo vieta. Rėmimas. Vartotojai. Paslaugų pardavimas. Akių operacijas atliekančios klinikos. Marketingo galimybių įvertinimas. Marketingo tikslų nustatymas. Tikslinės rinkos nustatymas. alternatyvių paslaugų marketingo sprendimo analizė. Marketingo sprendimų priėmimas. Marketingo veiksmų plano parengimas ir jo įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai.
Rinkodara, namų darbas(13 puslapių)
2005-11-22
Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Z. Jakubynienės IĮ situacijos analizė.Rinkos analizė. Minkštų baldų rinkos dydis ir augimas. Rinkos pelningumo analizė. Mikroaplinkos analizė. Z. Jakubynienės IĮ charakteristika. Prekių asortimentas ir kainos. Įmonės paskirstymo kanalai. Z. Jakubynienės IĮ vartotojai. Z. Jakubynienės iį tiekėjai. Baldų rėmimo organizavimas. Konkurentų analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai – kultūriniai veiksniai. Politiniai – teisiniai veiksniai. Moksliniai – technologiniai veiksniai. Gamtiniai veiksniai. Aplinkos vystymosi alternatyvų suderinimo (SWOT) analizė. Z. Jakubynienės IĮ marketingo tikslai. Z. Jakubynienės IĮ marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategija. Rinkos aprėpimo strategijos. Pozicionavimo strategijos. Marketingo kompleksu elementų strategijos. Prekės strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(27 puslapiai)
2005-11-22
Įvadas. Paslaugos produkto vertė. Kainodara. Diferencijuota kainodara. Metodai. Paslaugų produktų vertės strategijos (netikrumo sumažinimo strategija, sąryšio su vartotojais didinimo strategija, žemų kaštų siekimo strategija). Kainos elastingumas. Išvados.
Rinkodara, referatas(14 puslapių)
2005-11-22