Lietuvių kalbos rašinys. Ideali mokykla – kokia ji turėtų būti? Mano pasvarstymai šia tema.
Lietuvių kalba, rašinys(3 puslapiai)
2009-03-17
Jono Radvano poemos "Radviliada" analizė. Įvadas. Jono Radvano biografija. Lietuvos šlovinimas bei jos praeitis. Išvados.
Lietuvių literatūra, analizė(7 puslapiai)
2009-03-17
Teatro esė apie jaunąjį aktorių teatre, mokykloje. Koks jis turi (turėtų) būti? Kaip pedagogas turėtų ruošti jaunąjį aktorių teatrui? Kūrybos procesas ir kūrybos laisvė. Pagrindiniai aktorinės psichotechnikos elementai. Veiksmas. Dėmesys. Vaizduotė. Įvykiai, jų tarpusavio ryšys. Įvykių vertinimas. Ryšys su partneriu. Tarpusavio sąveika.
Teatras, namų darbas(16 puslapių)
2010-10-18
Įvadas. Papildomo ugdymo pedagogikos specializacijos standartas. Socialinės – kultūrinės veiklos organizavimas. Mokyklos ryšių su visuomene plėtra. Socialinės – kultūrinės veiklos organizavimas Pažinti ir puoselėti tautines tradicijas, suprasti savosios ir kitų tautų kultūrinį bei etninį savitumą. Išmanyti laisvalaikio ugdymo proceso specifiką, jo paskirtį, prasmę, galimą poveikį ir rezultatus. Formuoti moksleivių poreikį kultūringai praleisti laisvalaikį. Išsiugdyti organizacinius gebėjimus. Gebėti atskleisti bendruosius ir individualiuosius moksleivių gebėjimus. Analizuoti ir suvokti socialines permainas, kultūrinius pokyčius ir tai panaudoti bei pritaikyti organizuojant laisvalaikį. Suvokti laisvalaikio ugdymo svarbą formuojant kūrybingą, asmenybę. Gebėti puoselėti moksleivių kūrybinę potenciją bei ugdyti kūrybinius gebėjimus įvairiose veiklos srityse. Išmanyti meninio ugdymo būdus ir formas. Tenkinti pažintinius moksleivių poreikius, atitinkančius jo interesus ir kultūros lygį. Mokėti individualizuoti ir diferencijuoti įvairias laisvalaikio organizavimo formas bei suvokti bendruosius darbo su grupe principus ir mokėti jais vadovautis. Žinoti vaidybos , etikos ir sceninės kultūros pagrindus. Ugdyti pasitikėjimą savimi, savo kūrybinėmis galiomis. Išsiugdyti elementarius oratoriaus įgūdžius, gebėjimą improvizuoti ir panaudoti įvairias teatrines raiškos formas. Formuoti estetinio santykio su menais pradmenis. Gebėti reikšti save teatro priemonėmis ir kūrybos produktais. Mokyklos ryšių su visuomene plėtra. Gebėti bendradarbiauti su įvairiomis žinybomis ir organizacijomis, toleruojančiomis kultūringą laisvalaikį. Gebėti skatinti integracinį požiūrį į pasaulio pažinimą bei kultūros perėmimą. Išvados.
Pedagogika, referatas(14 puslapių)
2010-10-13
Šis darbas tai sugestopedijos metodo rekomendacijos pradedančiajam mokytojui. Sugestopedija tai čia yra moderni, užsienio kalbų mokymosi metodika. Trumpas supažindinimas su pačiu metodu, paties metodo apžvalga, kritikų šalininkų nuomonės, pabaigoje mano pamąstymai, kaip ir kur galima panaudoti sugestopedijos metodą praktiškai. Vietoj įvado. Kritikai. Šalininkai. Metodą sudaro tokie etapai. Tinkamas fizinis ir psichinis atsipalaidavimas. Motyvuota mokymosi sugestija (afirmacija). Ritmingas kvėpavimas. Tinkama muzika. Kasdienis kartojimas bei praktinis išmokto dalyko pritaikymas. Vietoj pabaigos.
Pedagogika, namų darbas(5 puslapiai)
2010-04-15