Įvadas. Bendrojo lavinimo mokyklos, kaip organizacijos vizija ir misija. Vizijos apibrėžimas. Švietimo vizija švietimą reglamentuojančiuose dokumentuose. Misijos apibrėžimas. Mokyklos misija švietimą reglamentuojančiuose dokumentuose. Mokyklos vizija ir misija. Reikalavimai mokyklų nuostatams. Mokyklų deklaruojamų vizijų ir Lietuvos švietimo vizijos atitikimas. Mokyklų deklaruojamų misijų ir Lietuvos švietimo misijos atitikimas. Mokyklos vizija ir misija draugiškos mokyklos aspekte. Išvados. Priedas.
Mokslas ir švietimas, diplominis darbas(24 puslapiai)
2009-02-24
Įvadas. Strateginio mąstymo švietimo sistemoje aspektai. Švietimo vadybos santykis su bendrąja vadyba. Strategijos esmė. Švietimo organizacijų strategijų įvairovė. Tautinio ugdymo visuomenėje ir mokykloje bruožai. Tautinio ugdymo tikslai. Tautinis tapatumas. Tautinio ugdymo veiksniai. Lietuvių bendruomenės švietimo situacija Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV). Lietuviškųjų organizacijų steigimas. Lietuvių bendruomenės situacija Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) šiandien. Dabartinių lietuviškų mokyklų padėtis Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV). Kristijono Donelaičio lietuviškos mokyklos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) strategijos formavimo ypatumų tyrimas. Organizacijos misija, vizija, tikslai ir funkcijos. Mokyklos išorinės ir vidinės aplinkos analizė. K. Donelaičio mokyklos SSGG analizė ir strateginių tikslų formavimas. Išvados. Rekomendacijos. Priedai (3).
Mokslas ir švietimas, diplominis darbas(71 puslapis)
2009-02-19
Įvadas. Sutrikusio intelekto apibrėžtis. Sutrikusio intelekto samprata. Nežymiai sutrikusio intelekto jaunuolių vystymosi ypatumai. Nežymiai sutrikusio intelekto (NSI) jaunuolių profesinio rengimo ir integracijos į darbo rinką galimybės. Neįgalių asmenų profesinį ugdymą įtakojantys veiksniai. NSI jaunuolių profesinio rengimo galimybės. NSI jaunuolių integracijos į darbo rinką galimybės. Tyrimo "Visuomenės požiūris į nežymiai sutrikusio intelekto jaunuolių profesinio rengimo ir įsidarbinimo galimybes" duomenų aprašas. Tyrimo metodologija. Tyrimo duomenų analizė. Išvados. Priedai (2).
Socialinis darbas, diplominis darbas(50 puslapių)
2009-02-19
Įvadas. Vertybinės orientacijos ir jų funkcionavimas visuomenėje. vertybės sąvoka ir jos aiškinimai. Vertybių savybės ir jų gyvavimo ciklas. Vertybinių orientacijų funkcionavimo ypatumai sociume. Paauglio gebėjimas internalizuoti vertybes. Vyresnių klasių moksleivių aplinkos analizė. Šeima, kaip pirminė socializacijos institucija. Mokykla, kaip antrinė socializacijos institucija. Bendraamžių grupių poveikis. Televizijos poveikio analizė. Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms tyrimas. Tyrimo išvados. Rekomendacijos. Išvados. Priedas.
Pedagogika, diplominis darbas(52 puslapiai)
2009-02-24
Įvadas. Specialiųjų poreikių vaikų integravimo galimybės. Specialiųjų poreikių vaikų integracijos teisinis reglamentavimas. Specialiųjų poreikių vaikų integracijos bendrojo lavinimo mokykloje prielaidos. Integracijos samprata. Ugdymo turinio parinkimas. Specialiųjų poreikių vaikų ugdymo aplinkos paruošimas. Mokymo priemonių parinkimas ir pritaikymas. Pedagogų pasirengimas darbui su specialiųjų poreikių moksleiviais. Tėvų dalyvavimas specialiųjų poreikių vaikų integracijos procese. Integruoto ugdymo problemos. Integracijos patirtis Alytaus "Dzūkijos" vidurinėje mokykloje. Išvados.
Socialinis darbas, kursinis darbas(37 puslapiai)
2009-02-24
Įvadas. Laisvalaikio kultūros samprata. Laisvalaikio struktūra ir jo funkcijos. Laisvalaikio leidimas – kultūros dalis. Vaikų, suaugusiųjų ir šeimos laisvalaikio leidimas. Vaikų laisvalaikis. Suaugusiųjų laisvalaikis. Laisvalaikis šeimoje. Laisvalaikio leidimo kartu šeimoje ypatumai. Tyrimo organizavimas. Tėvų ir vaikų bendro laisvo laiko leidimo ypatumai. Žaidimai tėvų ir vaikų laisvalaikio metu. Išvados. Santrauka.
Socialinis darbas, diplominis darbas(58 puslapiai)
2009-02-19
Įvadas. Darbe naudojamos sąvokos. Vaiko gerovės politika kaip kompleksinė rūpinimosi vaiku priemonė. Teisės aktų, reglamentuojančių vaiko gerovės politiką, apžvalga. Institucijos, užtikrinančios vaiko gerovės politiką Lietuvoje. Šeimos politikos kūrimo istorija. Socialinė parama vaikui ir šeimai. Socialinės paslaugos. Piniginė parama šeimai. Valstybės parama besilaukiančioms kūdikio moterims ir vaikus auginančioms šeimoms. Valstybės parama vaikams, globojamiems šeimoje, šeimynoje ar nevyriausybinėse vaikų globos institucijose/įstaigose. Piniginė socialinė parama mažas pajamas gaunančioms šeimoms. Šalpos išmokos. Parama užsienio šalių piliečiams gavusiems prieglobstį Lietuvos respublikoje. Skurdas ir vaiko sveikata. Panevėžio miesto šeimų nuomonė apie teikiamą socialinę paramą vaikui ir šeimai. Išvados. Summary.
Socialinis darbas, diplominis darbas(54 puslapiai)
2009-02-19