Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti UAB "Čilija" organizaciją pagal E. Demingo teikiamus ir visuotinai pripažintus kokybės vadybos principus. Jiems neatitikus, pasiūlyti sprendimo būdus defektams pašalinti bei veiklai pagerinti. Visuotinės kokybės samprata. Įmonė UAB "Čilija". Įmonės vertinimas pagal 14 E. Demingo principų. Laikykis pastovaus tikslo nuolat tobulinti produktą ar paslaugą. Įsisavink naują filosofiją. Liaukis priklausęs nuo masinių patikrinimų. Liaukis vertinęs verslą vien pagal kainą etiketėje. Nuolat gerink gamybos bei paslaugų sistemą. Įdiek šiuolaikinius mokymo darbo vietoje metodus. Įvesk vadovavimą. Atsikratyk baimės. Sulaužyk barjerus, skiriančius funkcinių sričių personalą. Atsisakyk šūkių, pamokymų ir uždavinių darbuotojams. Panaikink kiekybines kvotas. Pašalink kliūtis, trukdančias didžiuotis darbu. Įdiek veiksmingą lavinimo ir mokymo programą. Veik, kad įgyvendintum pakeitimus. Išvados.
Įmonių aprašymai, referatas(11 puslapių)
2009-06-15
Įvadas. Darbo tikslas: išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį. Lojalumo samprata. Jo reikšmė įmonei. Lojalių klientų privalumai. Vartotojų lūkesčių ir poreikių atitikimas. Lojalumo prekei formavimas. Psichologiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Lojalumas ir prisirišimas. Kainodara ir lojalumas. Lojalumo kortelių paskirtis. Individualaus marketingo bei lojalumą skatinančios kainodaros derinimas. Kaip padaryti vartotoją lojaliu? Lojalumo kūrimas. Vartotojų elgsenos ir lojalumo įvertinimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos". Trumpas įmonės aprašymas. Vartotojų lojalumo įvertinimas. Vartotojo kontaktavimo su prekybiniu personalu įvertinimas. Vartotojų motyvacijos ir prioritetai. Apibendrinimas vertinant vartotojų lojalumą "Eurokos" parduotuvių atžvilgiu. Lietuvos pirkėjų vertinimas. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis.
Rinkodara, kursinis darbas(29 puslapiai)
2009-01-05
Įvadas. UAB "Čili Kaimas" įmonės aprašymas. UAB "Čili Kaimas" įmonės analizė. Rinkodaros veikos tikslai. Įmonės strateginės plėtros prioritetai. Plėtros galimybės ir ribos. Rinkodaros strategijos. Verslo idėjos planas plėtrai. Investicijų poreikis verslo plėtros idėjai. Išvados ir pasiūlymai.
Rinkodara, praktikos ataskaita(20 puslapių)
2009-05-20
Įvadas. Tikslas: atskleisti prekinių ženklų vizualinį identitetą, prekių ženklo vertybės. Viešojo maitinimo tinklas UAB "Čilija". Restoranų grupė "Boogie Woogie". "Čili" prekinis ženklas. "Boogie Woogie" prekinis ženklas. "Čili" ir "Boogie Woogie" prekių ženklų konkurencingumo palyginimas. Išvados.
Rinkodara, referatas(11 puslapių)
2009-06-15
Lietuvos "Čili" ir Amerikos "McDonald‘s" bendrovių prekių ženklų lyginamoji analizė. Anotacija. Abstract. Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti ir palyginti Lietuvos "Čili" ir Amerikos "McDonald's" bendrovių prekės ženklus. Prekės ženklo sukūrimas ir vertė teorijos aspektu. Prekės ženklo atsiradimo priežastys. Prekės ženklo kūrimas. Prekės ženklo vertingumas. Prekės ženklo apskaičiavimo metodika. Vertingumo dedamosios. Spartus prekės ženklo svarbos ir vertės augimas "Čili" bei "McDonald's" prekių ženklų tyrimas. Organizacinis įvaizdis ir prekių ženklų vizualinis identitetas. Tyrimo metodai. "Čili" bei "McDonald's" bendrovių prekių ženklų įvaizdžio tyrimas. "Čili" bei "McDonald's" prekių ženklų lyginamoji analizė. Perspektyvos ir tobulinimo galimybės. Išvados. Žodynas. Priedai (10 psl.).
Rinkodara, diplominis darbas(67 puslapiai)
2009-06-17
Įvadas. Reklamos pradžios istorija ir esmė. Reklamos užsakovai ir tyrimai. Tyrinėjimo tikslai ir reikalavimai. Tyrinėjimai reklamoje. Reklamos įtaka vartotojui. Reklamos įtaka prekei. Išvados.
Rinkodara, referatas(19 puslapių)
2009-06-15