Įvadas. Darbo tikslas – remiantis "Žygio batų" parduotuvių tinklo perspektyvų tyrimo išvadomis, numatyti marketingo strategijas ir parengti jų įgyvendinimo rekomendacijas. Trumpa įmonės charakteristika. "Žygio batų" tinklo perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė. Parduotuvių tinklo SWOT analizė. "Žygio batai" marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
2008-11-04
Įvadas. Darbo tikslas – atlikti UAB "Žaibiškas greitis" veiklos analizę ir suformuoti galimos marketingo strategijos modelį. UAB "Žaibiškas greitis" – pirmoji Kaune įsteigta radiofonizuota privati taksi firma. Trumpa įmonės charakteristika. UAB "Žaibiškas greitis" perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė. Paslaugų ir kainos analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Įmonės SWOT analizė. UAB "Žaibiškas greitis" marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. Marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Paslaugų strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
2008-11-04
Įvadinė dalis. UAB "Lukandra" yra minkštų baldų gamybos įmonė, gaminanti kokybiškus klasikinio bei modernaus dizaino minkštus baldus svetainei, miegamajam, vaikų kambariui, viešbučiui ir biurui. Valdymas. Marketingas. Apskaita. Praktikos vertinimas.
Vadyba, praktikos ataskaita(15 puslapių)
2010-05-31
Įvadas. Darbo tikslas – remiantis skirtingomis socialinėmis teorijomis, atlikti naujos šeimos politikos koncepcijos priėmimo, kaip socialinio įvykio, analizę. Socialinių įvykių analizės teoriniai aspektai. Socialinės teorijos. Šeimos samprata. Naujai priimtos valstybinės šeimos politikos koncepcijos patvirtinimo analizė. Analizė pagal struktūralizmą. Analizė pagal funkcionalizmą. Analizė pagal konflikto teoriją. Išvados.
Sociologija, namų darbas(10 puslapių)
2008-11-04
Įžanga. Tyrimo tikslas – parinkti UAB "Struktūra" užsienio rinką, kurioje įmonė galėtų sėkmingi plėsti veiklą. Teoriniai užsienio rinkų parinkimo aspektai. Rinkų internacionalizacija. Tarptautinio verslo operacijų valdymas. Užsienio rinkų parinkimo etapai. Ekonominės veiklos plėtros į užsienio šalis motyvai ir tikslai. Užsienio rinkų parinkimo makrolygyje kriterijai. Tikslinės rinkos identifikavimas. Užsienio šalies rinkos konkurencinės aplinkos analizė. Skverbimosi į užsienio rinką strategijos ir įėjimo būdo parinkimas. Vertės grandinė įmonės veiklos plėtroje. Užsienio rinkos parinkimo UAB "Struktūra" veiklos plėtrai tyrimas. Tyrimo metodikos pagrindimas. Tyrimo eiga. Užsienio rinkos parinkimo UAB "Struktūra" veiklai tyrimo rezultatų analizė. UAB "Struktūra" apžvalga. Užsienio rinkų ekonominė (empirinė) apžvalga. Ukrainos verslo rinkos aplinkos tyrimo rezultatai. Skverbimosi būdo į užsienio rinką parinkimas remiantis interviu tyrimu. Įmonės UAB "Struktūra" veiklos plėtros perspektyvos Ukrainos verslo rinkoje. Išvados. Priedai (2 psl.).
Vadyba, kursinis darbas(80 puslapių)
2010-05-31