Įmonės finansiniai sprendimai. Įmonės finansų valdymo pagrindinės sritys. Kapitalo struktūra. Finansų valdymo esmė. Finansų valdymo tikslai. Finansų valdymo funkcijos. Finansų analizės esmė. Finansų analizės uždaviniai. Finansų analizės informacijos vartotojai. Finansų analizės rūšys. Horizontalioji analizė. Vertikalioji analizė. Santykinių rodiklių analizė. Įmonės finansų analizės būdai: Loginiai; Ekonometriniai; Euristiniai (psichologiniai); Grafiniai; Specifiniai.
Finansai, konspektas(24 puslapiai)
2005-10-20
Darbo tikslas: Apžvelgus konkurencinės rinkos modelį teoriniame lygmenyje aptarti realių šios rinkos veiksnių įtaką šalies konkurencingumui. Darbo uždaviniai: Atskleidus konkurencinės rinkos reikšmę ekonominėje teorijoje, apibendrinti šios rinkos privalumus ir trūkumus, Atskleisti konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo principų analizę, Statistinių duomenų pagalba apžvelgti ekonominio augimo ir konkurencingumo ryšius. Tobulos konkurencijos privalumai ir trūkumai. Konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo aplinka ir principai. Makroaplinkos veiksnių vertinimas. konkurencinės rinkos paklausos prognozavimo požiūriu. Konkurencingumas ir jo lygiai. Ekonominis augimas kaip ūkio konkurencingumo didinimo prielaida. Išvados.
Mikroekonomika, kursinis darbas(28 puslapiai)
2005-10-20
Valstybinio socialinio draudimo sistemos formavimasis Lietuvoje. Dabartinė valstybinio socialinio draudimo sistema Lietuvoje. Valstybinio socialinio draudimo fondo sandaros įstatymas. Lietuvos respublikos valstybinio socialinio draudimo fondo 2005 metų rodikliai.
Finansai, referatas(12 puslapių)
2005-10-23
Personalinė įmonė "Arena" – kompiuterinis salonas, teikiantis kompiuterinio laiko pardavimo paslaugas. Verslo idėja, įmonės produkto pasirinkimas. Marketingo tikslų formulavimas. Veiklos aplinkos apibūdinimas. Mikroaplinka. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Partneriai. Personalas. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Technologinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Demografinė aplinka. Rizikos įvertinimas. Statistikos rodikliai. Marketingo koncepcija ir tipai. Marketingo elementų apibūdinimas. Produktas. Kaina. Vieta. Rėmimas. Marketingo išlaidos. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(17 puslapių)
2005-10-23
Sistemų analizės samprata ir taikymo sritys. Sistemų dinamika. Sistemų modeliavimo metodai. Sistemų valdymo procesai. Ekonominės sistemos ypatumai. Ekonominės sistemos tyrimas. Sprendimai ekonominėse sistemose. Ekspertiniai sprendimai ekonominėse sis. Matavimas ekonominėse sistemose. Valstybės politika – sisteminis požiūris.
Vadyba, špera(4 puslapiai)
2005-10-20