Įvadas. Kainodaros teoriniai pagrindai. Kainos samprata. Kainų politika. Kainos formavimą įtakojantys veiksniai. Kainų nustatymo metodai. Kainodaros strategijos. UAB "Pakruojo parketas" apibūdinimas. Trumpas komercinės – ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos, kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Rinkos tipo identifikavimas. Konkurentai ir jų rinkos dalys. UAB "Pakruojo parketas" 100 m2 ąžuolinio parketo kainos nustatymo principai. 100 m2 ąžuolinio parketo pardavimo vartotojui kainos nustatymas. 100 m2 ąžuolinio parketo kainos nustatymas nenuostolingumo (lūžio taško) metodu. Optimalaus 100 m2 ąžuolinio parketo kainų lygio nustatymas. UAB "Pakruojo parketas" kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.
Kainodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
2007-03-13
Trumpas įmonės pristatymas. Kiekybinė įmonės rizikos analizė (2003 ir 2004 metų rodikliai). Pelningumo rodikliai. Veiklos efektyvumo rodikliai. Likvidumo rodikliai. Kokybinė įmonės rizikos analizė. Rizikos mažinimo įmonėje galimybės. Pagrindinės išvados ir pasiūlymai.
Įmonių aprašymai, referatas(10 puslapių)
2006-04-26
Įvadas. Visuotinė kokybės vadyba. Edvardsas W. Demingas ir jo 14 kokybės vadybos principų. Įmonės kokybės įvertinimas pagal 14 E. Demingo principų. Įmonės charakteristika. Įmonės kokybės įvertinimas. Išvados.
Kokybės vadyba, referatas(13 puslapių)
2007-03-16
Įvadas. Laisvas asmenų judėjimas. Nedarbo apžvalga. Lietuva pagal emigracijos mastus – pirmoji Europos Sąjungoje. Pasekmės ir poveikis. Išvados.
Tarptautinė ekonomika, referatas(16 puslapių)
2007-03-16
Marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Orientacija į vartotoją. Tikslo orientacija. Sisteminis požiūris. Svajonė. Noras. Poreikis. Reikmė. Poreikių hierarchija. Paklausa. Mainai. Vertybė. Sandoris. Barteris. Natūriniai mainai. Prekė. Gaminys. Derybos. Derybų zona. Gamyba. Naudingumas. Sovietinio eksperimento raida ir etapai. Kultūros sudėtis ir raida. Marketingas ir kitos verslo orientacijos. Lojalus (pastovus) pirkėjas. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Makroaplinkos elementai(aplinkos). Mikroaplinka. Mikroaplinkos elementai. Ekonominė aplinka. Kultūros fenomenai ir jų raidos tendencijos. Politinė teisinė aplinka. Pardavimo tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Tiekėjai. Konkurentai. Rinkos struktūrų tipai. Informacijos samprata. Marketingo tyrimų samprata. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Rinkos samprata. Vartotojo elgsena. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Prekė ir jos savybės. Prekių asortimentas. Prekių klasifikacija. Paslaugos ir jų savybės. Naujų prekių kūrimas. Prekės atnaujinimo variantai. Prekių gyvavimo ciklas. Ciklo tipai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Kainodaros pagrindai. Rinkos poveikis kainai. Iracionali paklausa. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Jautrumas kainai. Pasiūlos elastingumas. Monopolinė konkurencija. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainos nustatymo variantai. Kainų strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Vertikalioji marketingo sistema. Marketingo logistikos samprata. Marketingo logistika. Marketingo logistikos valdymas. Prekyba. Komunikacijos procesas marketinge. Rėmimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Marketingo strateginis planavimas. Bendrosios marketingo strategijos. Marketingo valdymas, strateginis ir taktinis jo lygiai. Marketingo padalinys įmonėje, tipinės jo organizacinės struktūros formos. Paslaugų marketingas. Paslaugų esmė, savybės, ir klasifikacija. Paslaugų klasifikavimo kriterijai. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekes lydinčios paslaugos.
Rinkodara, špera(42 puslapiai)
2006-04-26
Įvadas. Kokie kriterijai lemia būsto šildymo įrenginių pasirinkimą; Pastato konstrukcijos ir šiltinimo medžiagos; Pagrindinės šiltinimo medžiagos ir jų požymiai; Šiltinimo technologijos; Pastato sienų šiltinimas; Naujo pastato statyba ir šiltinimas; Pastatų sienų konstrukcijos. Karkasinės sienos medienos pagrindu; Plytų mūro ir blokelių sienos; Lengvų išorės sienų šiltinimas; Sunkių išorinių sienų šiltinimas; Išorinės rūsio sienos šiltinimas; Sienų apšiltinimas, apdailai naudojant tinką; Sienų apšiltinimas naudojant apdailai keramines plytas ar blokelius; Šiluminės izoliacijos įrengimas, naudojant pusiau standžias mineralinės vatos plokštes; Apšiltinimas lengvu tinku; "ABTCO" korporacijos medienos gaminiai pastatų vidaus ir išorės apdailai; Pastatų sienų apšiltinimo sistema "DRYVIT SYSTEMS"; HECK pastatų sienų apšiltinimo sistema; SENERGY sienų apšiltinimo sistema; Pastatų sienų apšiltinimo sistema TERMONIT; Kompleksinė sienų apšiltinimo sistema TERRANOVA; Papildomas šiltinimas renovuojant pastatą; Renovuojamo pastato sienų šiltinimas; Gyvenamųjų namų renovacijos problemos ir perspektyvos Lietuvoje. Išvados. Priedai.
Statyba, kursinis darbas(25 puslapiai)
2005-10-17