Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Anglijos investicinis trestas: "Alliance Trust PLC"

    Įvadas. Darbo tikslas yra atlikti Didžiosios Britanijos investavimo sektoriaus ir įmonės Allaince Trust PLC tyrimą ir analizę. Didžiosios Britanijos investavimo sektoriaus ypatybės. Alliance Trust PLC vieta ir reikšmė sektoriuje. Alliance Trust PLC rodiklių analizė. Likvidumas. Operacinė rizika. Kredito rizika. Palūkanų normos rizika. Valiutų kurso rizika. Kapitalo struktūra. Akcijų rinkos kainos biržoje. Konkurentinės aplinkos analizė. Išvados.
    Finansai, kursinis darbas(11 puslapių)
    2008-11-14
  • Banko veiklos analizė Lietuvos bankų sektoriaus situacijoje: AB "Snoras"

    Įvadas. Darbo tikslas - išnagrinėti Lietuvos bankų sektoriaus situaciją bei pateikti jame veikiančio "Snoro" banko veiklos analizę. Lietuvos bankų sektorius. Bankų veiklos ypatybės. Veiklos riziką ribojančių normatyvų vykdymas. Pelningumas ir veiklos efektyvumas. Banko "Snoras" vieta ir reikšmė sektoriuje. Finansinių ir nefinansinių veiklos rezultatų analizė. Konkurentinės aplinkos analizė. Išvados.
    Bankininkystė, referatas(15 puslapių)
    2008-11-21
  • Gamybinės praktikos apžvalga: viešųjų ryšių UAB "Integrity PR"

    Įvadas. Įmonės charakteristika. Klientai (2008 metais). Teikiamos paslaugos ir jų apimtis. Konkurentai. Valdymo struktūra ir valdymo atmosfera. Įmonės vadybos funkcijų įgyvendinimas. Darbas praktikos metu. Išvados ir pasiūlymai.
    Įmonių aprašymai, praktikos ataskaita(18 puslapių)
    2008-11-07
  • Gamybinės praktikos ataskaita: prekyba rastine mediena ir namukais UAB "Ervopolis"

    Įvadas. Apie įmonę. Išoriniai aplinkos veiksniai, sąlygojantys įmonės veiklą. SWOT analizė. Įmonės vadybinių funkcijų įgyvendinimas. Įmonės veiklos planavimas. Darbo apmokėjimas. Darbuotojų drausminimas ir skatinimas. Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas. Įmonės apskaita. Darbas praktikos metu. Išvados ir pasiūlymai.
    Įmonių aprašymai, praktikos ataskaita(17 puslapių)
    2008-11-07
  • Gamybinės praktikos ataskaita: UAB "Stumpf statybinės medžiagos"

    Įvadas. Apie įmonę. Išoriniai aplinkos veiksniai, sąlygojantys įmonės veiklą. UAB "Stumpf statybinės medžiagos" SWOT analizė. Įmonės vadybinių funkcijų įgyvendinimas. Įmonės veiklos planavimas. Darbo apmokėjimas. Darbuotojų drausminimas ir skatinimas. Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas. Įmonės apskaita. Darbas praktikos metu. Išvados ir pasiūlymai.
    Įmonių aprašymai, praktikos ataskaita(17 puslapių)
    2008-11-07
  • Įmonės strateginis valdymas: AB bankas "Snoras"

    Įvadas. Įmonės veiklos aprašymas. Išorinės aplinkos analizė. Šakos (rinkos), kurioje įmonė veikia, apibūdinimas. Esminės banko galimybės. Einamoji sąskaita. Bankomatai. Banko garantija. Vykstant į užsienį. Finansų makleris. "Snoro lizingas". Terminuoti indėliai. Paskolos. Kredito kortelės. Pavojai. Naujų konkurentų pavojus. Paskolų mažėjimas. Atidėjinės paskolos. Mažėjančios rinkos palūkanų normos. Išlaidos. Užsienio bankų konkurencija. Pagrindiniai makroaplinkos veiksniai. Politiniai teisiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai kultūriniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Vidinė įmonės analizė. Firmos apibūdinimas. Pagrindiniai banko tikslai. Pagrindiniai banko veiklos principai. AB bankas "Snoras" organizacinė struktūra. Einamieji veiklos rezultatai. Banko strategijos. Pasyvų valdymo strategija. Fondų valdymo strategija. Banko "Snoras" strategijos. Mažmeninė bankininkystė. Korporacinė bankininkystė. Investicinė bankininkystė ir korporaciniai finansai. Problemos, su kuriomis susiduria AB "Snoras". Stiprybės. Silpnybės. Grėsmės. Galimybės. Problemų sprendimo būdai. Rekomendacijos.
    Įmonių aprašymai, referatas(16 puslapių)
    2008-11-07
  • Įmonių organizavimas ir valdymas (5)

    Įvadas. Įmonės aprašymas. Įmonės veiklos charakteristika. Reikalingos žaliavos, medžiagos, prekės ir numatomi jų tiekėjai. Gaminamų prekių ar paslaugų pirkėjai ir klientai. Pagrindiniai, pagalbiniai ir aptarnavimo procesas. Steigiamos įmonės teisinis statusas ir jo pagrindimas. Įmonės vadybinės struktūros projektavimas. Įmonės organizavimo proceso modeliavimas. Proceso darbų ir jų tarpusavio priklausomybės nustatymas ir jo tinklinio modelio konstravimas. Priklausomybės nustatymas. Darbų aprašymas. Tinklinio modelio konstravimas. Proceso modelio darbų laiko ir finansinių resursų parametrų nustatymas ir tinklinio grafiko skaičiavimas lentelės metodu. Tinklinio grafiko parametrų skaičiavimas lentelės metodu. Tinklinio grafiko braižymas laiko masteliu ir jo optimizavimas. Išvados ir pasiūlymai.
    Vadyba, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2008-05-20
  • Įmonių organizavimas ir valdymas: UAB "Dviračiai"

    Įvadas. Tikslai. Uždaviniai. Apribojimai. Kuriamo verslo samprata. Mano verslo pagrindimas ir jo charakteristika. Verslo misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. Įmonės veiklos charakteristika. Gaminių nomenklatūra. Gamybos procesas. Pirkėjai ir klientai. Pagrindiniai, pagalbiniai ir aptarnavimo procesai. Vadybinė įmonės struktūra. UAB "Dviračiai" steigimas. Kuriamos įmonės steigimas. Kuriamos įmonės registravimas. Apribojimai verslo kūrimui. Organizavimo proceso darbas. Priklausomybės nustatymas. Darbų aprašymas. Organizavimo proceso tinklinio modelio konstravimas. Organizavimo proceso modelio darbų laiko ir finansinių resursų parametrų nustatymas. Organizavimo proceso tinklinio modelio parametrų skaičiavimas lentelės metodu. Organizavimo proceso vykdymo grafiko konstravimas ir braižymas laiko masteliu. Finansinių resursų reikalavimo kalendorinio grafiko konstravimas ir jo optimizavimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai.
    Įmonių aprašymai, kursinis darbas(26 puslapiai)
    2008-05-20
  • Indijos gyvybės draudimo korporacijos analizė: "LIC of India"

    Įvadas. Darbo tikslas yra atlikti "Life insurance corporation (LIC) of India " finansinę analizę, panaudojant finansinės institucijos metinę ataskaitą bei informaciją iš verslo straipsnių ir interneto. Pasirinktos šalies finansinio sektoriaus ypatybės. Indijos draudimo rinka. Pasirinktos finansinės institucijos vieta ir reikšmė sektoriuje. Finansinės rizikos. Konkurencinės aplinkos analizė. Išvados. Priedas.
    Finansai, kursinis darbas(11 puslapių)
    2008-11-14
  • Inovacijos projektas: kompiuterija

    Teorinė dalis. Inovacijos sąvoka. Inovacijų klasifikacija. Inovacinis projektas. Tyrimai. Vidinių veiksnių analizė. Išorinių veiksnių analizė. Rinkos pagrindimas. Technologinių galimybių pagrindimas. Spręstinos problemos. Inovacinio projekto aprašymas. Uždaviniai. Veiklos. Ištekliai. Projekto rezultatai. Laukiamos projekto pasekmės. Projekto poveikis. Produkto kūrimas. Išvados.
    Vadyba, kursinis darbas(20 puslapių)
    2008-11-10
  • Inovacinis projektas: suspausto oro varomų automobilių remonto paslaugos kūrimas

    Įvadas. Tikslas – sukurti naują inovacinė įmonės veiklą(paslaugą) ir išanalizuoti, paaiškinti bei ją įvertinti. Teorinė dalis. Inovacijos sąvoka. Inovacinis projektas. Tyrimai. Vidinių veiksnių analizė. Išorinių veiksnių analizė. Spręstinos problemos. Inovacinio projekto aprašymas. Tikslai ir uždaviniai. Veiklos. Ištekliai. Laukiamos inovacinio projekto pasekmės, rezultatai ir poveikis. Išvados.
    Verslo planai, kursinis darbas(20 puslapių)
    2008-11-07
  • Interneto įtaka marketingo aplinkai

    PowerPoint pristatymas. Kaip Internetas keičia marketingo aplinką? Kokios jėgos sukelia pasikeitimus? Pasikeitimo efektų konceptualizavimas: biologinės perspektyvos. Populiacijos ekologijos požiūris. "Žargonas" galintis praversti. Populiacijos ekologija. Nuo biologijos iki verslo… "Trikdžių" taksonomija. Konkurencija ir Interneto ekologija. Evoliucija ir verslo ekosistemos. Internetas kaip marketingo aplinka. Besivystančios rinkos struktūros. Pridėtinės vertės grandinė. Struktūros adaptavimas siekiant sukurti papildomą vertę. Interneto sąlygojami struktūrų pasikeitimai. Kiti Interneto efektai struktūrai.
    Rinkodara, pristatymas(22 )
    2008-05-12
  • ISO standartų taikymas "Kleemann" įmonės pavyzdžiu

    Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Kas yra ISO (International Organization for Standartization)? ISO 9001:2000 reikalavimai. ISO nauda įmonei. Skirtumai su ankstesne versija. Sistemos efektyvumo problema. Diegimas. Kokybės užtikrinimo sistema. Praktinis tyrimas ir jo rezultatų analizė. Trumpa apybraiža apie Graikijos kompaniją Kleemann. Kompanijos tikslai. Kompanijos šūkis. Vizija. Investavimo politika. Kokybės politika. Kokybės užtikrinimas. Klientų parėmimas ir apmokymai. Kleemann grupės darbuotojai. Išvados ir pasiūlymai.
    Makroekonomika, referatas(16 puslapių)
    2008-11-20
  • Kainodaros organizavimas: UAB "Juodšilių paukštynas"

    Įvadas. Teorinė dalys. Literatūros nagrinėjama tema analizė. Kainodaros aspektai. Kainodaros politika. Kainodaros politikos tikslai. Prekės gyvavimo ciklo kainų politika. Kainodaros strategijos. Kainų strategijos rengimo etapai. Kainos nustatymo metodai. Kainų nuolaidų sistema. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Produktų (produktų grupių) realizavimo rinkų analizė. Įmonės personalas. Darbo apmokėjimas. Šakos (rinkos), kurioje veikia įmonė trumpas apibūdinimas. Konkurentai. Klientai. Tiekėjai. Nagrinėjamos įmonės prekės (paslaugos) kainos nustatymo principai. Kainos nustatymo metodo betonui identifikavimas. Betono EXV kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Dabartinė įmonės kainodaros strategija. Įmonėje taikomos nuolaidos. Išvados. Pasiūlymai. Pasiūlymai įmonei. Išnašos.
    Kainodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
    2008-05-13
  • Kiekybiniai sprendimo metodai (13)

    Pradiniai duomenys. Koreliacinė regresinė analizė. Tyrimo tikslai. Koreliacinė analizė y su x1, x2, x3, x4, x5, x6. Atrinkti x1, x2, xm regresinei analizei atlikti. Porinė regresinė analizė y su x2, x3, x4 ir x5 x7. Daugianarė koreliacinė regresinė analizė y su x3, x4, x5 naudojant linest, logest, trend ir growth funkcijas. Gautų rezultatų aprašymas. Tyrimo rezultatų taikymo pavyzdžiai. Prognozavimo atlikimas slenkančio vidurkio ir eksponentinio išlyginimo metodais, vidutinių kvadratinių paklaidų apskaičiavimas. Slenkančiojo vidurkio metodas. Eksponentinio išlyginimo metodas. Gamybos planavimo uždavinys. Gamybos uždavinio sudarymas ir sprendimas grafiniu būdu bei excel pagalba. Dualus uždavinys su dviem apribojimais. Išteklių "šešėlinės" kainos.
    Statistika, kursinis darbas(35 puslapiai)
    2008-05-20
  • Marketingas (61)

    Pagrindinės marketingo sąvokos ir apibrėžimai. Marketingo esmė. Marketingo santykis su kitomis disciplinomis. Marketingo evoliucija. Reikmė, poreikis. Paklausa ir jos rūšys. Mainai, sandoris. Rinka. Pardavėjo ir pirkėjo rinka. Marketingas-pagrindiniai apibrėžimai, jų klasifikavimas. Marketingo subjektai ir funkcionavimo aplinka. Marketingo funkciją vykdantys subjektai. Paskirstymo kanalo nuo gamintojo iki vartotojo pasirinkimas. Supaprastinta prekių platinimo kanalų diagrama. Marketingo funkcionavimo aplinka. Firmos mikro ir makroaplinka. Kontroliuojami ir nekontroliuojami marketingo veiksniai. Marketingo strategija. Strateginio planavimo apibūdinimas. Verslo strategijos etapai. Valdymas uždavinių sprendimo metodu. Intensyvaus, integracinio, diversifikacinio augimo strategija. Organizavimo strategijų ir tikslų nustatymas. Marketingo strategijos rengimo etapai: formavimas ir diegimas. Įmonės klestėjimą lemiantys veiksniai. Daugiapakopė tikslų sistema. Marketingo modelio struktūra. Marketingo tyrimai – pagrindas strategijai sukurti. Rinkos strategijos formavimas. Idėjų atrinkimas. Realizacijos apimčių išplėtimo strateginiai variantai. Marketingo strategijos vystymosi rekomendacijos. Rinkos tyrimas. Įmonės ir rinkos tarpusavio ryšys. Rinkos pasirinkimas. Marketingo tyrimų rūšys. Vartotojų tyrimas ir jų apibūdinimas: kultūriniai, socialiniai, asmeniniai, psichologiniai veiksniai. Potencialių rinkų pasirinkimas. Įmonės strateginių galimybių aplyginimas ir pasirinkimas. Asortimento tyrimas. Rinkos segmentavimo analizė. Skirtingi požiūriai į tikslines rinkas. Marketingo planavimas. Nepertraukiamas rinkos planavimo procesas. Įmonės veiklos programa, augimo strategijų variantai. Augimo strategijų variantai. Planavimas ir atsakomybė įmonėje. Marketingo informacinės sistemos panaudojimas strateginiam planavimui. Strateginio planavimo proceso nuoseklumas. Strateginio planavimo procesas. Strateginis planavimas firmoje. Strateginio marketingo plano ir metinio marketingo plano sudėtis. Marketingo plano apibūdinimas. Marketingo biudžeto rengimo būdai. Marketingo organizavimo formos. Pagrindinių valdymo funkcijų apibūdinimas. Marketingo ir gamybos tarpusavio požiūrių palyginimas. Linijinis ir funkcinis marketingo organizavimo principai. Struktūros, orientuotos į prekes ir rinkas. Tradicinių marketingo organizavimo formų apibūdinimas pagal SWOT metodiką. Programinės tikslinės marketingo organizavimo formos. Marketingo valdymo sistema. Išorės aplinkos poveikis marketingo valdymo sistemai. Operacijų ir marketingo analizės bei planavimo procesų ypatybės bei jų vienovė. Pagrindinių marketingo valdymo sistemos posistemių apibūdinimas. Marketingo informacijos, analizės ir planavimo bei valdymo operacijų sistema. Marketingo informacijos sistema. Marketingo analizės ir planavimo sistema. Marketingo valdymo operacijų sistema. Informacijos rinkimo ir apdorojimo sistema. Marketingo informacijos panaudojimo galimybės. Kodėl svarbu rinkti informaciją? Kainodara ir prekių gyvavimo ciklas. Kaina ir vartotojų poreikiai. Kainų strategijos nustatymas. Produkcijos gyvavimo ciklo stadijų apibūdinimas. Tradicinių prekių gyvavimo ciklo apibūdinimas. Naujų prekių plitimas. Prekės realizacijos ciklų rūšys. Reklama ir rėmimas. Pardavimų rėmimas ir jo programa. Pardavimų planavimas ir prognozavimas. Asmeninio pardavimo organizavimas. Rėmimo strategijos. Reklama ir jos programos rengimas. Reklamos plano sudarymas. Reklamos tikslų rūšys. Rėmimo komplekso elementai. Rėmimo biudžeto rengimas. Išlaidų reklamai apibūdinimas. Vartotojų elgsena. Vartotojų elgsenos samprata. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Vartotojo asmeniniai veiksniai ir jų įtaka elgsenai. Vartotojų motyvacija. Vartojimo prekių pirkimo procesas ir etapai. Vartotojų elgsena verslo rinkose. Organizacijų pirkimo sprendimų priėmimo procesas ir jį įtakojantys veiksniai.
    Rinkodara, konspektas(38 puslapiai)
    2008-11-07
  • Namų ūkių tyrimas (2)

    Įvadas. Vartojamos sąvokos. Namų ūkių bendra charakteristika. Namų ūkių pajamų ir išlaidų skaitinės charakteristikos. Statistinių duomenų analizė. Ar skiriasi vieno šeimos nario pajamos mieste ir kaime? Ar vieno namų ūkio vidutines išlaidas tiesiškai nusako namų ūkio vieno nario vidutinės pajamos? Ar namų ūkių santaupos didėja? Namų ūkių nelygybė ir skurdas. Išvados.
    Statistika, referatas(18 puslapių)
    2008-05-14
  • Organizacinės valdymo struktūros (2)

    Linijinė ir patriarchalinė valdymo struktūra. Įvadas. Kas tai organizacija? Pagrindiniai apibrėžimai. Valdymo struktūros. Organizacijos struktūros parinkimas. Organizacijos tikslai ir uždaviniai. Organizacija ir jos aplinka. Išvados.
    Vadyba, referatas(13 puslapių)
    2008-05-13
  • Papuošalų gamybos verslas

    Įmonių organizavimo ir valdymo namų darbas. Įvadas. Darbo tikslai ir uždaviniai. Darbo bazė ir pradiniai duomenys. Apribojimai organizuojant verslą. Pradedamo verslo ir įmonės aprašymas. Kuriamo verslo samprata. Verslo idėja ir verslo esmė. Verslo misija. Verslo tikslai ir uždaviniai. Verslo vizija. Įmonės veiklos charakteristika. Gaminamų gaminių, parduodamų prekių arba ir/ar teikiamų paslaugų nomenklatūra. Reikalingos žaliavos, medžiagos, prekės ir numatomi tiekėjai. Reikalingi įrenginiai, mašinos, prietaisai, įranga ir numatomi jų tiekėjai. Gaminių, prekių ar paslaugų pirkėjai ir klientai. Pagrindiniai, pagalbiniai ir aptarnavimo procesai. Steigiamos įmonės teisinis statusas ir jo pagrindimas. Įmonės vadybinės struktūros projektavimas. Įmonės organizavimo proceso modeliavimas. Proceso darbų ir jų tarpusavio priklausomybės nustatymas ir jo tinklinio modelio konstravimas. Proceso modelio darbų laiko ir finansinių resursų parametrų nustatymas ir tinklinio grafiko skaičiavimas sektorių metodu. Proceso vykdymo tinklinio grafiko konstravimas ir braižymas laiko masteliu. Finansinių resursų reikalavimo kalendorinio grafiko konstravimas ir jo optimizavimas. Išvados ir pasiūlymai.
    Verslo planai, kursinis darbas(31 puslapis)
    2008-06-20
  • Pažintinės praktikos ataskaita: baldų gamyba įmonėje

    Įvadas. Trumpa L. Gurskio individualios įmonės charakteristika. Paslaugos. Tiekėjai. Klientai. Konkurentai. Įmonės valdymo struktūra. Veiklos organizavimas. Vidaus kultūra. Raštvedybos sistema. Dokumentu apyvartos schema. Registravimo priemonės ir reikalavimai. Išvados. Pasiūlymai.
    Įmonių aprašymai, praktikos ataskaita(13 puslapių)
    2008-05-13
  • Puslapiai:
  • 1
  • 2
Puslapyje rodyti po