Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Komandinio darbo privalumai: UAB "Palink"

    Įvadas. Darbo tikslas – išsiaiškinti kaip dirba komandoje UAB "Palink" darbuotojai, koks jų požiūris į komandinį darbą bei kokie privalumai yra dirbant komandoje. Istorija. Komandinio darbo samprata. Komandų ir grupių skirtumai. Komandų klasifikacija. Komandų klasifikacija pagal D. W. Johnson. Komandinis darbas pagal Alastair J. Steel. Komandinis darbas pagal Peter Cook. Komandos raidos etapai. Konfliktai komandoje. Veiksniai. Adekvatūs ištekliai. Vadovavimas ir struktūra. Darbo įvertinimo ir atlygio sistemos. Tiriamoji dalis. Komandinio darbo privalumai UAB "Palink". Prekybos centro "IKI" charakteristika. Tyrimo metodika ir organizavimas. Konfliktai ir problemų sprendimas komandoje. Santykiai su vadovu. Komandinio darbo efektyvumas. Išvados. Priedai: anketa. Darbas iliustruotas grafikais.
    Personalo vadyba, kursinis darbas(21 puslapis)
    2008-05-10
  • Marketingo komplekso analizė: UAB "Fazer kepykla"

    Įvadas. Darbo uždaviniai. Išnagrinėti UAB "Fazer Kepyklos" 4 marketingo komplekso elementus. Prekę (gaminamos arba parduodamos produkcijos asortimentas, prekių gyvavimo ciklas bei naudojamos strategijos). Kainą (gaminamos arba parduodamos produkcijos kainos nustatymo metodai, naudojamos kainodaros strategijos). Paskirstymą (paskirstymo kanalai, būdai bei naudojamos strategijos). Rėmimą (įmonės naudojami rėmimo veiksmai bei strategijos). Apie UAB "Fazer Kepykla". Marketingo kompleksas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas. Naudojamos strategijos. Kaina. Kainos nustatymo metodai. Paskirstymas. Rėmimas. Duonos kelias. Vaikų svajonių bandelė. Išsipildymo akcija. Tiltas į Neringą. Išvados.
    Rinkodara, referatas(11 puslapių)
    2008-05-10
  • Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"

    Įvadas. Darbo tikslas: išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "Maxima" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją. Reklamos samprata, esmė bei istorija. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos poveikis vartotojui. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas. Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Reklamos objektai. Reklamos apimčių apžvalga. Tyrimai. Prekybos tinklų "Maxima" reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu: tyrimo metodika ir organizavimas. Prekybos centrų populiarinimas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Alytaus prekybos centro "Maxima" vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai "Maxima" reklamoje. Išvados. Priedas: anketa. Darbas iliustruotas diagramomis.
    Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2008-05-10