6 laboratorinių darbų ataskaita. Funkcijų tyrimas, ekstremumai. Optimizavimo uždavinių sprendimas su Excel dinaminiai sukiniai. Optimizavimo uždavinių sprendimas su Excel tikslinių reikšmių paieška, "kas-jeigu" analizė. Scenarijų sudarymas įvairių verslo funkcijų vadybininkams. Optimizavimas tiesinio programavimo metodu. Optimizavimo uždavinių tipai.
Statistika, laboratorinis darbas(27 puslapiai)
2008-06-30
Įvadas. Investicijų analizės teoriniai aspektai. Interneto paieškos sistemų apžvalga. Paieškų sistemų detalus nagrinėjimas. Investicijų analizės sistemos "Metastock" analizė. Investicijų analizės vystymasis, aktualumas, svarba. Darbo tikslai ir uždaviniai. Atliktos paieškos. techninės analizės produkto "Metastock" paskirtis. Kiti produkto duomenys. Produkto analizės išvados. Išvados. Priedai (16 psl.).
Informatika, namų darbas(34 puslapiai)
2008-09-30
Marketingo apibrėžimai. Pateikite 5 autorių požiūrį į marketingo apibrėžimus, išanalizuokite. Pateikite savo apibrėžimą. Pateikite 3 autorių požiūrį į marketingo klasifikaciją, išanalizuokite, galiausiai pateikite savo. Autorių požiūris į naujausias marketingo rūšis, analizė. Duomenų bazių marketingas. Paieškos variklių marketingas. "Viral" marketingas. "Affiliate" marketingas. Guerilla marketingas. Marketingas Vilniaus universiteto Kauno humanitariniame fakultete (VUKHF) veikloje.
Rinkodara, namų darbas(7 puslapiai)
2008-06-26
Marketingo etikos apibrėžimai, sprendimų priėmimo procesas, marketingo etikos lygiai. Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie marketingo etikos sąvoką. Pateikite savo apibendrintą apibrėžimą. Pateikite bent 8-10 apibendrintų punktų apie marketingo etikos svarbą organizacijai, vartotojui ir apskritai visuomenei. Pateikite schematiškai ir išanalizuokite bent 2 autorių nuomones apie a) etišką organizacijos sprendimų priėmimo procedūrą. Pateikite savo apibendrintą schemą. Išanalizuokite ir pateikite bent du marketingo etikos lygių modelius. Pateikite schematiškai ir nurodykite jų dedamąsias dalis: nurodykite, kas turėtų būti tobulinama šiuose modeliuose.
Rinkodara, namų darbas(8 puslapiai)
2008-06-30
Užduotis: teorinis pagrindimas. Marketingo plano teoriniai aspektai. Pateikti bent 5 autorių (3 užsienio ir 2 Lietuvos) nuomonę apie marketingo plano rengimo etapus: palyginkite, aptarkite jų esmę, privalumus, trūkumus. Visus autorių siūlomus marketingo planus pateikite schematiškai. užduotis: marketingo plano efektyvumas. Pateikti bent 4 autorių (1 Lietuvos ir 3 užsienio) nuomonę: kaip įvertinti marketingo plano efektyvumą. Kokios siūlomos vertinimo/matavimo metodikos? Palyginkite siūlomas koncepcijas, metodikas (pasirinkite palyginamuosius kriterijus), išryškinkite panašumus ir skirtumus. Pagrįskite ir argumentuokite, kurie marketingo plano efektyvumo metodai tinka jūsų pasirinktai praktinei situacijai; kaip tobulinsite marketingo planą, gavę marketingo plano efektyvumo rezultatus (pasiūlykite veiksmų programą). Pateikite minimalius skaičiavimus.
Rinkodara, namų darbas(8 puslapiai)
2008-06-30
Įvadas. Motiejaus Kazimiero Sarbievijaus biografija ir kūryba. Poemos "Nuolanki padėka" trumpa analizė. Apibendrinimas.
Lietuvių literatūra, referatas(8 puslapiai)
2008-04-08
Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų rinkos segmentavimo lygiai ir kriterijai: pateikite ir išanalizuokite bent 3 autorių nuomones. Sukurkite savo vartotojų rinkos segmentavimo lygius ir kriterijus. Juos aprašykite. Aptarkite ir schematiškai pateikite 4-5 psichografinius vartotojų segmentavimo modelius. Juos aprašykite. Schematiškai pateikite ir aprašykite konkrečiai sukurtas ir verslo pasaulyje naudojamas vartotojų segmentų/klasterių klasifikacijas. 6 modeliai.
Rinkodara, namų darbas(7 puslapiai)
2008-06-30
Seminaro namų darbas. Atliktos šios užduotys: Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie socialinės reklamos sąvoką. Pateikite savo apibendrintą apibrėžimą. Pateikite ir išanalizuokite 4-5 autorių nuomones apie a) socialinės reklamos funkcijas ir b) jos kūrimo priemones. Pateikite savo apibendrintas funkcijų ir priemonių schemas bei jas išsamiau paaiškinkite. Pateikite ir išanalizuokite bent 6-8 socialinės reklamos pavyzdžius Lietuvos dienraščiuose ir žurnaluose. Argumentuotai paaiškinkite jų funkcijas, tikslines rinkas, galimą efektą, naudotas kūrimo priemones. Pateikite ir išanalizuokite bent 6-8 socialinės reklamos pavyzdžius Lietuvos ir užsienio internetiniuose tinklapiuose. Argumentuotai paaiškinkite jų funkcijas, tikslines rinkas, galimą efektą, naudotas kūrimo priemones.
Rinkodara, namų darbas(9 puslapiai)
2008-06-30
Statistikos savarankiškų darbų ataskaita. Histogramos, padėties, sklaidos charakteristikos. Pasikliautinųjų intervalų radimas, normališkumo tikrinimas. Vienfaktorinė ir daugiafaktorinė ANOVA. Rodiklio prognozavimas pagal trendą. Rodiklio prognozavimas pagal trendą ir sezoniškumą. Stacionarios laiko eilutės prognozavimas trimis būdais. Darbas iliustruotas grafikais. Dirbta su programa "Statistica".
Statistika, namų darbas(20 puslapių)
2009-06-22