Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • D. McGregor teorija ir jos taikymas šiuolaikinėse organizacijose

    Įvadas. Ankstyvosios motyvacijos teorijos. A. Maslow poreikių hierarchijos teorija. Dviejų veiksnių motyvavimo teorija. Douglas McGregor darbai. "X" ir "Y" teorijos. "X" ir "Y" teorijų palyginimai. D.McGregor teorijų kritikų vertinimai. Darbuotojų motyvacija šiuolaikinėse organizacijose. Išvados.
    Vadyba, namų darbas(10 puslapių)
    2008-03-22
  • Europos Sąjunga (ES) – pasaulio rinkos dalyvis

    Europos Sąjunga. Europos Sąjunga (ES) samprata ir vaidmuo pasaulio valstybių atžvilgiu. ES vykdoma prekybos politika. Europos Sąjungos (ES) rinkos kūrimas. Rinkos samprata, esmė ir funkcijos. ES vidaus rinkos kūrimas. ES bendros rinkos kūrimas ir prekybiniai santykiai su kitais regionais ir valstybėmis. Bendra rinka. Prekybiniai santykiai, jų esmė. Prekybiniai JAV ir Europos Sąjungos (ES) santykiai. Prekybiniai Japonijos ir ES santykiai.Prekybiniai Kinijos ir Indijos santykiai su Europos Sąjunga (ES). Prekybiniai Lotynų Amerikos ir Meksikos santykiai su Europos Sąjunga (ES). Išvados.
    Ekonomika, referatas(18 puslapių)
    2010-04-13
  • Europos Sąjungos (ES) valiutos vienetas euras: perspektyvos ir pavojai Lietuvos ekonomikai

    Įvadas. Pinigų samprata ir jų funkcijos. Pinigai ir jų kilmė. Pinigų funkcijos ir savybės. Lietuva ir Europos sąjungos bendroji valiuta - euras. Pinigų sąjungos esmė. Europos Sąjungos (ES) valiuta – euras. Euro įvedimas Lietuvoje. Euro perspektyvos ir pavojai Lietuvos ekonomikai. Euro įvedimo perspektyvos Lietuvos ekonomikai. Euro įvedimo pavojai Lietuvos ekonomika. Išvados.
    Tarptautinė ekonomika, kursinis darbas(22 puslapiai)
    2010-04-13
  • Finansinės investicijos ir jų įvertinimo būdai

    Įvadas. Investicijų sąvoka. Investicijų rūšys. Finansinės investicijos. Akcijos. Obligacijos. Obligacijų reitingas. Obligacijų pelningumas. Pajamų iš obligacijų gavimo charakteristikos ir rizikos įvertinimas. Paskolų ir obligacijų įvertinimas. Vekselis. Vekselių reikšmė ir funkcijos. Vekselių rūšys. Investicijų įvertinimas. Išvados.
    Finansai, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2008-03-22
  • Įmonės etikos kodeksas: UAB "Palink"

    Įvadas. Trumpa UAB "Palink" įmonės charakteristika. UAB "Palink" įmonės etikos kodeksas. Įvadinis žodis. Įmonės vidaus santykiai ir požiūris į darbą. Santykiai su vadovybe ir darbuotojais. Dalyvavimas priimant sprendimus. Skatinimas laikytis etiško elgesio standartų. Veiklos įvertinimo formos. Įmonės veiklos reglamentavimas. Konfidencialumas. Informavimas. Interesų konfliktai. Etiketo ir aprangos reikalavimai. Dovanos. Įmonės išoriniai santykiai. Santykiai su kreditoriais, tiekėjais. Santykiai su konkurentais. Santykiai su valdžia. Santykiai su visuomene ir viešieji santykiai. Saugumas. Spaudos konferencijos pristatant naują etikos kodeksą organizavimas. Išvados.
    Etika, referatas(23 puslapiai)
    2008-03-22
  • Įmonių socialinė atsakomybė: telekomunikacijos UAB "Bitė GSM"

    Įvadas. Darbo tikslas: aptarti įmonės Bitė GSM Lietuva socialinę atsakomybę. Telekomunikacijų įmonės "Bitė GSM" Lietuva pristatymas. Įmonės "Bitė GSM" Lietuva socialinė atsakomybė. Įmonių socialinė atsakomybė. "Bitė GSM" Lietuva santykis su darbuotojais. Darbuotojų pasitenkinimas ir prisirišimas. Išvados.
    Įmonių aprašymai, kursinis darbas(12 puslapių)
    2008-11-19
  • Prekės marketingo programa: "Estrella"

    Santrauka. Problemos identifikavimas. UAB "Sanitex" firma Kaune tiekianti "Estrella". Marketingo aplikos apžvalga. Rinkos apžvalga. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Vartotojų analizė. Partnerių, tiekėjų analizė. Įmonės resursų analizė. Įmonės produktų portfelis, produktų/paslaugų charakteristikos. Paskirstymo kanalai. Rėmimo priemonės ir jų intensyvumas rinkoje. Konkurentų analizė. SSGG analizė. Segmentavimas. Tikslinio segmento pasirinkimas. Pozicionavimas. Marketingo tikslai. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Veiksmų planas. Marketingo biudžetas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(25 puslapiai)
    2009-09-25
  • Statybos sąnaudų kainų indeksai

    Pratarmė. Probleminės srities aprašas. Modelio sudarymas. Stebinių analizė. Preliminari laiko eilutės analizė. Sezoninio lago įvertinimas. Laiko eilutės sezoniškumo įvertinimas. Trendo modelio sudarymas. Modelio reikšmingumo įvertinimas. Laiko eilutės prognozė. Išvados.
    Ekonominė statistika, kursinis darbas(21 puslapis)
    2008-11-19