Įvadas. Asmenybės raidos charakteristika. Vaiko raida biologiniu požiūriu. Vaiko-asmenybės prigimties socialinių ir biologinių pradų vienovė. Vaiko socialinė kontrolė. Humanistinė psichologija apie socialinę raidą. Išvados.
Raidos psichologija, referatas(10 puslapių)
2008-05-02
Įvadas. Laisvalaikio įtaka vaiko asmenybei bei popamokinio ugdymo ypatumai teoriniu pagrindu. Laisvalaikio samprata. Popamokinio ugdymo ypatumai. Socialinė aplinka asmenybės laisvalaikio poreikių formavimui. Šeimos ir mokyklos vaidmuo organizuojant moksleivių laisvalaikį. Berniukų ir mergaičių laisvalaikio praleidimo formų įvairovė. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Kaime besimokančių vaikų laisvalaikio pomėgiai ir užimtumas popamokine veikla. Moksleivių laisvalaikio pasirinkimą įtakojantys veiksniai. Moksleivių laisvalaikio galimybes ribojančios priežastys ir popamokinio ugdymo trūkumai. Išvados.
Pedagogika, kursinis darbas(20 puslapių)
2008-03-20
Pamokos metrika. Tema: Lietuva valdoma Žygimanto II. Tikslai: Mokyti orientuotis vadovėlyje ir naudotis pateikta mokomąja informacija; supažindinti su Žygimanto II asmenybės bruožais. Lavinti mąstymo ir atminties operacijas (analizę, sintezę, apibendrinimą, įsiminimą, išlaikymą ir atgaminimą), lavinti rišliąją kalbą atsakinėjant į pateiktus klausimus pilnais sakiniais. Ugdyti mokinių tautiškumą, skatinti domėtis savo tautos istorinėmis asmenybėmis bei istorine krašto praeitimi. Organizacinė dalis. Praeitos istorinės medžiagos kartojimas. Perėjimas prie naujos medžiagos dėstymo. Naujos medžiagos perteikimas. Namų darbų skyrimas. Pamokos apibendrinimas, užbaigimas. Priedai (2).
Pedagogika, pavyzdys(7 puslapiai)
2008-05-19
Lietuvių kalbos pamokų, vestų Panevėžio specialiojoje mokykloje I spec. klasėje, išplėstiniai planai. Data. Tema: Garsas ir raidė ė. Rašytinės raidės ė ir skiemenukų lė, ėl rašymas. Tikslai. Priemonės. Metodai. Tipas. Pamokos eiga. Tema: mažosios raidelės ė įtvirtinimas. Didžiosios raidelės Ė mokymas. Tema: didžiosios rašytinės raidės ė įtvirtinimas. Tema: didžiosios rašytinės raidės ė įtvirtinimas. Skiemenukų Ėl, Ėm rašymas. Tema: Garsas [s] ir raidės S, s. Tema: mažosios rašytinės raidės s rašymas. Tema: skiemenukų ir žodelių skaitymas; skiemenukų dėliojimas. Tema: skiemenukų so, sė ir žodžio salė rašymas. Tema: raidžių Aa, Mm, Oo kartojimas. Skiemenukų ma, mo, am, om rašymas. Tema: raidžių Aa, Mm, Oo kartojimas. Skiemenukų ma, am rašymas. Žodžio mama rašymas. Tema: raidžių Ėė, Ll, Ss kartojimas. Skiemenukų sė, lė, ės, ėl rašymas. Žodžio lėlė rašymas.
Specialioji pedagogika, namų darbas(23 puslapiai)
2008-05-02
Matematikos pamokų, vestų Panevėžio specialiojoje mokykloje I spec. klasėje, išplėstiniai planai. Data. Tema: Skaičius ir skaitmuo 1. Tikslai. Priemonės. Metodai. Tipas. Pamokos eiga. Data. Tema: Skaičių 1, 2 kartojimas. Pora. Tikslai. Priemonės. Metodai. Tipas. Pamokos eiga. Tema: Vienas lygu vienam, du lygu dviem. Kartojimas ir įtvirtinimas. Tema: Supažindinimas su sudėties veiksmu (1 + 1). Veiksmo užrašymas. Tema: Supažindinimas su atimties veiksmu (2 – 1). Veiksmo užrašymas. Tema: Sudėties ir atimties iki 2 įtvirtinimas.
Specialioji pedagogika, namų darbas(12 puslapių)
2008-05-02
Įvadas. Neįgaliųjų vaikų popamokinės veiklos formos, ugdymo turinys bei išliekamasis socialinis veiksnys. Nepamokinės ir pramoginės veiklos įvairovė. Klasės auklėtojo vieta moksleivių nepamokinėje veikloje. Laisvalaikio, pramogų samprata ir reikšmė. Bendrojo lavinimo mokyklos aukštesniųjų klasių specialiuosius ugdymosi poreikius turinčių moksleivių požiūris į popamokinę veiklą. Tyrimo organizavimas ir metodika. Respondentai. Išvados.
Specialioji pedagogika, kursinis darbas(22 puslapiai)
2008-03-22
Užduotys. Stebėta vaikų veikla. Pedagogų veikla. Studento atlikti darbai. Stebimoji praktika specialiojoje mokykloje/ugdymo centre. Užduotys. Mokinių veikla. Pedagogų veikla. Studento atlikti darbai. Stebimoji praktika specialiojoje mokykloje/ugdymo centre. Užduotys. Mokinių veikla. Pedagogų veikla. Studento atlikti darbai. Praktikos apibendrinimas ir savirefleksija. Ką žinojau apie specialiųjų poreikių vaikus iki šios stebimosios praktikos? Koks buvo mano požiūris į juos iki tol? Ar po praktikos pasikeitė mano nuostatos apie neįgaliuosius? Ką naujo sužinojau apie šiuos vaikus? Kokių specialiųjų ugdymosi poreikių turėjo mano stebėti vaikai? Ko nesupratau, stebėdamas šių vaikų ir specialiųjų pedagogų veiklą? Pateikti savo, kaip būsimojo specialiojo pedagogo, filosofiją. Kokią specialiųjų poreikių vaikų veiklos ar ugdymo sritį sieksiu giliau pažinti, tirti? Kodėl?
Specialioji pedagogika, praktikos ataskaita(9 puslapiai)
2008-05-19
Pamokos planas. Tema: erdvinis konstravimas. Užduotis: pelė. Pagrindiniai pamokos tikslai. Mokomosios priemonės. Pamokos eiga. Įvadinė dalis. Darbinė dalis. Baigiamoji dalis.
Specialioji pedagogika, namų darbas(4 puslapiai)
2008-05-13