Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai

    Marketingo strategijos esmė. Marketingo strategijos formavimo mechanizmas. Strateginis planavimas. Marketingo strategijos formavimo procesas. Misija, vizija ir įmonės tikslai – pagrindiniai marketingo strategijos formavimo elementai. Organizacijos aplinkos ir SWOT analizės reikšmingumas marketingo strategijai. Bendrosios strategijos formavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas. Pozicionavimas. Konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos. Marketingo komplekso elementų strategijų analizė. Prekės strategija. Naujos prekės įvedimo į rinką strategijos. Kainos strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Marketingo strategijos parinkimas, veiklos įvertinimas ir kontrolė.
    Rinkodara, diplominis darbas(25 puslapiai)
    2008-03-03
  • Rhetoric figures in political discourse

    Darbas anglų kalba. Išsami Džordžo Bušo (G.W. Bush) kalbų analizė. Kalbos retoriškumas politiniu diskursu. Introduction. In this paper I will try to define the rhetoric discourse historically, as the rhetoric gone expansion in its meaning from Greek and Roman origins to the modern times and make a descriptive and structural analysis on the of G.W. Bush speeches. Theoretical Background. Classical Rhetoric: from Plato to "Renaissance". Contemporary Rhetoric and Rhetoric Figures. Division of Most Frequent Rhetoric Figures in Political Discourse. Analysis. Contemporary Rhetoric in Practice. All Rhetoric figures found in Texts. Analysis of Text 1. Analysis of Text 2. Analysis of Text 3. Analysis of Rhetoric Figures in Entire Corpus. Conclusions.
    Anglų kalba, kursinis darbas(31 puslapis)
    2008-05-21