Įvadas. Grupės ir jų reikšmė. Formalios grupės. Neformalios grupės. Grupių kūrimas. Darbo grupių tipai. Darbuotojų įtraukiamosios grupės. Savivaldės darbo grupės. Kokybės būreliai. Darbo grupių mokymas. Grupių nesėkmės priežastys. Savo užduočių neatlikimas. Asmeninės ir politinės problemos (konfliktai). Įsitraukimo stoka. Grupinis protinis darbas. Grupinio darbo svarba. Išvados.
Kokybės vadyba, referatas(11 puslapių)
2008-01-14
Marketingo samprata. Kas yra marketingas? Mainai ir sandoriai. Marketingo principai. Marketingo tikslas, funkcijos ir strategija. Marketingo vadybos koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo kompleksas ir jo aplinka. Marketingo komplekso samprata. Marketingo komplekso aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Marketingo informacija ir tyrimai. Informacijos samprata. Marketingo tyrimų samprata. Marketingo tyrimų rūšys. Marketingo tyrimų metodai. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo informacijos sistema. Rinka. Rinkos ir jų segmentavimas. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Prekė. Prekės samprata. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimo samprata. Prekės identifikavimo strategijos. Prekės įpakavimas. Kaina. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo esmė. Paskirstymo kanalai. Marketingo logistika. Prekyba. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Rėmimas. Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo strategijos. Asmeninio pardavimo reikšmė ir turinys. Asmeninio pardavimo uždaviniai ir procesas. Pardavimo skatinimas (rėmimas). Populiarinimas. Reklamos vieta marketinge. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos strategija. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos organizavimas. Marketingo strateginis planavimas ir valdymas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis planavimas. Marketingo planas. Marketingo padalinys įmonėje. Kontrolės tikslai ir turinys. Paslaugų marketingas. Paslaugų esme, savybės ir klasifikacija. Paslaugų savybės. Paslaugų klasifikacija. Paslaugų marketingo kompleksas. Paslaugų ir prekių marketingo skirtumai. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekės lydinčios paslaugas. Tarptautinis marketingas. Tarptautinio marketingo turinys ir reikšmė. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Užsienio rinkų užvaldymas. Tarptautinio marketingo etapai. Papročiai ir etika tarptautiniame marketinge. Tarptautinio marketingo tyrimai. Kainų nustatymas tarptautiniame marketinge.
Rinkodara, konspektas(116 puslapių)
2008-02-27
Vystymosi sutrikimų priežastys. Intelekto sutrikimai. Nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ir ugdymo ypatumai. Vidutiniškai, žymiai ir labai žymiai sutrikusio intelekto vaikų ugdymo kryptys. Mokymosi negalės. Girdimojo suvokimo ir lingvistinių procesų sutrikimai. Regimojo suvokimo sutrikimas. Atminties sutrikimai. Audiovizualinio suvokimo sutrikimas. Elgesio sutrikimai. Emocijų sutrikimai. Savireguliacijos sutrikimai. Elgesio sutrikimą turinčių mokinių ugdymo ypatumai. Integracija. Individualizuotos ugdymo programos. Specialioji pedagoginė pagalba mokykloje. Specialioji pagalba. Heterogeninės ugdymo grupės.
Specialioji pedagogika, konspektas(21 puslapis)
2008-02-27
Įvadas. Santrauka. Verslo aprašymas. Įmonės aprašymas. Verslo tikslai ir galimybės. Marketingas. Rinkos apžvalga. Konkurencinė analizė. Įmonės strategija. Reklama. Paslaugos paskirstymo strategija. Paslauga. Paslaugos proceso aprašymas. Patalpos ir įrengimai. Įmonės tiekėjai. Įmonės vadyba. Personalo vadyba. Įmonės finansai. Išvados.
Verslo planai, referatas(14 puslapių)
2008-03-08