Įvadas. Trumpas įmonės aprašymas. Horizontali analizė. Horizontalioji balanso analizė. Horizontalioji pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Vertikalioji analizė. Vertikalioji balanso analizė. Vertikalioji pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Santykinių rodiklių analizė. Likvidumo rodikliai. Veiklos efektyvumo rodikliai. Struktūriniai rodikliai. Pelningumo rodikliai. Išplėstiniai pelningumo rodikliai. Nenuostolingo lūžio taškas. Išvados.
Finansai, analizė(14 puslapių)
2008-03-16
Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimų kilmė ir raida. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Marketingo ir rinkos tyrimų sudėtis. Duomenys ir informacija. Pirminiai ir antriniai duomenys. Antrinės informacijos šaltinių klasifikacija. Antrinės informacijos vidiniai ir išoriniai šaltiniai. Antrinės informacijos vertinimo kriterijai. Įmonės marketingo vidinių duomenų bazės kūrimas, tvarkymas ir naudojimas. Marketingo tyrimų objektai. Marketingo tyrimų prielaidos. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimų rūšys, tipai. Žvalgybinio, aprašomojo ir priežastinio tyrimo naudojimas. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų palyginimas. Kokybinių tyrimų turinys ir ypatumai. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Giluminis interviu. Fokusuota grupė. Projekcinės technikos. Situacijų analizė. Apklausos tyrimo turinys ir naudingumas. Apklausos būdai ir jų pasirinkimas. Asmeninis interviu, apklausa telefonu, faksu, paštu ir internetu. Apklausos tyrimo klaidos. Strategijos, padedančios sumažinti neatsakymų klaidas. Technikos neatsakymams apklausose įvertinti. Apklausos anketos paskirtis ir turinys. Anketos sudarymo reikalavimai. Anketos klausimų tipai ir atsakymo formos. Anketos klausimų formulavimas. Klausimų išdėstymas anketoje.
Rinkodara, špera(11 puslapių)
2008-03-15
Įvadas. Besimokančios organizacijos samprata. Įmonių pertvarka ir mokymas bei kvalifikacijos kėlimas. Kvalifikacijos kėlimo strategija. Kvalifikacijos poreikių nustatymas ir realizavimas. Kvalifikacijos kėlimo metodai ir jų taikymas. Kvalifikacijos kėlimo principai ir metodai. Savarankiško mokymosi organizavimas. Mokymasis kokybės būreliuose. Dualusis vadybos seminaras. Neakivaizdinis ir vakarinis kvalifikacijos kėlimas. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos kėlimas UAB "X". Įmonės veikla. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Išvados ir pasiūlymai.
Personalo vadyba, namų darbas(19 puslapių)
2008-01-11
Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės steigimo tvarka. Juridinis statusas. Valdymo struktūra. Įmonės veikla. Įmonės tikslai. Įmonės darbo organizavimas, aprūpinimas reikalingais ištekliais. UAB "X" perspektyvų analizė. Įmonės veiklos įvertinimas ir kokybės kontrolė. Darbuotojų priėmimo į darbą tvarka, adaptacija, darbo vertinimas. Personalo mokymas ir kvalifikacijos tobulinimas. Susipažinimas su darbuotojų pareiginiais nuostatais. Marketingo tyrimai įmonėje. Pasiruošimas tyrimui. Įmonės rezultatų analizė. Marketingo tyrimo išvados. Įmonės marketingo strategija. Įmonės pildomi pirminiai apskaitos dokumentai. Įmonėje rengiama metinė finansinė atskaitomybė. Išvados ir pasiūlymai.
Vadyba, praktikos ataskaita(14 puslapių)
2008-01-11
Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Pardavimų pajamų sudėtis. Pajamų pripažinimas. Pajamų dydžio nustatymas. Pajamos. Prekių pardavimo pajamos. Paslaugų teikimo pajamos. Palūkanų, autorinių atlyginimų, dividendų pajamos. Sąnaudų sudėtis. Sąnaudų pripažinimas. Sąnaudų dydžio nustatymas. Sąnaudų apskaita taikant nuolat apskaitomų atsargų būdą. Pardavimo savikaina. Paslaugų teikimo sąnaudos. Parduotos ir perparduotos produkcijos savikaina. Veiklos sąnaudos. Pardavimo sąnaudos. Bendrosios ir administracinės sąnaudos. Sąnaudų apskaita taikant periodiškai apskaitomų atsargų būdą. Pajamų ir sąnaudų tarpusavio ryšys. Uždavinys. Bendrasis žurnalas. Bandomasis balansas. Didžioji knyga. Pridėtinės vertės mokesčio deklaracija. Pelno (nuostolio) ataskaita. Balansas. PVM sąskaita-faktūra. Išvados.
Apskaita, kursinis darbas(25 puslapiai)
2008-03-15