Įvadas. Įvaizdžio taikymas prekybos įmonėse. Įvaizdžio samprata. Prekės ženklas. Organizacijos įvaizdis. Įmonės identitetas ir profilis. Prekybos įmonės įvaizdžio formavimas. Prekių pateikimas. Tikslingas prekybos vietos parinkimas. Parduotuvės dizainas ir įrengimas. Pardavimų skatinimas. Pardavimų personalas. Ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene modeliai. Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba. Tyrimas. Planavimas. Ryšių su visuomene programa. Pranešimas. Organizacijos publikos. Ryšių su visuomene priemonės ir metodai. Ryšiai su žiniasklaida. Organizacijos leidiniai ir suvenyrai. Renginiai ir programos. Ryšių su visuomene organizacija įmonėje. Išvados.
Rinkodara, referatas(29 puslapiai)
2007-11-13
Įvadas. Vadyba. Vadybos darbo proceso operacijos arba vadybos ciklo elementai. Vadyba kaip fenomenas. Vadyba kaip prekė. Kai kurie pagrindiniai šiandien dominuojantys požiūriai į vadybą leidžia apibūdinti ir įvardinti tokias jos turinio struktūros paradigmas. Autorių sampratos "vadyba" palyginimas. Mano samprata. Komercija. Autorių sampratos "komercija" palyginimas. Mano termino "komercijos vadyba" samprata.
Vadyba, referatas(10 puslapių)
2007-11-13
Įvadas. Įmonės tikslai. Uždaviniai. Analizuojamos įmonės – alaus restorano "Rambynas" pristatymas. Misija. Vizija. Situacijos analizė. Makro aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Demografinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikro aplinka. Rinkos analizė. Rinkos dydis. Segmentai. Paslaugos. Geografiniai veiksniai. Konkurentų analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Konkuravimo būdo strategija. Rinkos aprėpimo strategijos. Marketingo komplekso formavimas. Produktas. Kaina. Rėmimas.
Rinkodara, analizė(14 puslapių)
2007-11-13
Įvadas. Pinigų samprata. Trumpa pinigų istorija. Pinigai – mainų tarpininkas. Vertės matas ir būsimųjų mokėjimų priemonė. Pinigai – kaupimo priemonė. Pinigai – apskaitos vienetas. Pinigų funkcijų sąveika. Pinigų formos. Kreditinių pinigų prigimtis. Grynųjų pinigų neturėjimas. Elektroniniai pinigai ir jų įtaka. Elektroninių pinigų samprata, savybės, rūšys. Infliacija. Infliacijos priežastys. Visuminės pasiūlos kreivė. Kainų kilimas ir infliacija: pasiūlos šokai. Kainų kilimas ir infliacija: paklausos aspektai. Ar pinigai yra tikroji priežastis? Kova su infliacija. Infliacijos matavimas. Infliacijos pasekmės.
Finansai, referatas(26 puslapiai)
2007-11-13
Įvadas. Užsakymo priėmimo ir atlikimo organizavimas įmonėje (teorinė dalis). Užsakymo ciklas. Užsakymo būdas. Šiuolaikinė užsakymų tvarkymo sistema. Naujausių informacinių technologijų taikymas. Užsakymo atlikimo organizavimo laiko koncepcija. Užsakymo - pristatymo ciklas. Visas užsakymo ciklas. Užsakymo atlikimo laiko atotrūkis. Užsakymo priėmimo ir atlikimo organizavimas įmonėje (praktinė dalis). Produkto ir paslaugos teikimas. Tiekėjai. Tiekiami produktai ir medžiagos. Tiekimo veiklos organizavimas. Paskirstymo kanalai. Produkto pardavimas internetu. Užsakymo priėmimas ir įvykdymas. Integruotos logistikos sistemos organizavimas. Išvados.
Vadyba, referatas(20 puslapių)
2007-11-13
Santrauka. Verslo planas. Verslo srities aprašymas. Įmonės tikslai. Paslaugų aprašymas. Marketingas. Rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Paslaugų kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama. Gamyba. Paslaugų teikimo aprašymas. Vietos analizė. Patalpos. Įrengimai. Transportas. Žaliavos. Darbo jėga. Vadyba. Savininkai ir valdytojai. Organizacinė firmos struktūra. Rizikos įvertinimas. Galimos problemos ir kliūtys. Alternatyvi veikla. Finansai. Reklamos lėšos ir jų panaudojimas. Finansinių rodiklių skaičiavimo prielaidos. Pardavimo prognozė. Išlaidų prognozė. Prognozuojamo pelno ataskaita. Prognozuojamų pinigų srautų ataskaita.
Verslo planai, analizė(17 puslapių)
2007-11-13