Tema. Tikslai. Renginio forma. Renginio parengimas. Renginio eiga. Scenarijus su aprašymu. Rinkimasis. Laisvas laikas. Mokytojos bendras pasveikinimas. Pasiruošimas keistis dovanėlėmis. Keitimasis Kalėdinėmis dovanėlėmis. Vaišės. Karnavalas. Vaidinimai. Vaišės. Pasakojimas apie Kalėdų tradicijas. Žaidimai. Įspūdžiai. Tvarkymasis. Išlydimi vaikai.
Pedagogika, pavyzdys(3 puslapiai)
2008-02-06
Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti gydymo įstaigos darbo apmokėjimo organizavimo principus. Darbo apmokėjimo organizavimo teoriniai principai. Darbo užmokesčio samprata ir reikšmė. Darbo užmokesčio principai ir jų kaita šiuolaikiniame etape. Užmokesčio už žmogų plitimas. Darbuotojų vertinimo reikšmė formuojant darbo užmokesčio sistemą. Profsąjungų įtaka darbo užmokesčiui. Darbo užmokesčio struktūra. UAB "X" specialistų darbo apmokėjimo organizavimo tyrimas. UAB "X" personalo analizė. UAB "X" specialistų darbo užmokesčio analizė. Išvados.
Vadyba, kursinis darbas(19 puslapių)
2008-10-28
Įvadas. Užduotis" "Mokyklos dabarties ir jos vizijos apibūdinimas". Bendra informacija apie mokyklą. Mokyklos vizija. Mokyklos darbuotojai. Veikla. Specialusis ugdymas. Penktokų adaptacijos programa. Namų darbų krūvio tyrimai ir analizės. Papildomas ugdymas. Prevencinė veikla. Kultūrinė veikla. Savivaldos institucijos. Metodinė taryba. Mokyklos Taryba. Mokinių savivalda. Tėvų pagalba. Mokslas. Profiliai. Klasių komplektai. Lankomumas. Bendradarbiavimas. Bendros išvados ir pasiūlymai.
Pedagogika, referatas(12 puslapių)
2008-02-06
Įvadas. Tarptautinės prekybos politikos formos. Protekcionizmas. Muitai. Muitų esmė ir rūšys. Muitai Lietuvoje. Muitų naudojimo atskirose šalyse ypatybės. Muitų naudojimo ekonominė prasmė ir pasekmės. Muitų įtaka atskirų šalių ekonomikai. Muitus pateisinantys argumentai.
Tarptautinė ekonomika, referatas(15 puslapių)
2007-10-23
Bendros žinios apie pamoką. Dalykas: Pilietinės visuomenės pagrindai. Mokytojas. Pamokos tema: Teisinė valstybė. Pamokos tikslai. Pamokos tipas. Metodai. Priemonės. Pamokos protokolas. Pamokos dalys ir laikas. Mokytojo veikla. Mokinio veikla. Pastabos. Pamokos analizė. Pamokos struktūros ir tikslų atitikimas. Racionalus laiko panaudojimas. Mokinių veiklos krūvio paskirstymas. Pamokos turinio apimtis. Lavinamasis ir auklėjamasis efektyvumas. Mokymo metodai, jų naudojimo efektyvumas. Pamokos organizavimas (mokytojo ir mokinių darbo derinimas, instruktavimas, stebėjimas, grupinio ir individualaus darbo derinimas). Mokytojo ir mokinių santykiai. Bendros išvados, pasiūlymai pamokai tobulinti.
Pedagogika, analizė(7 puslapiai)
2008-02-06