Nežymus, mažas teigiamas afektas. Teigiamas ir neigiamas afektas. Ar teigiama būsena palengvina ar trikdo sistemingą kognityvinį procesą? Džiaugsmas skatina socialinį elgesį. Pozityvus afektas įtakoja pažinimą. Atminties ir kognityvinis kontekstas. Teigiamas afektas ir sprendimo darymas. Džiaugsmo įtaka rizikavimui. Pozityvus afektas (džiaugsmas) ir motyvacija. Džiaugsmas. Džiaugsmas elgesio sistemose. Džiaugsmas santykyje su tarpiniais mechanizmais. Džiaugsmas santykyje su asmens charakteristikomis. Džiaugsmas ir jo paskirtis. Džiaugsmo jutimas. Džiaugsmo išraiška ir atpažinimas. Džiaugsmo aktyvacija ir faktoriai, lemiantys džiaugsmą. Džiaugsmo reikšmė. Biogenetiniai faktoriai. Siocioekonominiai ir kultūriniai faktoriai. Socialinis džiaugsmas. Šypsenos ir juoko plėtojimas. Džiaugsmo sąveika su kitomis emocijomis. Džiaugsmo fenomenologija. Išvados.
Asmenybės psichologija, namų darbas(14 puslapių)
2007-05-15
Religinis (neotomistinis) ugdymas ir jo kritika. Analitinis ugdymas. Skirtingų ugdymo sistemų metodai, jų ypatumai. Šiuolaikinės ugdymo technologijos. "Naujojo ugdymo" sąjūdis. Moralės ir charakterio formavimo aktualijos postmodernioje visuomenėje. Ugdymo filosofijos samprata, objektas, tikslai. Ugdymo teorijos ir praktikos atitikmens problema. Šiuolaikinės ugdymo filosofijos problemos.
Pedagogika, konspektas(11 puslapių)
2007-05-15
Edukologijos samprata, mokslo raida ir klasifikacija. Ugdymo filosofijos samprata, objektas, tikslai. Filosofija, teorija, ideologija ugdyme. Ugdymo teorijos ir praktikos atitikmens problema. Idealistinis ugdymas ir jo kritika. Realistinis ugdymas ir jo kritika. Religinis (neotomistinis) ugdymas ir jo kritika. Rytų ir Vakarų ugdymo sistemų palyginimas. Pragmatizmo pasaulėžiūra ir ugdymas. Egzistencionalistinis ir fenomenologinis mokymas. Analitinis ugdymas. Skirtingų ugdymo sistemų metodai, jų ypatumai. Šiuolaikinės ugdymo technologijos: grupinis mokymas, žaidimai, metaforinis ir analitinis metodai. Dialogų, klausimų atsakymų formulavimas. Moralės ir charakterio formavimo aktualijos postmodernioje visuomenėje. Lietuvos švietimo gairės ir Lisabonos strategija. Moksliniai tyrimai ir švietimas.
Pedagogika, špera(6 puslapiai)
2007-05-15
Edukologijos samprata, mokslo raida ir klasifikacija. Ugdymo filosofijos samprata, objektas, tikslai. Filosofija, teorija, ideologija ugdyme. Idealistinis ugdymas ir jo kritika. Realistinis ugdymas ir jo kritika. Rytų ir Vakarų ugdymo sistemų palyginimas. Pragmatizmo pasaulėžiūra ir ugdymas. Egzistencialistinis ir fenomenologinis ugdymas.
Pedagogika, konspektas(11 puslapių)
2007-05-15
PowerPoint pristatymas "Klausimų pateikimas – kad sužinoti kliento poreikius". Aktyvaus klausymosi įtaka bendravimui. Informacijos praradimo formulė. Klausimų tipai. Atviri klausimai. Atvirus klausimus verta užduoti. Uždari klausimai. Uždarus klausimus verta užduoti. Alternatyvūs klausimai. Alternatyvius klausimus verta užduoti. Nukreipiantys klausimai. Nukreipiamuosius klausimus verta užduoti. Klausimų pateikimas. Spin technika. Alternatyvi ataka arba "ežiuko" metodas. Klausimo pakartojimas.
Organizacinė psichologija, pristatymas(23 )
2007-10-16