Kokybės samprata. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės. Kokybės funkcija organizacijoje. Kokybės vadybos objektas. Juran kokybės trilogija. E. Demingas. A.V. Feigenbaumas. Organizacijos padėties kokybės srityje įvertinimas. Kokybės išlaidų analizė. Kokybės išlaidų modeliai. Ekonominiai kokybės atitikimo modeliai. Padėties rinkoje analizė. Organizacijos kokybės kultūros įvertinimas. Einamosios veiklos, susijusios su kokybe, įvertinimas. Organizacijos įvertinimas šalies ir regiono mastu. Strateginis kokybės planavimas (SKP). Kokybės politika. Kokybės tikslai. Kokybės tikslų formulavimas. Produkto kokybės pranašumo siekimas. Perkamo produkto planavimo seka. Kokybės funkcijos išskleidimo metodas. Naujo produkto kūrimo etapai. Kokybės plėtros programų planavimas. Kliūtys sėkmingai įdiegti strateginę kokybės programą. Kokybės valdymo veiksmų seka. Kokybės valdymo objektai. Kokybės matavimas, palyginimas, vertinimas, koregavimas. Savikontrolė (savivalda). Nuolatinės (chroninės) ir atsitiktinės (sporadinės) kokybės problemos. Kokybės gerinimo paralelinės struktūros (nuolatinių kokybės problemų sprendimas). Projektas po projekto metodas kokybės gerinime. Gerinimo poreikio įrodymas. Projektų nustatymas. Projektinių grupių organizavimas. Sugretinimo metodas. Sugretinimo ciklo modelis. "Benchlearning" sugretinimo modelis. Kokybės teisinis reglamentavimas Europos Sąjungoje. Naujas požiūris į techninį harmonizavimą ir standartus. Naujas požiūris į kliūčių šalinimą prekyboje ir atitikties įvertinimą. Atitiktis naujojo požiūrio direktyvoms. Teisinis kokybės reglamentavimas Lietuvoje. Tarptautiniai kokybės vadybos standartai. Kokybės vadybos sistema. Kokybės vadybos principai. KVS įforminimas dokumentais. Vadovybės atsakomybė. Išteklių valdymas. Produktų realizavimas. Matavimas, analizė, gerinimas. Kokybės audito tipai. Kokybės audito reikšmė. Kokybės audito atlikimo principai. Kokybės audito planavimas ir įgyvendinimas. Kokybės audito procesas. Kokybės audito metodologijos. Į standarto elementus orientuotas auditas. Į struktūrinius padalinius orientuotas auditas. Į veiklas orientuotas auditas. Į procesus orientuotas auditas. Kokybės vadybos principų taikymas atliekant auditą. Organizacijos procesų vertinimo klausimyno sudarymas. Vidaus auditas įvertinantis kokybės išlaidas. Procesinio požiūrio esmė. Proceso aprašymo, vaizdavimo ir analizės algoritmas. Procesų valdymas.
Kokybės vadyba, konspektas(18 puslapių)
2007-11-12
Marketingo samprata. Makromarketingas ir mikromarketingas. Reikmė ir poreikis. Poreikių diferencijavimas. Paklausa ir jos rūšys. Mainai ir sandoriai. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai ir sistema. Marketingas kaip veiklos rinkoje teorija ir praktika. Marketingo vieta ir reikšmė Lietuvoje. Svarbiausios verslo orientacijos, jų esmė ir atsiradimo prielaidos. Marketingo aplinkos samprata. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Lietuvos marketingo ypatumai. Marketingo informacija. Pirminiai ir antriniai duomenys, jų reikšmė. Marketingo tyrimų samprata. Marketingo tyrimų proceso etapai. Duomenų rinkimo metodai. Imtis ir jos atranka. Matavimai marketingo tyrimuose. Marketingo informacijos sistemos. Marketinge skirstomi pagrindiniai rinkos tipai, jų ypatumai. Rinkos potencialas, rinkos talpumas. Tikslinė rinka, jos parinkimas ir marketingo strategijos. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Gamybinių prekių rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsena - individo veiksmai, susiję su prekių įsigijimu bei vartojimu ir apimantys jo poelgius nuo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigijimas, atsiradimo iki reakcijos į jau įsigytą prekę. Vartojimo prekių pirkimo procesas, jo nuoseklumas ir etapai. Gamybinių prekių pirkimo procesas, jo etapai bei galimi pirkimo tipai. Prekė ir jos savybės, bendri klasifikavimo būdai. Trys prekės lygmenys. Prekių asortimentas, jo parametrai bei tobulinimo kryptys. Prekių asortimento struktūros analizė. Vartojimo prekės ir jų klasifikavimas. Vartojimo prekės. Naujų prekių kūrimas, jo strategija bei pagrindiniai etapai. Prekės gyvavimo ciklas ir stadijos. Pagrindiniai ciklo tipai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Prekės identifikavimas ir jo būtinumas. Prekės ženklas, jo sudėtis ir pagrindinės funkcijos. Svarbiausios prekių identifikavimo strategijos. Prekių pakuotė, jos paskirtis, funkcijos ir klasifikavimas. Pakuotės ženklinimas ir markiravimas.
Rinkodara, špera(23 puslapiai)
2007-07-23
Prekės kaina, jos reikšmė ir diferencijavimas. Pagrindiniai kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Paklausa ir pasiūla, jų elastingumas. Pastovieji ir kintamieji kaštai, jų poveikis kainai. Kainų nustatymo metodai, jų ypatumai. Kainų nuolaidos, pagrindinės rūšys. Kainų nustatymo variantai. Kainų strategijos, jų ypatumai ir naudojimo atvejai. Prekių paskirstymas, jo reikšmė ir būtinumas. Paskirstymo kanalai. Marketingo logistika. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Prekyba, jos veiklos sritys ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Didmeninės prekybos įmonės, jų rūšys ir ypatumai. Komunikacinis procesas, jo sudėtis ir reikšmė. Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo strategijos ir jų ypatumai. Reklama, jos reikšmė ir pagrindinės funkcijos. Pagrindiniai reklamos poveikio elementai ir pakopos. Pozicionavimas. Reklamos rūšys ir jų ypatumai. Reklamos kompanija ir jos planavimas, reklamos organizavimas ir reguliavimas. Asmeninis pardavimas, jo reikšmė, privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo proceso etapai ir uždaviniai. Prekybos agentų darbo užmokestis ir jo išraiškos formos. Pardavimo skatinimas, jo esmė ir uždaviniai. Gamintojų pardavimo skatinimo veiksmai ir priemonės. Prekybininkų pardavimo skatinimo priemonės pirkėjams paskatinti. Ryšiai su visuomene, jų organizavimo tikslai ir reikšmė. Įmonės identitetas ir jo išraiškos formos. Komunikavimo su visuomene būdai: populiarinimas, parama, parodos ir mugės ir kita. Marketingo strateginis planavimas ir jo nuoseklumas. Bendrosios marketingo strategijos ir ypatumai. Marketingo valdymas, strateginis ir taktinis jo lygiai. Marketingo padalinys įmonėje, tipinės jo organizacinės struktūros formos. Paslaugos, jų esmė, savybės ir klasifikavimas. Paslaugų marketingas, jo ypatumai ir pagrindinės strategijos. Prekės lydinčios paslaugos, jų reikšmė. Tarptautinis marketingas, jo uždaviniai bei ypatumai.
Rinkodara, konspektas(41 puslapis)
2007-07-23
Įvadas. Piniginis turtas, jo reikšmė įmonėje. Lėšų apskaitos kasoje ir banko sąskaitoje ypatumai. Kasos operacijos ir jų dokumentavimas. Banko operacijų dokumentavimas. Valiutinės operacijos ir jų apskaita. Išvados.
Apskaita, kursinis darbas(23 puslapiai)
2007-07-04
Ūkinės apskaitos atsiradimas. Senovės Graikijos ir Romos ūkinė apskaita. Buhalterinės apskaitos atsiradimas. Ūkinės apskaitos ištakos Lietuvoje. Tarpukario ir II Pasaulinis karas. Svarbiausios lietuvių autorių publikacijos. Buhalterinės apskaitos būklė tarybiniais metais. Liaudies ūkio taryba. Apskaitos tvarkymas 1990-2004 metais. Koncepcija 2002-2020 metais.
Apskaita, konspektas(9 puslapiai)
2007-07-23
Įvadas. Verslo inkubatorių istorija. Verslo inkubatoriai. Gamybiniai – paslaugų inkubatoriai. Technologiniai inkubatoriai. Inkubatorių nauda Lietuvai. Priedai (3).
Ekonomika, kursinis darbas(18 puslapių)
2007-07-23