Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Konkurencija. Rinkos samprata. Tikslinė rinka, segmentavimas, pozicionavimas. Aprašomoji dalis. Kompanijos istorija. Teikiamos prekės, paslaugos (dabartinė situacija). Finansiniai duomenys (pardavimai, parduotuvių skaičius, dinamika). Vizija, misija, šūkis, vertybės. Analitinė dalis. "Sarmos" makroaplinka. "Sarmos" mikroaplinka. "Sarmos" konkurentai. Strateginiai marketingo sprendimai. "Sarmos" marketingo kompleksas. Rėmimas. Marketingo tyrimas: "Sarmos" aptarnavimas. Tyrimo aprašymas. Tyrimo eiga. Tyrimo išvados. M.E.S. nuomonė. Stipriosios ir silpnosios marketingo komunikacijos vietos. Praktinės rekomendacijos. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(32 puslapiai)
2008-01-22
Įvadas. Lietuvos pramonės raida. Lengvosios pramonės pranašumai. Lengvosios pramonės svarba ir perspektyva integruojantis į Europos Sąjungą. Aprangos ir tekstilės pramonė. Rekomendacijos Lietuvos pramonės įmonių konkurencingumui didinti ir eksportui skatinti. Išvados.
Pramonė ir gamyba, referatas(11 puslapių)
2008-03-08
Lietuvos geografinė padėtis. Lietuvos transportas. Geležinkelių transportas. Keliai ir kelių transportas. Oro transportas. Vandens transportas. Vamzdynų transportas. Logistikos plėtra Lietuvoje.
Transportas ir logistika, referatas(8 puslapiai)
2008-01-22
Įmonės charakteristika. Marketingo kompleksas. Išorinė aplinkos analizė. Išorinė aplinka. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Vidinė analizė. Veiklos analizė. Strateginiai veiksniai. SWOT (SSGG) analizė. Rinkodaros strategijos formavimas.
Rinkodara, kursinis darbas(9 puslapiai)
2007-05-16
Verslo idėjos pagrindimas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Konkurencinė analizė. Paslauga. Kainų politika. Planuojamos kainos. Pardavimo strategija. Rėmimas. Pardavimų prognozavimas. Partneriai ir jų atsakomybės laipsnis. Patalpos ir įranga. Teniso kortų įranga.
Verslo planai, namų darbas(6 puslapiai)
2007-05-16