Tauragės apskrities valstybinė mokesčių inspekcijos (AVMI) charakteristika. Tauragės AVMI mikro ir makro aplinkos vertinimas. Mikro aplinkos vertinimas, ją lemiantys veiksniai. 2 makro aplinkos vertinimas, ją lemiantys veiksniai. Trumpa aplinkos analizė. Tauragės AVMI strateginis ir veiklos planas. Individuali užduotis. Darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo strategijos Tauragės AVMI. Darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo Tauragės AVMI analizė. Darbas iliustruotas diagramomis.
Vadyba, praktikos ataskaita(21 puslapis)
2007-05-16
Įvadas. Įmonės charakteristika. UAB "Vilkyškių pieninė" finansinės veiklos analizė. Balanso ir pelno (nuostolio) vertikalioji ir horizontalioji analizė. Santykinių finansinių rodyklių analizė. Įmonės veiklos pelningumo rodikliai. SWOT analizė. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais. Priedai (UAB "Vilkyškių pieninė" balansas 1999–2002 metus).
Finansai, referatas(20 puslapių)
2008-02-25
Įvadas. Pagrindiniai darbo uždaviniai. Marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo koncepcijos. Marketingo tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo tipai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo padalinys įmonėje. UAB "Norvelita" veiklos pristatymas ir jos organizacinė valdymo struktūra. UAB "Norvelita" organizacinė valdymo struktūra. Priežastys kodėl UAB "Norvelita" reikalingas marketingo padalinys. UAB "Norvelita" išorinė aplinkos analizė. Išvados ir pasiūlymai.
Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
2007-05-16
Santrauka. Summary. Terminų žodynėlis. Baigiamojo darbo užduotis. Įvadas. Veiklos sritys. Paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis teoriniai aspektai. Konkurencijos ir konkurencingumo samprata. Konkurentų analizė ir jos svarba. Konkurentų analizės etapai. Konkurencinių pranašumų įtaka siekiant įmonės paslaugų konkurencingumo. Įmonės marketingo veiklos konkurencingumas. Paslaugų konkurencingumo stiprinimas. Paslaugų marketingo priemonės, didinančios konkurencingumą. Paslaugų marketingo priemonių kompleksas. Kaina. Komunikacijos planavimas. AB "Lietuvos draudimas" paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis. AB "Lietuvos draudimas" charakteristika. Rinkos dalys pagal pasirašytas draudimo įmokas. AB "Lietuvos draudimas" naudojamų marketingo priemonių tyrimo metodika. AB "Lietuvos draudimas" konkurencingumo vertinimas. AB "Lietuvos draudimas" SSGG analizė. AB "Lietuvos draudimas" SSGG analizė. AB "Lietuvos draudimas" konkurentų analizė. Labiausiai tiesiogiai konkuruojančios ir mažiau tiesiogiai konkuruojančios įmonės individualių vartotojų segmente. Draudimo paslaugų pagrindinių konkurentų lyginamoji analizė. AB "Lietuvos draudimas" makro ir mikro aplinkos analizė. Pagrindinės draudimo kompanijos Tauragėje. Vartotojų apklausos analizė. AB "Lietuvos draudimo" kompanijos pasirinkimą lemiantys kriterijai. Draudimo paslaugos. Draudimo poliso įsigijimas. AB "Lietuvos draudimas" apsidraudimo priežastys. AB "Lietuvos draudimas" darbuotojų aptarnavimo kokybės vertinimas. Kontaktinio personalo vertinimas pagal darbuotojų kokybės vertinimo kriterijus. AB "Lietuvos draudimas" kainų vertinimas. Rėmimo priemonių vertinimas. Interjero ir eksterjero vertinimas. Fizinės aplinkos vertinimas. Respondentų amžius. Respondentų pajamos. AB "Lietuvos draudimas" paslaugų konkurencingumo didinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).
Rinkodara, diplominis darbas(48 puslapiai)
2008-02-23
Įvadinė dalis. Praktikos tikslai, praktikos vietos pasirinkimo motyvacija. Įmonės charakteristika (steigėjai, vizija, misija). Bendrovė užsiima šaldytos žuvies ir žuvies produktų importu, eksportu ir perdirbimu. UAB "Lignesa" padėties įvertinimas. UAB "Lignesa" mikro ir makro aplinkos įvertinimas. UAB "Lignesa" mikroaplinka. UAB "Lignesa" makro aplinka. UAB "Lignesa" verslo plėtros strategija ir veiklos planas. Pasiūlymai. Individuali užduotis. Išvados ir pasiūlymai.
Vadyba, praktikos ataskaita(18 puslapių)
2007-05-16
Išvestiniai vertybiniai popieriai. Varantai. Opcionai. Fjučeriai.
Finansai, konspektas(10 puslapių)
2008-02-25
Įvadas. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys. Mišrių prekių parduotuvėse. Specializuotos parduotuvės. Universalinės parduotuvės. Supermarketas. Pigesnių prekių parduotuvės. Mažmeninės prekybos vystymasis Lietuvoje. "VP Market" planai įsitvirtinti kaimyninėse šalyse. Išvados.
Mikroekonomika, referatas(6 puslapiai)
2007-05-16
Įvadas. Tarptautinis valiutų fondas. Tarptautinio valiutos fondo įkūrimo motyvai ir istorija. Tarptautinio valiutų fondo tikslai. Tarptautinio valiutų fondo veikla. Tarptautinio valiutų fondo narystė. Organizacinė struktūra. Tarptautinio valiutų fondo finansinė struktūra. Tarptautinio valiutų fondo kreditinė veikla. Lietuva ir Tarptautinis valiutų fondas. Išvados.
Finansai, namų darbas(19 puslapių)
2008-02-25
Įvadas. Vandens garų sorbcija. Šiluminiai efektai sorbcijos metu. Pluoštų brinkimas. Drėgnumo nustatymo metodai. Svėrimo metodai. Kondicine masė ir kondicinis drėgnumas. Tekstiles medžiagų šlampumas. Laidumas orui, garams, vandeniui. Laidumas orui. Laidumas garams. Laidumas vandeniui. Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Pramonė ir gamyba, referatas(9 puslapiai)
2007-05-16