Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Įmonės finansinės strategijos formavimas ir jos pagrindimas: UAB "Erelita"

    Įvadas. UAB "Erelita" analizė. Įmonės charakteristika. Įmonės išorinės aplinkos veiksnių analizė. Įmonės vidinės aplinkos veiksnių apžvalga. Įmonės finansinės būklės analizė. Įmonės analizės apibendrinimas ir išvados. UAB "Erelita" strateginių tikslų formulavimas. Alternatyvių strategijų formavimas. Strategijų finansinis įvertinimas. Optimalios strategijos atranka. Išvados.
    Finansai, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2007-05-15
  • Strateginis finansų valdymas

    Investicinių projektų esmė ir rūšys. Investicinių projektų efektyvumo vertinimo metodai. Investicinio projekto pinigų srautų įvertinimas. Investicijų atsipirkimo laikas. Investuoto kapitalo pelningumas (ROI). Modifikuotas investicijų atsipirkimo laikas. Grynoji dabartinė vertė (NPV). Investicijų pelningumo indeksas (PI). Vidinė grąžos norma (IRR). Modifikuota vidinė grąžos norma (MIRR). Investicinių projektų rizikos sąvoka ir rizikos analizės esmė. Jautrumo analizė. Ekspertinis įvertinimas. Scenarijaus analizė. Sprendimų medžio analizė. Monte Karlo imitacinis modeliavimas. Investicinių sprendimų priėmimas. Įmonės finansų telkimo strategijos. Finansų telkimo strategijos formavimo procesas. Akcijų emisija. Emisijos rizika. Emisijos sąnaudos. Vertybinių popierių emisijų platinimo būdai. Tarpininkavimas platinant vertybinius popierius. Vertybinių popierių platinimas emitento pastangomis. Vertybinių popierių emisijos registravimo procesas. Tarptautinių depozitoriumo sertifikatų programos. Finansavimo išleidžiant paprastųjų akcijų emisiją privalumai ir trūkumai. Privilegijuotųjų akcijų emisija. Ilgalaikės paskolos. Finansavimas, išleidžiant obligacijas. Finansinė išperkamoji nuoma (lizingas). Rizikos kapitalo fondai. Es struktūriniai fondai. Dividendų politika. Optimali kapitalo struktūra.
    Finansai, špera(6 puslapiai)
    2007-05-15
  • Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla"

    Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Situacijos analizė. Rinkos analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Rinkos pelningumas. Esminiai sėkmės faktoriai. Rinkos vystymasis ir tendencijos. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Space analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. IVS rinkos segmentų išskyrimas. Vartotojų motyvacija. Nepatenkinti klientų poreikiai. Konkurentų analizė ir identifikavimas. Konkurentų įvertinimas. Tiekėjai, pardavimo pagalbininkai. Marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" marketingo tikslai. UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" marketingo strategija. Rinkos aprėpimo strategija vidaus rinkoje. Pozicionavimo strategija vidaus rinkoje. Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus rinkoje. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus rinkoje. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2007-05-15
  • Verslo aplinkos prognozavimas: AB "Alita"

    Įvadas. AB "Alita" charakteristika. AB "Alita" verslo aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtos aplinka. Mikroaplinkos analizė. Prekė. Kaina. Rėmimas. Paskirstymas. Porterio modelis. AB "Alita" konkurencingumo analizė. SSGG analizė. Konkurencinės veiklos analizė. Pardavimo skatinimo elementų analizė. AB "Alita" veiklos prognozavimas. Išvados.
    Įmonių aprašymai, kursinis darbas(30 puslapių)
    2007-05-15