Įvadas. Temos aktualumas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo metodas. Darbo ir socialinių kaštų samprata. Darbo užmokestis ir darbo rinka. Darbo apmokėjimo veiksniai. Atlyginimų sistema. Darbo užmokesčio formos. Darbo užmokesčio mokėjimas ir mokestiniai atskaitymai. Naujos tendencijos darbo apmokėjime ir darbo apmokėjimo organizavimas naudojantis užsienio šalių patirtimi. Vadovų ir specialistų darbo apmokėjimo ypatumai. Darbo užmokesčio statistikos tyrimas. Išvados ir pasiūlymai.
Makroekonomika, referatas(28 puslapiai)
2007-04-23
Variantas F. 1. Skirtumas tarp antrojo ir pirmojo indėlių yra 275 Lt. Pirmasis indėlis padėtas į banką 9 mėn., esant 6% metinių palūkanų normai, o antrasis – 3 mėn., esant 8% palūkanų normai. Palūkanos – komercinės apytikslios. Palūkanos pasibaigus terminui yra dvigubai didesnės negu už antrąjį. Raskite indėlių dydžius. 2. 2000 m. balandžio 13 d. pasirašoma sutartis, kad skolininkas 2000 m. rugsėjo 12 d. sumokės 21000 Lt. Kreditas išduotas esant 7 % metinių palūkanų normai, kai palūkanos tiksliosios. Koks pradinės skolos dydis? 3. Nustatykite vekselyje įrašomos sumos dydį, jei 50000 Lt. paskola imama esant 14 % metinių palūkanų normai ir vekselis bus išperkamas praėjus 180 dienų. 4. Išperkamosios nuomos būdu buvo įsigyjamas automobilis. Jo vertė 45000 Lt. Pradinis įnašas 30 proc. Palūkanų norma 14 proc. Mokėjimai mokami periodo pabaigoje. Lizingo sutarties administracinis mokestis 1,5 proc. Kokia bus periodinė mėnesinė įmoka, jei išpirkimo terminas yra trys metai? 5. Kokią pinigų sumą reikia įnešti į taupomąjį banką, kad esant 8% metinių kaupiamųjų palūkanų normai po 5 metų būtų gauta 8000 Lt. 6. Galimi du staklių įsigijimo ir eksploatavimo variantai. Nustatykite, kuris iš šių investicinių variantų yra efektyvesnis, jei metinė palūkanų norma lygi 10 % ir yra žinomos tokios įsigijimo ir eksploatavimo išlaidos. 7. Jums yra prieinami du pasiūlymai įsigyti personalinį kompiuterį, kurio kaina 3999 Lt.: Išperkamosios nuomos būdu: 10 proc. pradinė įmoka, periodinė mėnesinė įmoka 120 Lt. mėn. Išpirkimo terminas 3 metai. Vartotojiška paskola trims metams su 11 proc. palūkanų norma, dengiama kas mėnesį mėnesio pabaigoje. Nustatykite, kuris iš šių variantų jums geresnis. 8. Per 5 metus reikia sukaupti 15000 Lt. esant 8% metinių palūkanų normai. Kokius metinius įnašus reikia mokėti kiekvienų metų pradžioje? 9. Sudaroma investicinio gyvybės draudimo sutartis 15 metų. Periodinė mėnesinė įmoka 250 Lt; planuojama investicijų grąža 6 proc. Rizikinė draudimo įmokos dalis – 20 proc. Draudimo įmonės sutarties administravimo sąnaudos 10 proc. nuo įmokos. Nustatykite kokią išperkamąją sumą sukaups draudėjas per 158 metų. 10. Metinė turto draudimo sutartis buvo sudaryta ir pradėjo galioti nuo N metų sausio 1 d. pagal šią sutartį sutarties sudarymo dieną draudėjas buvo sumokėjęs vienkartinę 1600 Lt. draudimo įmoką. N metų birželio 30 d. draudėjas sutartį nutraukia. Kokią įmokos dalį atgaus draudėjas, jei rizika pasiskirsčiusi proporcingai sutarties galiojimo terminui, draudimo įmonės sutarties sudarymo ir vykdymo išlaidos siekia 20 % nuo pasirašytos įmokos. Jokių draudimo išmokų pagal minėtą sutartį iki nutraukimo datos nebuvo.
Finansai, namų darbas(5 puslapiai)
2007-04-25
Kokios yra pagrindinės pinigų charakteristikos? Kokios yra pagrindinės pinigų funkcijos? Kas yra Aukso standartas? Ką reglamentavo Breton-Vudo sutartis? Ką parodo pinigų multiplikatorius? Kas yra pinigų masė? Kokie yra finansų rinkų skirstymo kriterijai? Į kokias grupes skirstomos finansų rinkos? Kuo skiriasi pirminė ir antrinė finansų rinkos? Kokiais finansiniais instrumentais yra prekiaujama pinigų rinkoje? Kuo skiriasi pinigų rinka nuo kapitalo rinkos? Kuo yra prekiaujama nuosavybės vertybinių popierių rinkoje? Kokias funkcijas atlieka finansų rinkos ekonomikoje? Koks vaidmuo tenka finansinėms institucijoms ekonomikoje? Kokios yra finansų institucijos? Kas sudaro depozitines finansų institucijas? Kas sudaro nedepozitines finansų institucijas? Kuo skiriasi depozitinės nuo nedepozitinių finansų institucijų? Kokias funkcijas atlieka bankai? Kuo kredito unija skiriasi nuo banko? Kokias paslaugas teikia draudimo įmonės? Kokį ekonominį vaidmenį atlieka finansų tarpininkai? Kas yra rizikos diversifikacija? Kas yra depozitų rizikos diversifikacija? Kas yra kreditų rizikos diversifikacija? Kuo skiriasi paskolos ėmėjo poreikiai nuo paskolos davėjo poreikių? Kaip susidaro palūkanų norma? Kas yra bendras palūkanų normų lygis? Kuo skiriasi nominalios ir realios palūkanų normos? Kokios yra palūkanų normos teorijos? Ką parodo Klasikinė arba skolinamųjų lėšų teorija? Ką teigia Keinso arba likvidumo pirmenybės teorija? Kokia yra palūkanų normos termino struktūra? Kas veikia palūkanų normą? Kas yra skolintų ir skolinamų lėšų pakeičiamumas? Kas sudaro mokėjimų sistemą? Tarpbankinių lėšų pervedimo sistemos samprata? Kas yra kliringo namai? Kokie yra tarpbankinių lėšų pervedimo sistemų tipai? Kuo skiriasi atskirų ir sumuotų atsiskaitymų sistemos? Kas yra fiksuotos ir realaus laiko atsiskaitymo sistemos? Kas užtikrina tarpbankinių lėšų pervedimo sistemos likvidumą? Kokios yra mokėjimo sistemos rizikos rūšys? Kokie yra pagrindiniai Lietuvos mokėjimų ir atsiskaitymų sistemos bruožai? Kokios yra tarptautinės atsiskaitymo sistemos? Kokios yra tarptautinių mokėjimo sistemų problemos? Paaiškinkite banko balanso struktūrą. Kokie yra banko balanso struktūros reikalavimai? Kas sudaro banko įsipareigojimus? Iš ko susideda mažmeninė depozitų rinka? Kaip skaičiuojamos indėlių palūkanų normos? Kokie yra kiti finansinių institucijų taupymo produktai? Kas sudaro banko aktyvus? Kokie yra paskolų tipai? Kokie veiksniai nulemia banko aktyvų likvidumą? Kokios yra banko rizikos, atsirandančios dėl kreditavimo operacijų? Kokios paskolos teikiamos fiziniams ir juridiniams asmenims? Koks yra kitas turtas, atnešantis palūkanas? Apibūdinkite banko komisinį verslą. Mokėjimai – viena iš pagrindinių banko funkcijų. Šalies vidaus mokėjimai . Tarptautiniai mokėjimai. Kokie yra naudojami mokėjimo instrumentai bei kokios yra šalies vidaus mokėjimo priemonės? Kokios yra tarptautinės mokėjimo priemonės? Kokias finansines paslaugas teikia bankai? Apibūdinkite bendrąsias banko finansines paslaugas. Kokios yra banko paslaugos vertybinių popierių rinkoje? Kokie yra kolektyvinio investavimo instrumentai? Kokios yra banko paslaugos valiutų mainų ir išvestinių finansinių instrumentų rinkose? Paaiškinkite banko pajamų/išlaidų struktūrą. Kokie yra pagrindiniai Lietuvos banko uždaviniai? Kokios yra Lietuvos banko pagrindinės funkcijos? Iš ko susideda Lietuvos banko pajamos/pelnas? Kokie yra Lietuvos banko pinigų politikos tikslai? Kokios yra Lietuvos banko pinigų politikos priemonės? Kokie įstatymai ir normatyviniai aktai reglamentuoja Lietuvos bankų veiklą? Kokie yra komercinių bankų veiklos riziką ribojantys normatyvai? Kas yra banko likvidumo kontroliavimas? Ką parodo kapitalo pakankamumo rodiklis? Draudimo rinkos vieta ekonomikoje? Kokios yra draudimo sistemos funkcijos ekonomikoje? Apibrėžkite draudimo veiklą. Kas yra draudimo objektas? Kokios yra draudimo formos, šakos ir grupės? Kokie yra draudimo veiklos požymiai ir ką jie parodo? Kokios yra draudimo veiklos organizavimo formos? Kas yra draudimo sutartis? Kokios yra pagrindinės draudimo portfelio charakteristikos ir ką jos parodo? Apibūdinkite draudimo portfelio formavimo principus. Kokie yra draudimo tarifo struktūra? Kas yra draudimo veiklos ciklo inversija? Kas tai yra rizikos premija? Kokie yra draudimo techniniai atidėjimai? Ką parodo perkeltų įmokų techninis atidėjimas? Ką parodo numatomų išmokėjimų techninis atidėjimas? Ką parodo nuostolių svyravimo išlyginimo techninis atidėjimas? Kokie veiksniai apsprendžia draudimo įmonių finansinį stabilumą? Ką parodo draudimo įmonės mokumas? Kas tai yra perdraudimas, jos formos? Investicinės akcinės bendrovės samprata. Kokios yra IAB rūšys? Koks buvo IAB steigimo tikslas Lietuvoje? Kas tai yra lizingas? Kas gali būti lizingo objektu? Pensijų fondo paskirtis. Kokie yra pensijų fondo veiklos ypatumai? Kieno interesus atstovauja draudimo brokeris? Kokie yra draudimo brokerio privalumai? Kokias paslaugas teikia finansų maklerio įmonės? Paaiškinkite faktoringo įmonių veiklos principus.
Finansai, špera(7 puslapiai)
2007-04-23
Įvadas. Bendri "Commercial union" draudimo bruožai, kurie būdingi visoms organizacijoms. Organizacijos tipas. Aplinka, gyvavimo ciklo etapas, tikslai. Organizacijos sandara. Draudimo "Commercial Union Lietuva" valdymas. Draudimo "Commercial Union Lietuva" veiklos tobulinimo pasiūlymai.
Įmonių aprašymai, referatas(10 puslapių)
2007-04-23
Kokiais požiūriais vertiname kokybę? Kaip jūs suprantate visuotinės kokybės esmę? Išvardinkite visuotinės kokybės vadybos sudedamąsias dalis. Ar reikia gerinti labai gerai veikiančios įmonės veiklą? Kurie F. Tayloro mokslinės vadybos teiginiai laikytini visuotinės kokybės vadybos užuomazgomis, o kurie neigiamai veikia kokybę? Kuri klasikinės vadybos mokyklos atstovė pagrindė komandinio darbo naudą? Apibūdinkite elgsenos (bihevioristinės) vadybos mokyklos vaidmenį kelyje į visuotinės kokybės vadybą? Išryškinkite moderniausių vadybos koncepcijų (sisteminio požiūrio, situacinio požiūrio, dinamiškų santykių požiūrio) sąsajas su visuotinės kokybės vadyba? Kuo skiriasi organizacijų perprojektavimas nuo visuotinės kokybės vadybos? Kada organizaciniu požiūriu buvo lengviau pasiekti gerą kokybę – pirmykštėje bendruomeninėje santvarkoje ar šiuo metu ? Kokių šiuolaikinių kokybės vadybos metodų randame senovės Kinijoje? Kokiomis aplinkybėmis formavosi visuotinės kokybės vadybos koncepcija? Pateikite pavyzdžių apie teigiamą kokybės vadybos poveikį šalių ekonomikos raidai. Kaip pasikeičia valstybių valdymo institucijų veikla, įgyvendinus visuotinę kokybės vadybą (VKV)? Koks produktų kokybės lygis Europos Sąjungoje (ES), palyginti su kitų žemynų šalimis? Kas yra Europos Sąjungos (ES) kokybės platforma? Kokiomis idėjomis pagrįsta Europos kokybės vizija? Kokiomis aplinkybėmis atsirado tikslios kokybės kontrolės būtinybė? Kuo pasižymi statistiniai kokybės valdymo metodai. Kokie pagrindiniai E. Demingo kokybės vadybos principai. Koks K. Ishikawos indėlis į kokybės vadybos plėtrą. Kurioje produkto gyvavimo ciklo dalyje kokybės vadybos klausimus sprendė G. Taguchi? Koks P. Crosby idėjų ryšys su ekonomika. Kuo svarbios J. Haringtono rekomendacijos. Kokią įtaką kokybės vadyba turės XXI amžiuje? Kokie pagrindiniai kokybės vadybos raidos bruožai XXI amžiuje? Kurios vadovavimo rūšys geriausiai tinka visuotinės kokybės vadyboje. Kokiais būdais vadovai turėtų puoselėti kokybę? Suformuluokite fakulteto, kuriame studijuojate, misiją. Suformuluokite fakulteto, kuriame studijuojate, viziją. Kodėl verslo strateginis planavimas ir strateginis kokybės planavimas privalo būti sinonimai? Kokius žinote organizacijos kokybės strateginių siekių lygmenis? Su kuriuo visuotinės kokybės vadybos kūrėju susijęs Japonijos kokybės apdovanojimas ir kodėl? Kaip organizuojami Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) Malcolm Baldrige Nacionalinio kokybės apdovanojimo konkursai? Kas įteikia apdovanojimus? Kokiais kriterijais pagrįstas Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modelis? Išsiaiškinti organizacijos veiklos tobulinimo mechanizmą, vartojant Europos kokybės vadybos fondo tobulinimo modelį. Kuo skiriasi Demingo prizo, Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) Malcolm Baldrige Nacionalinio kokybės apdovanojimo ir Europos kokybės vadybos fondo tobulumo modeliai? Kas gali būti organizacijos suinteresuotoji šalis? Paaiškinkite atskirų suinteresuotųjų šalių poreikius ir lūkesčius, adresuotus organizacijai. Apibrėžkite pagrindinius vartotojų tipus, su kuriais susiduria organizacija. Paaiškinkite vartotojų lūkesčių patenkinimo produktais schemą. Kokiu atveju pagal šią schemą vartotojai bus patenkinti, nepatenkinti ir labai patenkinti? Kaip elgtis su nepatenkintais vartotojais? Kokį vaidmenį vaidina vidinių vartotojų patenkinimui vidinių barjerų naikinimas? Kas tie barjerai ir kaip juos panaikinti? Kokią žalą gali padaryti nepatenkinti vartotojai? Kokie yra vartotojų patenkinimo tyrimo metodai? Kaip matuoti vartotojų poreikių patenkinimo lygį atskiroje organizacijoje? Kokius žinote vartotojų patenkinimo tyrimo modelius šalies mastu? Kokios yra svarbiausios produktų kategorijos? Paaiškinkite, kuo vertingas kokybės funkcijos išskleidimo metodas? Iš ko susideda kokybės funkcijos išskleidimo matricų sistema? Kas yra kokybės namas? Kokia vartotojų poreikių ir naudos matricos funkcija? Kokie duomenys pateikiami planavimo matricoje? Kas įvyktų, jeigu produkto kūrimo procese nebūtų techninės koreliacijos matricos? Paaiškinkite santykių matricos svarbą. Kurioje matricoje ir kaip pateikti duomenys parodo, ar kuriamasis produktas bus konkurencingas? Apibūdinkite sistemos dizaino, parametrų dizaino ir tolerancijų dizaino turinį. Kas yra nominali parametro reikšmė ir tolerancijos? Kuo skiriasi tradicinė parametro atitikimo specifikacijoms nuostolio funkcija nuo Taguchi praradimų funkcijos? Kokie Kaizen nuolatinio tobulinimo filosofijos privalumai, palyginti su inovacijomis? Kokie yra Shewharto-Demingo ciklo žingsniai? Kas yra reaktyvinis tobulinimas? Išvardykite reaktyvinio tobulinimo žingsnius. Kurią iš daugelio kokybės problemų reikia išspręsti pirmiausia? Kokia rodiklių rūšis naudojama procesų valdymo atveju? Kokie rodikliai naudojami reaktyvinio tobulinimo atveju? Kokie rodikliai naudojami proaktyvinio tobulinimo metodologijoje? Kokie duomenų rinkimo metodai rekomenduojami proaktyviniame tobulinime? Palyginkite kiekybinių ir kokybinių duomenų privalumus ir trūkumus. Kuo pranašesni Kawakita principai, palyginti su tradiciniais rinkos tyrimo metodais? Kas yra "žuvų akvariumo" principas? Kokia jo esmė? Kas atsirado anksčiau: visuotinės kokybės vadyba ar kokybės kaštų sąvoka? Išvardinkite specialistus, daug prisidėjusius prie kokybės kaštų vertinimo ir apskaitos. Ar dideli kokybės kaštai imant visą kaštų apimtį? Kaip klasifikuojami kokybės kaštai? Paaiškinkite kaštų kategorijos esmę, turinį. Kuriai kaštų kategorijai nereikia gailėti pinigų ir kodėl? Kodėl svarbu kuo anksčiau pašalinti kokybės keblumus? Kodėl dalis kaštų vadinami nematerialiais kaštais? Ar yra svarbūs tokie kokybės kaštai, jeigu jie neturi nei piniginės, nei laiko išraiškos? Kokie svarbiausi kokybės kaštų apskaitos sunkumai? Paminėkite šalis, kurios įgyvendino visuotinę kokybės kaštų apskaitą. Ką reiktų padaryti, kad kokybės kaštų apskaita būtų pripažinta visose organizacijose? Kuo žmogiškieji ištekliai pranašesni už kitas išteklių rūšis? Kas yra organizacijos kultūra? Paaiškinkite organizacijos kokybės kultūros sąvoką. Kokie yra organizacijos kultūros tyrimo metodai? Kaip pakeisti organizacijos kultūrą į kokybės vadybos kultūrą? Kodėl komandinis darbas pranašesnis už individualų? Kuo vertingas organizacijai darbuotojų įgaliojimas? Kaip išspręsti visuotinės kokybės vadyboje komandinio darbo narių psichologinio sutapimo problemą? Ko reikia, kad komandinis darbas būtų gyvybingas? Kokios yra komandinio darbo įgyvendinimo priemonės? Kas trukdo įgyvendinti komandinį darbą? Srauto diagramos vaidmuo sprendžiant kokybės problemas. Paaiškinkite tendencijų diagramos esmę. Kuo kokybės valdymo diagrama skiriasi nuo tendencijų diagramos? Kokias žinote faktų rinkimo problemas? Kokias žinote problemų identifikavimo priemones? Kokia histogramų esmė ir kokiems tikslams jos vartojamos? Kokiomis aplinkybėmis pradėta vartoti Pareto diagrama ir kokiems tikslams ji vartojama kokybės vadyboje? Kokia proto šturmo metodo esmė? Kuo naudinga priežasčių ir pasekmių diagrama? Paaiškinkite jėgų lauko analizės metodą. Paaiškinkite sklaidos diagramos esmę. Į kuriuos veiksnius atsižvelgiama vertinimo balais metode? Pagrįskite vieningo darbų vertinimo metodo ir vieningos atlyginimo už darbą sistemos visuotinės kokybės vadyboje svarbą. Kurią darbo užmokesčio struktūrą rekomenduojama taikyti visuotinės kokybės vadyboje? Kas lemia pastoviąją darbo užmokesčio dalį? Kas lemia kintamosios darbo užmokesčio dalies dydį? Už ką mokamos premijos – vienkartiniai atlyginimai? Kokia yra 5-S esmė ir kur ji sukurta? Paaiškinkite pirmojo principo (seiri) organizacija esmę. Kaip suprantamas 5-S sistemoje principas tvarkingumas (seiton)? Kaip įgyvendinti šį principą? Paaiškinkite valymo principą (seiso). Kaip suprantama standartizacija (seiketsu) 5-S sistemoje? Kaip 5-S sistemoje aiškinamas drausmės (shitsuke) principas? Kokia 5-S sistemos principų taikymo nauda? Kodėl naudinga įgyvendinti 5-S sistemą, nors daugelis šios sistemos elementų naudojami ir įgyvendinus 5-S principų sistemos? Kodėl 5-S principų įgyvendinimas yra pirmasis žingsnis į visuotinės kokybės vadybą? Kokie yra 5-S principų įgyvendinimo etapai? Kokios direktorių valdybos funkcijos įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą? Kokios generalinio direktoriaus funkcijos įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą? Kaip formuoti procesų integravimo ir gerinimo grupes ir kokios jų funkcijos? Kokie padalinių veiklos gerinimo grupių uždaviniai? Kokia tikslinių grupių paskirtis? Kokiais atvejais paprastai kompanijos patiria nesėkmę įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą? Paaiškinkite visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo fazes. Apibūdinkite pagrindines visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo nesėkmės priežastis. Išvardykite 10 sąlygų visuotinės kokybės vadybai įgyvendinti. Kokia asmeninės visuotinės kokybės vadybos esmė? Kokios jos vartojimo sritys? Koks asmeninės visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo nuoseklumas? Kada pasirodė pirmoji ISO 9000 serijos standartų laida ir kas buvo šių standartų pirmtakas? Kas kūrė Lietuvos kokybės vadybos standartus? Kuo skiriasi naujausia kokybės vadybos standartų versija nuo ankstesnės? Kaip standartuose paaiškinamos sąvokos: kokybė, vadybos sistema, kokybės vadyba, kokybės vadybos sistema, rezultatyvumas ir efektyvumas? Kokia yra ISO 9000:2000 kokybės vadybos standartų principų prigimtis? Išvardykite kokybės vadybos sistemų, sukurtų pagal ISO 9000-2000 standartų reikalavimus, principus. Kaip jūs suprantate procesinį požiūrį. Paaiškinkite sisteminį požiūrį į vadybą. Ar naudinga vidinė ūkiskaita organizacijų veiklai tobulinti ir kodėl naudinga ar ne? Kaip išsiaiškinti kas sukelia kokybės problemą darbuotojas ar sistema? Į kokį vadybos modelį yra panaši ISO 9000-2000 standarto struktūra? Kuri standarto ISO 9000-2000 reikalaujama procedūra užtikrina dokumentų kokybę? Kokią prasmę turi įrašų valdymo procedūra? Kokie reikalavimai šiame standarte pateikiami aukščiausio lygio vadovams? Kuo skiriasi santykiai su vartotoju naujame ISO 9000-2000 versijos standarte nuo 1994 metų redakcijos standarto reikalavimų? Kaip apibrėžiami reikalavimai infrastruktūrai? Kokia prasmė šiame standarte teikiama produkto realizavimui? Ką bendro turi "kokybės namo" techninės koreliacijos matrica su standarto reikalavimu planuoti ir valdyti produkto projektavimą? Kaip standartas apibrėžia monitoringo ir matavimo prietaisų valdymą? Kokiais tikslais atliekamas vidinis auditas? Kas turi būti pateikta koregavimo veiksmų procedūroje? Kas pasiekiama prevenciniais veiksmais ir kaip jie turi būti reglamentuoti? Kokių ir kiek standartas reikalauja procedūrų? Kokiu tikslu kuriamos kokybės vadybos sistemos pagal ISO 9001:2000 kokybės vadybos standartų reikalavimus? Kokiu būdu reikia kurti kokybės vadybos sistemas, kad jos būtų pamatas visuotinės kokybės vadybai įgyvendinti? Kas pateikiama kokybės politikoje ir kas ją turi rengti? Kas yra procedūra ir darbo instrukcija? Kas yra kokybės planas ir kokie kiti planai naudojami kokybės vadybos sistemoje? Paaiškinkite specifikacijos sąvoką. Kokiu tikslu daromi kokybės duomenų įrašai? Kokios yra aukščiausiojo lygio vadovo pareigos kuriant kokybės vadybos sistemą? Paaiškinkite projekto vadovo pareigas kuriant kokybės vadybos sistemą ir išryškinkite jam būtinas asmenines savybes, kad projektas vyktų sklandžiai. Kokios gali būti kokybės vadybos sistemų kūrimo strategijos? Išvardykite pagrindinius etapus, kuriais kuriamos kokybės vadybos sistemos. Išryškinkite problemas, su kuriomis susiduriama kuriant kokybės vadybos sistemas. Kaip jūs suprantate integruotas vadybos sistemas? Kokios sistemos integruojamos dažniausiai? Kodėl tikslinga kurti integruotas vadybos sistemas, o ne kiekvieną vadybos sistemą atskirai, pavyzdžiui, kokybės vadybos sistemą, aplinkos apsaugos vadybos sistemą, darbo saugos sistemą ir kt.? Kodėl tikslinga integruoti 5–S principus su ISO 9001:2000 kokybės vadybos standarto reikalavimais? Kas yra sertifikavimas? Kur jis taikomas? Kaip suprantate akreditavimo procedūrą ir kur ji vartojama? Kokia yra sertifikavimo proceso eiga? Ar galima sertifikavimo ženklą klijuoti prie produkto? Kiek laiko galioja išduotas kokybės vadybos sistemos atitiktį standartui patvirtinantis sertifikatas? Kaip dažnai sertifikuota sistema yra tikrinama, ar ji tenkina standarto reikalavimus? Ar leidžiama sertifikuojančios organizacijos specialistams konsultuoti organizaciją audito metu? Paaiškinkite sertifikavimo audito nuoseklumą.
Kokybės vadyba, špera(22 puslapiai)
2007-04-23
Įvadas. Komercinės paslapties sąvoka ir jos apsaugos svarba įmonei. Komercinės paslapties apsauga. Komercinė paslaptis ir telekomunikacijos. Konfidencialumo sutartis. Atsakomybė už komercinių paslapčių atskleidimą. Išvados.
Komercinė teisė, referatas(21 puslapis)
2007-04-23
Įvadas. Bankų sistemos raida. Lietuvos ir Latvijos bankų sistemos raida (nuo 1990 metų). Bankų sistemos struktūra. Lietuvos bankų sistemos struktūra. Latvijos bankų sistema. Lietuvos ir Latvijos bankų sistemos palyginimas. Šalių bankų sektoriaus panašumai. Centriniai bankai, jų veikla ir funkcijos. Lietuvos bankas. Latvijos bankas. Lietuvos ir Latvijos centrinių bankų palyginimas. Komercinių bankų atliekamos operacijos. Lietuvos komercinių bankų atliekamos operacijos. Latvijos bankų atliekamos operacijos. Lietuvos ir Latvijos komercinių bankų atliekamų operacijų palyginimas. Centrinių ir komercinių bankų priežiūros institucijos. Išvados. Priedai (7).
Tarptautinė ekonomika, kursinis darbas(20 puslapių)
2007-04-23
Marketingo samprata. Verslo orientacijos samprata. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinio-etinio marketingo orientacija. Verslo orientacijos rūšys. Marketingo principai ir sistema. Marketingas kaip veiklos rinkos ūkyje teorija ir praktika. Marketingo vieta ir reikšmė Lietuvoje. Marketingo aplinkos samprata. Įmonės marketingo mikroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Lietuvos marketingo aplinkos tyrimai. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Prekės samprata. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Ciklo tipai. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Prekės identifikavimo samprata. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai.
Rinkodara, špera(8 puslapiai)
2007-04-23
Planavimas. Planavimo formalizacija. Planavimo proceso veiksmai. Pagrindiniai problemos sprendimo etapai. Planavimo proceso nuoseklumas. Planavimo ryšys su kitomis vadybos funkcijomis. Problemos sudėtingumas. Racionalumas, jo kriterijai. Formalus, riboto racionalumo ir sisteminis planavimas. Riboto racionalumo planavimas. Sisteminis planavimas. Rodikliai ir jų sistemos. Natūriniai, sąlyginiai natūriniai ir vertiniai rodikliai. Pagrindinės metodų grupės. Ilgalaikio planavimo metodų grupės. Dažniausiai naudojami įmonės veiklos prognozavimui. Tiesioginis ir atvirkštinis planavimas. Scenarijaus paskirtis. Scenarijaus struktūra. Scenarijaus sudarymas. Informacinės bazės reikšmė planavime. Kuriant planavimo informacinę bazę, reikia laikytis šių pagrindinių principų. Strateginio planavimo informacija turi savo specifiką, kurią lemia šie veiksniai. Tikslai klasifikuojami pagal įvairius požymius. Tikslų sistema. Tikslų sistemą sudaro dalinių. Skiriami šie tikslų sistemos formavimo etapai. Tikslų sistema sukuriama skaidant bendrus tikslus į smulkesnių objektų trumpesnio laikotarpio tikslus. Trumpalaikiai tikslai. Tikslų formavimo metodai. Verslo įmonė. Įmonė yra organizacija. Kodėl tos dvi sampratos svarbios įmonių vadyboj? Aplinka. Verslo planavimo principai. Planavimo objektai ir jų grupavimas. Įmonės planų sistema. Periodinis planavimas. Įmonės veiklos plano sudarymo eiga. Strateginio planavimo procesas. Strateginis planavimas. Įmonės išorinė aplinka. Konkurencingumo veiksniai. PTGG (SWOT) analizė. Strategijos tikslinė orientacija. Strategijos elementai.
Vadyba, špera(20 puslapių)
2007-04-23