Marketingo planavimo svarba. Bendrosios marketingo strategijos. Konkuravimo būdo strategijos. Rinkos geografijos strategijos. Aktyvumo rinkoje strategijos.
Rinkodara, konspektas(7 puslapiai)
2007-06-18
Įvadas. Apie firmą. Firmos veikos kryptys, tikslai, uždaviniai. Valdymo struktūra (schema, darbuotojų sk.). Firmos veiklos organizavimas. Pagrindinės reklamos vadybininko (projektų vadovo, dizainerio ir kt.) funkcijos. Klientų aptarnavimo tipai ir principai. Įmonės vidaus kultūra (hierarchija, vertybės, orientacija, žmonių tarpusavio santykiai, svarbiausi bendrieji reikalavimai darbuotojams.). Firmos teikiamos paslaugos. Firmos reklamos produktai ir teikiamos paslaugos. Paslaugų kainos. Paslaugų SWOT analizė. Paslaugos konkurencinis pranašumas. Išskirtinumas. Reklamos užsakovai (firmos klientai). Konkurentų apžvalga. Reklaminė veikla. Reklamos agentūros reklamos projekto aprašymas. Internetinis firmos puslapis. Praktikos veiklos aprašas. Išvados. Priedai.
Rinkodara, praktikos ataskaita(18 puslapių)
2008-06-02
UAB "Slapto Pirkėjo tyrimai" darbo reikalavimai. UAB "Slapto Pirkėjo tyrimai" teisiniu statusu. Įmonės išorinis apipavidalinimas. Technologinis procesas. SPECT eksporto ir importo politika. Įėjimas į užsienio rinką. Tarptautinės prekybos taisyklės ir sutartys įmonėje. Įmonės misija, vizija, tikslai ir strategija. Misija. Vizija. Tikslai. Strategija. Valdymo organizacinė struktūra. Darbuotojų skatinimo ir personalo mokymo sistemos. Darbdavio ir darbuotojo teisės ir pareigos įmonėje. Darbo grafikai įmonėje. Marketingo skyriaus veikla įmonėje. Įmonės situacija rinkoje. Jos stipriosios ir silpnosios pusės. Įmonės situacijos analizė. SSGG analizė. Rizikos faktorių, įtakojančių įmonės valdymo sprendimus vertinimas. Paslaugų asortimentas ir paslaugų paklausos analizė. Susipažinti su paslaugų užsakymo tvarka įmonėje, paslaugų pirkimo planu, jo sudarymu. Išanalizuoti teikiamas paslaugas verslo įmonėje. Biudžetas. Bendrovės kapitalas. Paslaugų kainos. Projektai. Išvados. Priedai. Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Įmonių aprašymai, praktikos ataskaita(27 puslapiai)
2008-06-02
Diskusija. Kokie "Kalnapilio" reklamos vertinimai? O kaip manot, tai, kad yra ironizuojama lietuvių tauta, neįžeidžia, tarkim, Jūsų asmeniškai? Bet ar išgirdę frazę "Laikas keistis", Jūs pagalvotumėte apie "Kalnapilį"? O kas nors įsiminė muziką? O į kokią auditoriją jie orientuojasi? Kaip Jūs manote? O žiūrėdami TV ir pamatę "Kalnapilio" reklamą užsinorėtumėte alaus? Dabar norėčiau padaryti blic apklausą. Pasakysiu du žodžius ir Jūs pasakysite pirmą žodį jums šovusį į galvą - "Kalnapilio" alus. Reklamos privalumai ir trūkumai, ir ką norėtumėte pakeisti? Socialinio tyrimo ataskaita.
Rinkodara, analizė(10 puslapių)
2007-06-16
Įvadas. Reklamos esmė, poveikis vartotojui. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos vartotojas. Reklamos poveikis vartotojui ir psichologinis. reklamos efektyvumas. Reklamos kontrolė. Ištrauka iš Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo. Ištrauka iš Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo. Išvados. Praktinė dalis.
Teisė, referatas(10 puslapių)
2007-05-24
Teisė. Teisės požymiai. Teisiniai metodai. Teisės principai. Teisės šaltiniai. Teisės sistema. Struktūra. Konstitucijos priežiūros funkcijos. Seimas. Žmogaus teisės. Prezidentas. Civilinė teisė. Juridinis asmuo. Teisnumas. Organai. Atstovavimas. Įgaliojimas. Nuosavybės teisė. Daiktinė teisė. Prokūra. Hipoteka. Nuosavybės rūšys. Prievolių įvykdymo užtikrinimas. Sutartis. Civilinė atsakomybė. Civilinės atsakomybės atsiradimo sąlygos. Darbo teisė. Tarptautinė teisė. Servitutas. Uzufruktas.
Teisė, konspektas(13 puslapių)
2007-03-21
Įvadas. Teorinė dalis. Tiriamoji dalis ir duomenų apibendrinimas. Vartotojų tyrimas. Išvados. Priedas (anketa).
Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
2007-06-18