Įvadas. SEB Vilniaus banko paslaugos. SEB Vilniaus banko pareigos ir tikslai. SEB personalo politikos aspektai. SEB etikos politikos elgesio principai, taikomi visiems darbuotojams. Prioritetinės sritys, atspindinčios SEB įsipareigojimą prisiimti socialinę atsakomybę plėtojant verslą. Darbuotojai. Vartotojai. Konkurentai. SEB grupės vizija, misija ir vertybės. SEB grupės siekiai. SEB grupės vertybės. SWOT (SSGG) analizė. SEB VB išorinės aplinkos bruožai (PEST analizė). SEB Vilniaus banko organizacinė struktūra. Išvados.
Vadyba, analizė(10 puslapių)
2007-03-14
Įvadas. Strateginė analizė. Įmonės aplinkos analizė. Vartotojų įvertinimas. Tiekėjų įvertinimas. Konkurentų įvertinimas. Vidinių veiksnių analizė. IĮ "Ladalva" (SWOT) analizė. IĮ "Ladalva" misija. IĮ "Ladalva" vizija. Įmonės strateginiai tikslai. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Išvados.
Vadyba, analizė(10 puslapių)
2007-03-29
Įvadas. Pelningumo rodikliai. Veiklos efektyvumo rodikliai. Likvidumo (mokumo) rodikliai. Kapitalo rinkos rodikliai. Išvados.
Mikroekonomika, referatas(11 puslapių)
2007-03-29
Įvadas. SEB Vilniaus banko lizingo sąlygos. Šiaulių banko lizingo sąlygos. Nordea finance Lithuania banko lizingas. Išvados.
Finansai, referatas(13 puslapių)
2007-03-29
Įvadas. Komunikacijos proceso esmė. Komunikacija organizacijoje. Informacijos proceso elementai. Komunikavimo procesas. Idėjos, informacijos atsiradimas. Kodavimas ir kanalo pasirinkimas. Perdavimas. Dekodavimas. Grįžtamasis ryšys. Komunikacijos funkcijos. Komunikacijos klasifikavimas. Žodinė komunikacija. Įvairių komunikacijos formų pranašumai ir trūkumai. Rašytinė komunikacija. Komunikavimas per kompiuterius. Elektroninis paštas. Intraneto ir ekstraneto ryšiai. Gandai. Informacijos perdavimo kanalai. Komunikacijos kryptys. Skirtingų komunikacijos formų tinkamumas įvairiems tikslams. Vertikalioji komunikacija. Komunikavimas žemyn. Komunikavimas aukštyn. Horizontalioji komunikacija. Komunikacijos formalumo laipsnis. Komunikacijos proceso efektyvumas. Komunikacijos proceso barjerai. Pasikeitimo informacija efektyvumas. Efektyvus informacijos siutimas. Glaustumas. Dėmesys, atidumas. Konkretumas. Pasitikėjimo palaikymas. Siuntėjo kompetencija. Abipusis pasitikėjimas. Šiltumas ir draugiškumas. Mandagumas. Asmeninis įvaizdis. Efektyvus informacijos priėmimas. Aktyvus klausymas. Komunikacijos tinklai. Grupių tinklai ir jų efektyvumo kriterijai.
Komunikacija, kursinis darbas(23 puslapiai)
2007-05-08
Įvadas. Mokesčio instrumentarijus. Mokesčio subjektas (mokėtojas). Mokesčio objektas. Mokesčio šaltinis. Apmokestinimo vienetas. Mokesčio tarifas. Mokesčio lengvatos. Mokesčio ėmimo būdas. Mokesčio nustatymo metodas. Nekilnojamojo turto vertinimas. Duomenys, reikalingi mokesčiui apskaičiuoti. Mokesčio apskaičiavimas, deklaravimas ir mokėjimo terminai.
Mokesčiai, referatas(10 puslapių)
2007-03-29
Raštai. Vadybininko pareiginė instrukcija. Personalo skyriaus nuostatai. Įsakymas. Protokolas. Tarnybinis pranešimas. Pažyma. Prašymas. Susidėvėjusio inventoriaus nurašymo aktas.
Raštvedyba, pavyzdys(49 puslapiai)
2007-03-14