Santrauka. Organizacijos informacinės sistemos. Informacinės sistemos komponentai. Informacinių sistemų reikšmė ir jos elementų modeliavimas. Informacinės technologijos ir jos vidinė veikla. Informacinės sistemos organizacijoje. Organizacijos komunikacinė įranga. Informacijos sistemos sąveika su organizacijos veikla. Informacinės sistemos paskirtis organizacijoje. Organizacijos vidiniai veiksniai. Informacinių sistemos veikimas organizacijos viduje. Informacinių technologijų (informacinių sistemų) poveikis UAB "Opulens" vidinei veiklai tyrimas. Klausimų reikalingumo instrumentarijuje pagrindimas. Tyrimo metodologija. Rezultatų pateikimas ir interpretacija. Išvados. Priedas (2).
PowerPoint pristatymas. Temos aktualumas. Darbo objektas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Metodai. Informacinės sistemos sudarymas. Informacinių sistemų ir informacinių technologijų poveikis organizacijoms. Informacinių technologijų (informacinių sistemų) poveikis UAB "Opulens" vidinei veiklai tyrimas. Respondentų amžius. Respondentų išsilavinimas. Naudojamos naujausios informacinės technologijos. Informacinių technologijų poveikis. Informacinių technologijų nauda. Pasipriešinimas informacinėms technologijoms. Išvados.
Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti KTU PI studentus įgalinančią aplinką. Aukštosios mokyklos edukacinė aplinka. Studijuoti įgalinanti aplinka (samprata). Paramos teikimas. Įgalinančios aplinkos esmė ir bruožai. Studijuoti reikalingų sąlygų pagrindimas. Pradinių sąlygų užtikrinimas. Studento kompetencija. Sėkminga studento adaptacija. Organizacinių-materialiųjų sąlygų struktūra. Studijuoti įgalinanti edukacinė aplinka: realizavimas ir reikšmė studento studijoms. Įgalinančios aplinkos tyrimas. Tyrimo kriterijai Kompetencinių sąlygų kriterijai. Psichologinių sąlygų kriterijai (adaptacija). Materialiųjų sąlygų kriterijai. tyrimo imties apibūdinimas. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Priedai(1).
Įvadas. Turizmo verslas Lietuvoje. Turizmo raida Lietuvoje. Lietuvos turizmo perspektyvos. Turizmo verslo rūšys. Kelionės organizavimo paslaugos. Turizmo informacijos paslaugos. Apgyvendinimo paslaugos. Maitinimo paslaugos. Klausimų reikalingumo instrumentarijuje pagrindimas. Rezultatų pateikimas ir interpretacija. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).