Įvadas. Įmonės veiklos aprašymas. Įmonėje atliekami darbai ir funkcijos. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Įmonės padaliniai, pareigybės ir darbininkų skaičius. Darbo analizė ir reikalavimų profiliai. Pareigybinių/darbo vietų analizė. Reikalavimai pareigybę/darbo vietą užimančiam darbuotojui. Darbo užmokesčio sistema. Darbo užmokesčio struktūra. Bazinio darbo užmokesčio nustatymas.
Personalo vadyba, namų darbas(21 puslapis)
2007-02-12
Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės veiklos pobūdis. Rinkos dalis, pardavimų dinamika. Konkurentai. Tikslinis segmentas ir pozicionavimo strategija. Įmonės vykdomos kainodaros politikos analizė. Kainodaros strategija ir tikslas. Nuolaidų taikymas. Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Įmonės kainodaros ir kitų marketingo komplekso elementų ryšys. Asortimento kainodara. Paskirstymo ir rėmimo įtaka kainodaros formavimui. Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu. Stipriosios įmonės pusės. Silpnosios įmonės pusės. Grėsmės ir galimybės rinkoje. Įmonės kainodaros strateginių sprendimų nustatymas. Kainodaros strategijos nustatymas. Kainodaros tikslo nustatymas. Kainodaros metodo parinkimas. Įmonės kainodaros taktinių sprendimų numatymas. Nuolaidų (ir/ar priemokų) parinkimas. Nuolaidų sistemos kūrimas. Išvados.
Rinkodara, namų darbas(11 puslapių)
2007-02-19
Komunikacija. Horizontalioji komunikacija. Vertikalioji komunikacija.
Vadyba, konspektas(5 puslapiai)
2007-02-12
Įvadas. Teorinė dalis. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentai pramonės šakoje. Konkurentai rinkoje. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Stiprūs ir silpni konkurentai. Artimi ir tolimi konkurentai. "Padorūs" ir "kenkėjiški" konkurentai. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos strategijos. Konkurencinės pozicijos. Konkurenciniai veiksmai. Rinkos lyderių strategijos. Pretendenčių į lyderes strategijos. Sekėjų strategijos. Nišų užpildytojų strategija. Praktinė dalis. Rinkos analizė, konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Stambių konkurentų tikslai. Vidutinių ir smulkiųjų konkurentų tikslai. Mūsų tikslai. Konkurentų strategijų nustatymas. Produktų asortimentas ir savybės. Reklama ir pardavimų skatinimo programos. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentu pulti, o kurių vengti. Išvados.
Vadyba, namų darbas(17 puslapių)
2007-02-19
Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės veiklos charakteristika. Įmonės veiklą įtakojantys veiksniai. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.
Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
2007-02-19