Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Įmonės (verslo) taktinis planavimas

    Įmonės (verslo) taktinio plano struktūra ir sudarymo eiga. Pardavimų planavimas. Produkcijos pardavimo ir gamybos apimties rodikliai. Pardavimų plano įvykdymo analizė. Pardavimų plano sudarymo eiga: rinkos konjunktūros tyrimas; asortimento planavimas, produkcijos konkurencingumo įvertinimas, kainos planavimas; pardavimų apimties prognozavimas. Pardavimų ir gamybos plano formavimas ir derinimas. Gamybos planavimas. Gamybos proceso planavimo objektai ir eiga. Įmonės gamybinio pajėgumo planavimas: gamybinio pajėgumo sąvoka ir apskaičiavimas; pajėgumo panaudojimo rodikliai, pajėgumo poreikio planavimas. Gamybos plano sudarymas: taktinio gamybos planavimo strategijos ir taktinio plano variantų skaičiavimas; kalendorinis gamybos planavimas. Gamybos plano koregavimas. Aprūpinimo materialiniais ir energetiniais ištekliais planavimas. Materialinių išteklių poreikio planavimo metodai. Materialinių išteklių poreikio, išlaidų skaičiavimas ir kalkuliavimas. Žaliavų, pagrindinių medžiagų poreikio ir išlaidų skaičiavimas; Pagalbinių medžiagų poreikio ir išlaidų skaičiavimas; Medžiagų poreikio patenkinimo (pristatymo) planavimas: reikalingo nupirkti medžiagų kiekio apskaičiavimas, medžiagų kainos planavimas, medžiagų atsargų planavimas. Energijos poreikio ir išlaidų skaičiavimas: energijos poreikio planavimas, energijos savikainos apskaičiavimas, energijos išlaidų kalkuliavimas. Personalo planavimas. Darbo našumo rodikliai. Darbuotojų skaičiaus planavimas. Darbo užmokesčio planavimas ir kalkuliavimas. Įmonės veiklos (verslo) išlaidų ir efektyvumo planavimas. Išlaidų planavimo uždaviniai ir sudėtis. Kaštų klasifikavimas: išlaidų rūšys ir elementai; kintamos ir pastovios išlaidos; tiesioginės ir netiesioginės išlaidos. Gamybos kaštų planavimas: kintamų gamybos kaštų apskaičiavimas, netiesioginių gamybos išlaidų planavimas; parduodamos produkcijos gamybos kaštų apskaičiavimas. Veiklos sąnaudų planavimas. Pagalbinės gamybos išlaidų planavimas. Gaminio savikainos planavimas: vienetinė, grupinė (vieno, dviejų lygių ir daugiapakopė) gaminio kalkuliacija, normatyvinis išlaidų kalkuliavimas; Gamybos kaštų mažinimo planavimas. Įmonės veiklos rezultatų planavimas: pelno ir rentabilumo apskaičiavimas; pelno didinimo veiksniai. Finansinis planas: finansinio plano sudarymo eiga; pinigų srautų prognozavimas.
    Vadyba, referatas(49 puslapiai)
    2007-02-19
  • Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė"

    Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės veiklos pobūdis. Pardavimų ir užimamos rinkos dalies dinamika 2003-2005 metais. Konkurentai. Tikslinis segmentas. Pozicionavimo strategija. Įmonės vykdomos kainodaros politikos analizė. Kainodaros strategija ir kainos nustatymo metodas. Taikomos nuolaidos ir kiti taktiniai sprendimai. Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Įmonės kainodaros ir kitų marketingo komplekso elementų ryšys. Kaina ir prekė. Kaina ir rėmimas. Kaina ir paskirstymas. Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu. Pranašumai. Trūkumai. Grėsmės ir galimybės rinkos požiūriu. Įmonės kainodaros strateginių sprendimų nustatymas. Kainodaros strategijos nustatymas. Kainodaros tikslo nustatymas. Kainodaros metodo parinkimas. Įmonės kainodaros taktinių sprendimų numatymas. Nuolaidų (ir/ar priemokų) parinkimas. Nuolaidų sistemos kūrimas. Išvados.
    Rinkodara, namų darbas(13 puslapių)
    2007-02-09
  • Kainos struktūra ir tipai

    Santrauka. Kainos samprata vartotojo ir pardavėjo atžvilgiu. Kainos samprata vartotojo atžvilgiu. Kainos samprata pardavėjo atžvilgiu. Kainos struktūra. Kainos struktūra gamybinėje įmonėje. Kainos struktūra prekybinėje įmonėje. Kainos struktūra paslaugų sferoje. Kainos tipai. Mažmeninės kainos. Lengvatinės kainos. Lanksčiosios kainos. Keistos kainos. Kainos reikšmė. Išvados.
    Rinkodara, referatas(21 puslapis)
    2007-02-09
  • Marketingo tyrimas: alaus darykla AB "Kalnapilis-Tauro grupė"

    Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės charakteristika, pagrindiniai veiklos rodikliai. Įmonės marketingo veikla. Aplinkos veiksniai. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimų tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2007-02-09
  • Personalo vadyba: įmonė - kino teatras

    Įvadas. Įmonės veikla. Trumpa įmonės veiklos charakteristika. Įmonėje atliekami darbai ir funkcijos. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Darbo analizė ir reikalavimų profiliai. Pareigybių/darbo vietų darbo analizė. Reikalavimai pareigybę/darbo vietą užimančiam darbuotojui. Darbo užmokesčio sistema. Darbo užmokesčio struktūra. Bazinio darbo užmokesčio nustatymas. Konkrečių vertinimo kriterijų nustatymas. Vertinimo kriterijų reikšmingumo nustatymas. Kriterijų pakopų sudarymas. Vertinimo kriterijų pakopų vertės (balais) nustatymas. Darbo vietų vertinimas ir darbo užmokesčio apskaičiavimas. Kintamas darbo užmokestis. Premijavimo rodikliai. Personalo parinkimas. Pareigybės/darbo vietos reklama. Paieškos šaltiniai . Reikalaujami dokumentai. Personalo atranka. Išvados.
    Personalo vadyba, namų darbas(39 puslapiai)
    2007-02-19