Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Lietuvos finansų maklerio įmonių veiklos analizė

    Įvadas. Finansų maklerio įmonės. Finansų maklerio įmonių samprata. Finansų maklerio įmonės Lietuvoje. Lietuvos finansų maklerių asociacija (LFMA). Finansų maklerio įmonių palyginimas. Išvados.
    Finansai, analizė(9 puslapiai)
    2007-02-08
  • Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"

    Įvadas. Brandas. Brando sąvoka. Brando apibūdinimas. Gaiviųjų gėrimų rinkos lyderiai, jų brandai. "Coca-Cola". "Pepsi". "Coca-Cola" ir "Pepsi" prekių vardai. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandų palyginimas. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandingas Lietuvoje. Prekės ženklas. Prekės ženklo (brando) kūrimas. Pasaulio populiariausi prekių ženklai. Prekės ženklų (brandų) svarba vartotojams. Išvados. Priedas (3).
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2007-02-27
  • Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės

    Įvadas. Vartotojų poreikių tenkinimo esmė. Rinkodaros esmė. Vartotojų poreikių tenkinimas kaip vienas iš svarbiausių rinkodaros procesų. Vartotojų skirstymas. Vartotojų pasitenkinimo skirstymas atsižvelgiant į produktų kainos ir kokybės santykį bei lūkesčius. Vartotojų skirstymas į išorinius ir vidinius vartotojus. Vartotojų elgsena tenkinant savo poreikius.
    Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
    2007-05-22
  • Verslo planas: mergvakarių ir bernvakarių organizavimas

    Įvadas. Verslo idėjos. Pasirinkta idėja: bernvakarių ir mergvakarių planavimas. Teisiniai aspektai - įmonės steigimas. Įmonės "Bernvakarių ir mergvakarių organizavimas" teisiniai dokumentai. Personalas ir vadyba. Marketingo komplekso elementai. Tyrimai, reikalingi naujos paslaugos diegime. Pardavimai. Finansinės prognozės. Išvados.
    Verslo planai, kursinis darbas(20 puslapių)
    2007-02-08
  • Visuotinės kokybės vadyba (19)

    Visuotinės kokybės esmė. Darnaus vystymo koncepcija. Visuotinės kokybės vadybos koncepcija. Kas yra kokybė? Kas yra visuotinė kokybė? Kas yra visuotinės kokybės vadyba? Visuotinės kokybės vadybos aspektai mokslinėje vadyboje. Klasikinė organizacijos teorija. Elgsenos (bihevioristinė) mokykla. Vadybos matematizavimo mokykla. Moderniausios vadybos koncepcijos ir jos sąsajos su visuotinės kokybės vadyba. Esamos praktikos ir visuotinės kokybės vadybos lyginamoji analizė. Kokybės vadybos evoliucija. Kokybės valdymas ankstyvuosiuose civilizacijos etapuose. Pramonės revoliucija – kokybės problemų sukėlėja. Statistiniai kokybės valdymo metodai. Kokybės revoliucija Japonijoje. Edwardas Demingas. Keturiolika E. Demingo principų. Kaoru Ishikawa. Josephas Juranas. Shigeo Shingo. Genichi Taguchi. Kokybės laidavimas. Kokybės kaštų vaidmuo kokybės laidavime. Visuotinės kokybės valdymas. Patikimumo inžinerija. Bedefektė gamyba. Visuotinės kokybės vadybos kilmės sąlygos. Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) "Kokybės revoliucija". Kokybės vadybos įtaka šalių ekonomikai. Kokybės vadyba pramonėje. Kokybės vadyba valstybių valdymo institucijose, sveikatos bei švietimo organizacijose. Tarptautinės ir nacionalinės kokybės vadybos rėmimo organizacijos. Europos iššūkis pasauliui. Europos kokybės politika ir programa. Europos kokybės organizacija. Kokybės vadybos plėtra Lietuvoje. Nacionalinė kokybės politika ir programa. Nacionalinė kokybės politika. Nacionalinės kokybės programos struktūra. Lietuvos kokybės vadybos asociacija. Kokybės vadybos plėtros problemos Lietuvoje. Kokybės vadybos raidos tendencijos XXI amžiuje. Vadovams keliami reikalavimai kokybės tikslams pasiekti. VKV vaidmuo strateginiame planavime. Lygiavimasis į kitų kompanijų geriausius veiklos kokybės lygmenis. Šeši sigma kokybės metodologija. Svarbiausių nacionalinių kokybės apdovanojimų modelių palyginimas. Suinteresuotų šalių klasifikacija. Suinteresuotųjų šalių poreikių patenkinimo problemos. Vartotojų patenkinimo esmė. Išorinių vartotojų patenkinimas. Išorinių vartotojų identifikavimas. Vartotojų tenkinimas. Reakcija į nusiskundimus. Vidinių vartotojų patenkinimas. Vartotojų poreikio patenkinimo matavimas. Vartotojų poreikio patenkinimo matavimas šalies mastu. Produktų kūrimo metodai. Produktai ir jų kūrimo procesai. Kokybės namas. Produkto kūrimo inžinerija. Nuolatinis tobulinimas. Kaizen nuolatinio tobulinimo metodas. Shewharto-Demingo ciklas. Kokybės kaštai. Visuotinis dalyvavimas. Žmogiškųjų išteklių vadybos esmė. Žmogiškųjų išteklių strateginis planavimas visuotinės kokybės vadyboje. Organizacijos kultūros samprata. Organizacijos klimatas ir jo santykis su organizacijos kultūra. Visuotinės kokybės vadybą įdiegusios organizacijos kultūros bruožai. Organizacijos kultūros kaitos ypatumai įgyvendinant visuotinės kokybės vadybą. Organizacijos kultūros tyrimo būdai. Darbuotojų įgaliojimų svarba. Darbuotojų įtraukimo lygiai. Dauguma kompanijų skatina darbuotojų atsakomybę, naudodamos šiuos aštuonis "atsakomybės raktus". Dviguba darbo funkcija. Komandinio darbo formos. Kokybės problemų sprendimo priemonės. Kokybės nesklandumų išaiškinimo priemonės. Problemų identifikavimo priemonės. Idėjų generavimo priemonės. Sprendimų priėmimas. Specialiosios atlyginimo už darbą sistemos kūrimo tikslai. Darbo užmokesčio dydį lemiantys veiksniai. Darbo užmokesčio formos parinkimas. Vienetinė darbo užmokesčio forma ir jos atmainos. Laikinė darbo užmokesčio forma ir jos atmainos. Darbų įvertinimo ypatybės visuotinės kokybės vadyboje (VKV). Kokybės vadybos sistemų kūrimo, įgyvendinimo ir sertifikavimo vadyba. 5-S santykis su ISO 9001:2000 standarto reikalavimais. Vidaus auditas. Audito programos įgyvendinimas. Kokybės vadybos sistemų sertifikavimas. Standartų pavyzdžiai. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo organizavimas. 5–S principų įgyvendinimo nuoseklumas. Visuotinės kokybės vadybos (VKV) įgyvendinimo principai ir funkcijos. Visuotinės kokybės vadybos (VKV) įgyvendinimo fazės. Pagrindinės visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo nesėkmės priežastys. 10 sąlygų įgyvendinti visuotinę kokybės vadybą (VKV). ISO 9000.
    Kokybės vadyba, konspektas(27 puslapiai)
    2007-05-10