Išplėstinis planas. Tema. Tikslai. Metodai. Forma. Renginio parengimas. Renginio eiga. Renginio analizė. Recenzija.
Pedagogika, pavyzdys(5 puslapiai)
2007-03-28
Intelektas. Intelekto struktūra ir rūšys. Intelekto matavimas. Intelekto kitimas. Intelektą įtakojantys veiksniai. Įvairūs intelekto skirtumai. Intelekto gerinimas.
Kognityvinė psichologija, referatas(9 puslapiai)
2007-03-28
Pamokos planas. Tema. Motyvacija. Pamokos situacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Mokymo tikslai. Mokymo uždaviniai. Mokymo metodai. Mokymo priemonės. Pagrindinės sąvokos. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimas. Pamokos eiga. Teorinė medžiaga. Rinkimų sistemos. Užduotys.
Pedagogika, pavyzdys(15 puslapių)
2006-12-26
Renginio laikas, diena, vieta. Renginio trukmė. Renginio dalyviai. Tikslai. Metodai. Forma. Renginio parengimas. Renginio eiga. Pagrindinė dalis. Pabaiga. Recenzija.
Pedagogika, pavyzdys(6 puslapiai)
2007-03-28
Tema: "Per pasakas į kalbą". Tikslai. Metodai. Forma. Renginio parengimas. Renginio eiga. Renginio analizė. Priedas (1). Recenzija.
Pedagogika, pavyzdys(6 puslapiai)
2007-03-28
Įvadas. Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės ugdant heterogeniškas klases. Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimas. Mokytojų ir specialistų bendradarbiavimo galimybės. Komandinio darbo bruožai. Išvados.
Specialioji pedagogika, referatas(7 puslapiai)
2007-01-16
Savęs kaip mokytojo pažinimas. Nesugebėjimo arba nenorėjimo mokytis priežasčių tyrimas ir konkrečių rekomendacijų suformulavimas. Tyrimas. Tyrimo analizė. Išvados. Rekomendacijos.
Psichologija, namų darbas(5 puslapiai)
2007-03-28
Pilietinės pareigos. Pamokos metmenys. Pamokos pradžia. Pamokos plėtojimas. Pamokos pabaiga. Dalijamoji medžiaga. Vertinimo sistema.
Pedagogika, pavyzdys(13 puslapių)
2006-12-26
Tema: Žalgirio mūšis. Pamokos planas. Pamokos eiga. Pamokos "Žalgirio mūšis" analizė.
Pedagogika, pavyzdys(8 puslapiai)
2007-03-28
Tema: Lietuviai apsigyvena prie Baltijos ir Nemuno. Pamokos planas. Pamokos eiga. Pamokos "Lietuviai apsigyvena prie Baltijos ir Nemuno" analizė.
Pedagogika, pavyzdys(8 puslapiai)
2007-03-28
Tema: Kaip kūrėsi senovės lietuviai? Pamokos planas. Tema. Motyvacija. Pamokos situacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Mokymo tikslai. Mokymo uždaviniai. Mokymo metodai. Mokymo priemonės. Pagrindinės sąvokos. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimas. Pamokos eiga. Pamokos "Kaip kūrėsi senovės lietuviai?" analizė.
Pedagogika, pavyzdys(6 puslapiai)
2007-03-28
Anketa. Projektinės veiklos vertinimas. Projektinė veikla Mano mokykloje. Tyrimo aktualumas. Anketos analizė. Tyrimo išvados. Pasiūlymai.
Pedagogika, tyrimas(10 puslapių)
2007-03-28
Didaktika. Socialinių mokslų didaktikos turinys. Socialinių mokslų didaktikos turinys. Mokymo ir mokymosi organizavimas bendrojo lavinimo mokyklose. Mokymo organizavimo principai ir jų įgyvendinimas bendrojo lavinimo vidurinėje mokykloje. Mokymo organizavimą sąlygojantys veiksniai. Mokymo metodai. Reikalavimai šiuolaikinei pamokai. Pamokos organizavimo metodika. Pamokų struktūros esmės supratimas. Pamokų skirstymo į tipus kriterijai. Mokymo elementai ir jų vieta įvairių tipų pamokose. Aktyvus mokymasis pamokoje. Mokymo tikslai ir jų įgyvendinimas pamokoje. Nepamokinės mokymo organizavimo formos. Mokymasis bendradarbiaujant. Mokymo ir mokymosi rezultatų tikrinimas ir vertinimas. Mokymo ir mokymosi rezultatų tikrinimo esmė ir funkcijos. Mokymo ir mokymosi rezultatų tikrinimo ir vertinimo principai bei rūšys. Mokymo rezultatų tikrinimo metodai socialinių mokslų pamokose. Mokymo ir mokymosi rezultatų vertinimo reikšmė ir vertinimo sistema. Vertinimo metodika. Mokymo ir mokymosi rezultatų tikrinimo ir vertinimo įtaka mokinių ir mokytojų santykiams.
Pedagogika, konspektas(14 puslapių)
2007-03-28
Tema. Tikslas. Uždaviniai. Pagrindinės sąvokos. Sokrato filosofija.
Senovės filosofija, analizė(6 puslapiai)
2007-01-16
Vilniaus Žvėryno gimnazijos darbo rėžimo įvertinimas. Pamainų skaičius mokykloje. Pamokų pradžios ir pabaigos laikas. Pertraukų trukmė ir išdėstymas. Patalpų, kuriose leidžiamos pertraukos, higiena. Auklėjamosios klasės moksleivių veikla pertraukų metu. Klasių valymas bei tvarkymas. Valgyklos darbo grafikas. Moksleivių galimybės sveikai maitintis (švara ir tvarka valgykloje, praustuvai ir galimybės rankas plautis prieš valgį, patiekalų asortimentas). Auklėjamosios klasės pamokų tvarkaraštis ir jo įvertinimas (pateikti savaitinį pamokų tvarkaraštį ir atlikti jo higieninę analizę). Auklėjamosios klasės moksleivių dalyvavimas popamokinėje veikloje (mokykloje ir už jos ribų).
Pedagogika, tyrimas(9 puslapiai)
2007-03-28
Bendros žinios apie pamoką. Pamokos protokolas. Pamokos analizės schema. Pasirengimas pamokai. Racionalus laiko panaudojimas, mokinių veiklos krūvio paskirstymas. Pamokos turinio apimtis. Lavinamasis ir auklėjamasis efektyvumas. Mokymo metodai, jų naudojimo efektyvumas. Pamokos organizavimas. Mokytojo ir mokinių santykiai. Auklėjimo principų laikymasis per pamoką. Auklėjimo metodų panaudojimas, efektyvumas. Bendros išvados, pasiūlymai pamokai tobulinti.
Pedagogika, analizė(9 puslapiai)
2007-03-28
Bendros žinios apie pamoką. Pamokos protokolas. Pamokos analizės schema. Pasirengimas pamokai. Racionalus laiko panaudojimas, mokinių veiklos krūvio paskirstymas. Pamokos turinio apimtis. Lavinamasis ir auklėjamasis efektyvumas. Mokymo metodai, jų naudojimo efektyvumas. Pamokos organizavimas. Mokytojo ir mokinių santykiai. Auklėjimo principų laikymasis per pamoką. Auklėjimo metodų panaudojimas, efektyvumas. Bendros išvados, pasiūlymai pamokai tobulinti.
Pedagogika, analizė(7 puslapiai)
2007-03-28