Įvadas. Reklamos suvokimo dėsningumai. Poreikio ir motyvų analizė. Psichologinis reklamos efektyvumas. Reklamos poveikis emociniu požiūriu. Reklamos poveikis elgesio požiūriu. Reklamos poveikio įvertinimas. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Televizijos reklamos poveikio etapai. Reklamos per televiziją poveikis šeimai. TV reklamos poveikis moterims. Reklamos per televiziją poveikis vaikams. TV reklamos poveikis vyrams. Išvados.
Paskirtis. Tekstų redaktoriaus paskirtis ir funkcijos. Duomenų bazių valdymo sistemos. Dokumentų valdymo sistemos. Skaičiuoklės (Elektroninės lentelės). Automatizuoto projektavimo sistemos. Leidybinės sistemos. Grupinio darbo sistemos. Įvairialypės terpės (multimedijos ) sistemos. Integruota programinė įranga. Išvados.