Įvadas. Komunikacijos sistemos ir jos struktūros optimizavimo ypatumai. Komunikacijos sistema ir jos ypatumai paslaugų įmonėse. Komunikacijos sistemos struktūra ir jos elementai. Integruotos komunikacijos planavimas. Komunikacijos priemonių derinys. Komunikacijos sistemos ir jos struktūros teorinis modelis ir jo elementų vertinimo kriterijai. Komunikacijos planavimo proceso vertinimas. Komunikacijos priemonių efektyvumo vertinimas. Paslaugų įmonės komunikacijos tyrimo metodika. Tyrimo tikslas ir strategija. Tyrimo instrumentariumo pagrindimas. Tyrimo atlikimas ir apribojimai. UAB "IMC" veikla ir jos komunikacijos sistemos vertinimas. UAB "IMC" veiklos apžvalga. UAB "IMC" veiklos aplinka. UAB "IMC" istorija ir veiklos ypatumai. UAB "IMC" komunikacijos planavimo įvertinimas. UAB "IMC" naudojamų komunikacijos priemonių įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (3).
Įmonių aprašymai, diplominis darbas(54 puslapiai)
2006-11-22