Įvadas. Bendra informacija apie šalį. Geografinė padėtis. Australijos padėtis žemėje. Klimato juostos ypatumai. Paviršius. Gyventojai. Istorinė praeitis. Politinė padėtis. Didieji miestai. Ekonomika. Pramonė ir ūkis. Pramonė. Žemės ūkis. Keliai ir transportas. Lietuvos ryšiai su Australija. Turizmas. Išvados.
Tarptautinė ekonomika, referatas(17 puslapių)
2007-05-11
PowerPoint pristatymas. Ekologiški produktai. Ekologinis ūkininkavimas Europos Sąjungos (ES) šalyse. Ekologiškų produktų ypatumai. Ekologinio ūkininkavimo perspektyvos Lietuvoje. Ekologiškų produktų gamybai Lietuvoje yra palankūs šie veiksniai. Nepalankūs veiksniai. Parodos dalyviai. Romualdo Misevičiaus individuali įmonė. Kodėl būtent grikių lukštai. UAB "Ekofrisa". Pagrindinės bendrovės veiklos kryptys. Jono Račisko kepykla. Sertifikuota laukinės augmenijos produkcija. Parama ekologiškai ūkininkaujantiems Lietuvoje.
Ekologija, pristatymas(18 )
2008-03-13
Įvadas. Pagrindinių tyrimo sąvokų apibrėžimas. Ekologinio ūkininkavimo ypatumai. Ekologinio ūkininkavimo esmė. Ekologinio ūkio sertifikavimas. Ekologinio žemės ūkio stipriosios ir silpnosios pusės bei ekologinio ūkininkavimo motyvacija. Ekologinio ūkininkavimo motyvacija. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamyba ir suvartojimas. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamintojas. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų pasiūlą bei paklausą lemiantys veiksniai. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų pasiūla. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų pirkėjai ir konkurentai. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų rinkodaros elementų analizė. Ekologiški žemės ūkio ir maisto produktai, jų savybės ir plėtra. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų gyvavimo ciklas. Ekologiškų žemės ūkio maisto produktų pakavimas. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų ženklinimas. Ekologinio žemės ūkio plėtros Europos sąjungoje tendencijos ir perspektyvos Lietuvoje. Ekologiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybos ir rinkodaros tyrimas. Empirinio tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados.
Rinkodara, referatas(38 puslapiai)
2006-11-12
Įvadas. Rizikos klasifikavimas. Rizikos valdymo procesas. Rizikos identifikavimas. Rizikos analizė. Atsakomųjų veiksmų parinkimas ir kontrolė. Rizikos mažinimas. Išvados.
Vadyba, referatas(13 puslapių)
2007-10-15
Įvadas. Vadovavimo stiliaus samprata ir esmė. Vadovavimo stiliaus samprata. Vadovavimo stiliaus esmė. Vadovavimo įtaka darbuotojams. Vadovavimo stilių skirstymas. Pagrindiniai vadovavimo stiliai. Autokratinis vadovavimo stilius. Demokratinis vadovavimo stilius. Liberalus vadovavimo stilius. UAB "Dainiai" vadovavimo stiliaus tyrimas. Įmonės charakteristika. Įmonės vadovo darbas. Vadovavimo stiliaus tyrimas. Išvados.
Vadyba, referatas(16 puslapių)
2008-01-24
Įvadas. Vadovavimo stiliaus samprata ir esmė. Vadovavimo stiliaus samprata. Vadovavimo stiliaus esmė. Vadovavimo įtaka darbuotojams. Vadovavimo stilių skirstymas. Pagrindiniai vadovavimo stiliai. Pagrindinių vadovavimo stilių apibūdinimas. Liberalus vadovavimo stilius. Autokratinis ir demokratinis vadovavimo stilius. Situaciniai vadovavimo stiliai. Vadovavimo konfliktams stiliai. Orientaciniai vadovavimo stiliai. Asmeninio vadovavimo bei vadovo darbo stiliaus esmė. Vadovo pasaulėžiūros įtaka vadovavimui. Išvados.
Vadyba, referatas(18 puslapių)
2007-11-29
Ekologiški žemės ūkio ir maisto produktai. Pagrindiniai ekologinio ūkininkavimo tikslai. Kodėl verta sertifikuoti savo ūkį? Ekologinis žemės ūkis. Išvados.
Ekonomika, referatas(6 puslapiai)
2007-02-22
Įvadas. Vartotojų elgsenos koncepcija marketinge. Vartotojų sprendimai ir juos įtakojantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo procesas. Poreikio suvokimas. Informacijos paieška. Alternatyvų vertinimas. Sprendimas pirkti. Vartotojo elgsena po pirkimo. Vartotojų gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
2007-04-07
Įvadas. Diversifikacijos suvokimo ir klasifikavimo ypatumai. Įmonės plėtra ir augimas. Įmonės plėtros supratimas. Įmonės augimo supratimas. Ryšys tarp įmonės plėtros ir augimo. Įmonės dydis ir jo matavimas. Įmonės augimo strategijos. Įmonės veiklos diversifikacijos planavimas. Įmonės veiklos diversifikacijos įtaka jos organizacinei valdymo struktūrai. Įmonės veiklos diversifikacijos plėtros galimybės ir perspektyvos Lietuvoje. Išvados.
Vadyba, referatas(14 puslapių)
2007-02-22