Įvadas. Vaikų etnokultūrinės patirties plėtotės teorinės prielaidos. Etninės kultūros samprata. Etnokultūros taikymo ikimokyklinėje įstaigoje galimybės. Etnokultūrinės patirties plėtra ikimokyklinėje įstaigoje. 5–6 metų vaikų etnokultūrinės patirties ypatumų tyrimas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. Tautodailinės patirties ypatumai. Švenčių ir tradicijų samprata. Etnokultūrinės patirties išliekamoji vertė mokykloje. Išvados. Summary.
Pedagogika, diplominis darbas(49 puslapiai)
2006-11-12
Istorinis kontekstas R. Šteinerio asmenybė. Rudolfas Šteineris – Valdorfo pedagogikos pradininkas. Valdorfo pedagogikos ištakos.
Pedagogika, rašinys(4 puslapiai)
2006-11-12
Įvadas. Kitokie laikai – kitokia vaikystė. Tai kokia šių dienų visuomenė? Šiuolaikinis ugdymas Lietuvoje. Ikimokyklinis ugdymas Lietuvoje. Vaikų darželis Lietuvoje. Vaikų ugdymo darželyje tikslai. Ikimokyklinio ugdymo principai. Vaikų ugdymo darželyje organizavimas. Ikimokyklinio ugdymo programų modeliavimas. Išvados.
Pedagogika, referatas(13 puslapių)
2006-11-09
Įvadas. Skatinimo ir bausmių sampratos raida Lietuvos pedagogikoje. Kas tai yra bausmė ir skatinimas? Pedagogų ir psichologų nuomonė apie bausmę ir skatinimą. Bausmių ir skatinimų naudojimas praktikoje. Išvados.
Pedagogika, referatas(6 puslapiai)
2006-11-09
Teorija apie vaikų lytinę identifikaciją. Tyrimo tikslai, uždaviniai, metodai. Tyrimo etapai. Tyrimo rezultatai. Rezultatų apibendrinimas.
Pedagogika, namų darbas(13 puslapių)
2006-11-09
Įvadas. Žaidimas – ypatinga veikla, kylanti iš vidinio impulso, veikti, bandyti tyrinėti. Žaidimas – vaiką labiausiai atitinkanti elgsenos forma skelbti apie savo prigimtį. Išvados.
Pedagogika, referatas(11 puslapių)
2006-11-09