Įvadas. Teorinė dalis. Planavimas. Organizavimas. Koordinavimas. Vadovavimas ir motyvacija. Kontrolė. Išvados. Praktinė dalis. Informacija apie įmonę. Įmonės analizė. Išvados.
PowerPoint pristatymas. Kokybės valdymas. Visuotinė kokybės sistema. Svarbūs trys fundamentalūs elementai. Taipogi reikia paminėti penkis pagrindinius principus užtikrinančius kokybės valdymo sistemos sukūrimą. Bei paminint 10 metodų, kaip šią vadybos sistemą realizuoti. Vadybos sistemos dokumentų struktūra. Techniniai reikalavimai.
PowerPoint pristatymas. Kaip suprasti konkurencingumą? Įvadas. Istorinė konkurencijos turinio raida. Konkurencijos samprata. Konkurentų skirstymas pagal įmonei tenkančią rinkos dalį. Įmonių konkurencijos formos. Konkurencinio pranašumo kriterijai. Nesąžiningos konkurencijos rūšys. Parama yra traktuojama kaip valstybės pagalba, jeigu ji atitinka šiuos požymius. Teigiami konkurencijos veiksniai, įtakojantys šiuos verslininkų sprendimus. Darbuotojai, dirbantys su išorine aplinka, turi sugebėti atsakyti į šiuos klausimus. UAB "Serpantinas" konkurentinė analizė. Tiesioginių klientų įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Pasiūlymai.