Įvadas. Įgaliojimas ir jo įforminimas. Perįgaliojimas. Įgaliojimo rūšys. Įgaliojimas yra vienašalis sandoris. Įgaliojimas turi būti rašytinis. Įgaliojimui, išduodamam atstovauti juridiniam asmeniui, be bendrųjų reikalavimų, taikomi ir specialūs reikalavimai. Prokūra. Kas yra prokūra ir kada ji yra išduodama? Prokūros registravimas. Prokūros forma ir apribojimai.
Teisė, referatas(8 puslapiai)
2007-02-22
Įvadas. Tyrimų eigos ir rezultatų aprašymas. Išvados. Įmonės "intelektualūs produktai" sukurtos svetainės pavyzdžiai.
Rinkodara, namų darbas(10 puslapių)
2006-10-25
Trumpas įmonės pristatymas. Įmonės pavadinimas. Prekinis ženklas. Įmonės istorija. Misija (kodėl egzistuojame?). Vizija (ko siekiame?). Vertybės (kas svarbu?). Įmonės juridinis statusas. Strategija. Kas yra mūsų klientas? Kokią vertę "Hansabank" gali pasiūlyti savo klientui? Paslaugos. Verslo klientams. Mokėjimo kortelės. Strategijos efektyvumas. Įmonės veiklos aprašymas. Valdymo struktūra. Rezultatyvumas. Pelningumas, metinė apyvarta. Kokybės rodikliai. Personalo struktūra ir darbinio gyvenimo kokybė. Rėmimas ir labdara. Atsakomybė prieš visuomenę. "Hansabankas" yra kompanija, kuri jaučia atsakomybę visuomenei. Banko tikslas - palaikyti Lietuvos plėtros raidą, siekti, kad visuomenė, kurioje gyvename, būtų laisva. "Pavasario konferencijoje" bankas inicijuoja viešas diskusijas. Projektas "Langas į ateitį" - informacinės visuomenės kūrimui ir plėtrai. Rėmimo sritys. Industrijos analizė. Konkurentai. Konkurencinis pranašumas. Saugumas. Pirmasis. Išvados.
Rinkodara, referatas(13 puslapių)
2007-03-14
PowerPoint pristatymas. Kas yra projekto inicijavimas. Projekto inicijavimo idėja. Projekto inicijavimo procesas. Projekto idėjos analizė. Techninė analizė. Vertinama projekto. Komercinės analizės tikslas. Finansinė analizė. Ekologinis įvertinimas. Ekologinės analizės uždavinys. Organizacinės analizės tikslas. Analizės metu gauta informacija. Socialinė projekto analizė. Pagrindiniai rezultatai, atsispindintys projekto socialinį efektyvumą.
Vadyba, pristatymas(16 )
2008-01-23
Introduction. TV commercials around the world. Popularity. Types of TV commercials. Political campaign. Campaign elements. Money. Infomercial. Product placement. Forms of product placement.
Vadyba, referatas(7 puslapiai)
2006-11-21