Įvadas. Įmonės veiklos analizė. Siūlomo projekto esmė. Verslo idėja. Projekto idėja. Pagrindiniai tikslai. Marketingo planas. Įmonės aplinkos analizė. Sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas. Išorinių veiksnių analizė. Marketingo rinkinys. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Pardavimų prognozė. Organizacinis planas. Organizacinė struktūra. Personalo parinkimas. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir šaltiniai. Sąnaudų prognozė ir pelno apskaičiavimas. Lūžio taško įvertinimas. Išvados.
Verslo planai, kursinis darbas(24 puslapiai)
2006-10-27
Įvadas. I dalis. Vadybinė. Darbo tikslas ir uždaviniai. Bendrasis personalinės įmonės vadybinis apibūdinimas. D.Varec personalinė įmonė. Personalinės įmonės rekvizitai. Įmonės steigimo idėja. Organizacijos istorija. Įmonės įregistravimo ir veiklos reglamentas. Organizacijos struktūra. Personalas. Organizacijos kultūra, klimatas, komunikacija. Organizacijos darbuotojų teisių sistema. Vizija. Misija. II dalis. Ekonomikos. Organizacijos tikslai ir uždaviniai. Artimiausi tikslai. Tolimesni įmonės veiklos tikslai. Makroaplinkos analizė. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Politiniai veiksniai. Technologiniai faktoriai. Ekologiniai veiksniai. Vidinės aplinkos analizė. Įmonės aplinkos analizė. Sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas. Prekė. Kaina. Pardavimų ir marketingo sistema. Išorinės aplinkos analizė. Išorinių veiksnių analizė. Ūkio šakos aplinka. Konkurencinės padėties analizė. Vartotojų analizė. Rizika. Firmos finansinės analizės teorija. Firmos finansinės atskaitomybės elementai. Balansas. Pelno ataskaita. Kapitalo formavimo šaltinių ir jo panaudojimo ataskaita. Firmos ekonominės veiklos įvertinimo rodiklių grupės. Pagrindinės finansinių rodiklių grupės. Finansiniai rodikliai. Pelningumo rodikliai. Santykinis akcinio kapitalo pelningumo arba kapitalo grąžos rodiklis. Investicijų pelningumo arba investicijų grąžos rodiklis. Turto pelningumo rodiklis (Dju Ponto). Bendrasis pelningumo rodiklis. Grynojo pelningumo arba neto maržos rodiklis. Pardavimų sąnaudų rodiklis. Administracinių sąnaudų rodiklis. Rodiklis, apibūdinantis firmos vadovybės gebėjimą racionaliai naudoti išteklius. Finansinio statuso rodikliai. Einamojo likvidumo arba bendrojo padengimo koeficientas. Greitojo arba kritinio likvidumo koeficientas. Manevringumo arba lankstumo koeficientas. Bendrojo mokumo koeficientas. Ilgalaikio mokumo koeficientas. Ilgalaikių įsipareigojimų įvykdymo trukmės koeficientas. Finansinio valdymo rodikliai. Vidutinės materialinių atsargų apyvartos trukmės rodiklis. Vidutinė debitorinio įsiskolinimo firmai trukmės rodiklis. Kreditorinio įsiskolinimo trukmės rodiklis. Išteklių valdymo rodikliai. Pardavimų apimties vienam darbuotojui rodiklis. Grynojo pelno, neatskaičius mokesčius dalis, tenkanti vienam darbuotojui rodiklis. Produktyvumo, tenkančio vienam produkciją gaminančiam darbuotojui, rodiklis. Firmos pelningumo lūžio taško analizė. D. Varec PĮ finansinių rodiklių analizė. III dalis. Strateginių veiksmų planas. Strateginio plano rengimo etapai. Išvados.
Įmonių aprašymai, analizė(38 puslapiai)
2006-10-25
Įvadas. Paslaugos samprata. Paslaugos ir prekės skirtumai. Papildomų paslaugų klasifikacija. Jų svarba apgyvendinimo įstaigų įvaizdžiui. Aptarnavimo paslaugų skirstymas. Apgyvendinimo paslaugos Lietuvoje. Jų skirstymas. Klaipėdos viešbučių teikiamos papildomos paslaugos. Apibendrinimas.
Turizmas, referatas(14 puslapių)
2006-10-27
Įvadas. Ankstyvųjų ir viduriniųjų viduramžių apžvalga. Renesanso sąvoka, jo atsiradimo priežastys. Renesanso kultūra, pasaulietiškų idealų plėtra. Švenčių kultūra XIV - XVI amžiuje. Laisvalaikio praleidimo formos ir būdai. Pramogos susijusios su menais. Kelionės, jų motyvai ir apgyvendinimo kultūra. Apibendrinimas.
Turizmas, referatas(14 puslapių)
2006-10-25
Įvadas. Šventės samprata. Gyvosios tradicijos samprata. Švenčių klasifikacija. Įvairių metų laikų kalendorinių švenčių skirtumai. Kūčios. Kalėdos. Naujieji metai. Trys karaliai (Saulėgrįžos šventė). Užgavėnės. Verbos. Velykos. Simbolika ir reikšmė. Joninės. Visų šventųjų diena. Vėlinės. Vestuvės. Krikštynos. Laidotuvės (Šermenys). Išvados
Turizmas, referatas(26 puslapiai)
2006-10-27
Įvadas. Strateginio valdymo samprata. Strateginio valdymo metodologija. Aplinkos strateginė analizė. Konkurencinės padėties įvertinimas. Strateginio plano rengimas. Strategijos įgyvendinimas. Išvados.
Vadyba, referatas(23 puslapiai)
2006-10-27
Siūlomo projekto esmė. Verslo idėja. Pagrindiniai uždaviniai ir tikslai. Prekės ir paslaugos. Firmos charakteristika. Nuosavybės forma. Žinios apie verslininkus ir pagrindinius akcininkus. Geografinė padėtis. Rinka. Vartotojai ir rinkos plėtros tendencijos. Konkurentai. Marketingo planas. Tikslai ir uždaviniai. Kainų politika ir kainos. Rėmimas. Prognozavimas ir planavimas. Valdymo personalas ir darbuotojai. Organizacinė struktūra. Informacija apie vadovą ir darbuotojus. Darbo užmokestis. Rizikos įvertinimas. Rizika susijusi su išoriniais veiksniais. Firmos silpnosios vietos. Rizikos mažinimas. Finansinis planas. Finansavimo šaltiniai ir projekto kaina. Pelno-nuostolio ataskaita. Prognozuojama pinigų srautų ataskaita.
Verslo planai, referatas(12 puslapių)
2006-10-27