Įvadas. Įmonės charakteristika. UAB "Fauga" tikslai, uždaviniai ir struktūra. Tikslai. Uždaviniai. Turima technologija ir personalas. Turima technologija. Įmonės struktūra. UAB "Fauga" išorinės aplinkos, tiesioginio poveikio veiksnių įvertinimas. Vartotojai. Tiekėjai. Vyriausybė. Specialiųjų interesų grupės. Žiniasklaida. Profesinės sąjungos. Finansų institucijos. Konkurentai. UAB "Fauga" išorinės aplinkos, netiesioginio poveikio veiksnių įvertinimas. Ekonominiai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Politiniai veiksniai. Ekologiniai veiksniai. Išvados.
Įvadas. Vartotojo elgsena. Vartotojo prioritetai ir jo pasirinkimas. Bendrasis ir ribinis naudingumas. Vartotojo abejingumo kreivė. Vartotojo biudžetas. Vartotojo naudingumo maksimizavimas. Prekių paklausa. Paklausa. Prekės. Kitų prekių kainos ir jų kitimas. Paklausos elastingumas. Išvados. Užduotys.