ADB "Preventa" veiklos sritis: sveikatos, turto bei civilinės atsakomybės draudimas. Įvadas. ADB "Preventa" veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Įmonės marketingo veiklos vertinimo principai. Įmonės marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Marketingo komplekso elementai. Prekė/produktas. Kaina. Paskirstymas/pateikimas. Rėmimas. ADB "Preventa" aplinkos ir marketingo komplekso analizė. ADB "Preventa" marketingo makroaplinkos analizė. ADB "Preventa" marketingo mikroaplinkos analizė. ADB "Preventa" rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. ADB "Preventa" marketingo komplekso elementų analizė. ADB "Preventa" prekės/produkto analizė. ADB "Preventa" kainodaros analizė. ADB "Preventa" paskirstymo/pateikimo analizė. ADB "Preventa" rėmimo analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedas: ADB "Preventa" teikiamos draudimo rūšys.
Rinkodara, kursinis darbas(26 puslapiai)
2006-09-27
Įvadas. Verslo kalba. Pirmasis kontaktas. Tarpusavio santykiai. Orientavimasis į laiką. Išorinė harmonija. Reputacija. Bendravimo stilius. Bendravimas. Sprendimų priėmimas. Verslo protokolas. Išvados.
Etika, konspektas(4 puslapiai)
2006-11-23
UAB "BMS" veiklos sritis: kompiuterių gamyba, prekyba programine įranga, raštinės mašinomis ir įranga bei buitiniais elektros prietaisais. Įvadas. UAB "BMS" veiklos apžvalga ir informacinių šaltinių apžvalga. Pardavimų skyriaus metodologiniai principai. Pardavimo pradžia. Poreikių nustatymas. Produkto savybių, privalumų ir naudos pateikimas (SPN). Prieštaravimų atmetimas. Kaip neutralizuoti kliento nepasitenkinimą. Pardavimų procesas pardavimų skyriuje UAB "BMS". Į klientą orientuotas pardavimas BMS prekybos salonuose. Kliento poreikių (situacijos) išsiaiškinimas BMS prekybos salonuose. Atvirų ir uždarų klausimų naudojimas aiškinantis kliento poreikius. Kliento poreikių perfrazavimo metodas BMS prekybos salonuose. BMS pardavimų vadybininkai vadovaujasi šiais teiginiais. Pardavimų eiga BMS prekybos salonuose. Išvados ir pasiūlymai.
Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
2006-09-27
Įvadas. Santrauka. Summary. UAB "Aukso deivė" apibūdinimas. UAB "Aukso deivė" strateginis planas 2003 - 2007 metams. Strateginio planavimo svarba įmonėje UAB "Aukso deivė". Strateginio planavimo proceso kūrimas UAB "Aukso deivė". UAB "Aukso deivė" misija, tikslai, uždaviniai. UAB "Aukso deivė" SWOT analizė. SWOT analizės strateginiai siūlymai. UAB "Aukso deivė" strateginių alternatyvų analizė ir strategijų parinkimo etapas. UAB "Aukso deivė" verslo vienetų esminio vystymo greičio strategijų nustatymas BOSTONO KG metodu. Verslo vienetų vystymo strategijų nustatymas pagal "GENERAL ELECTRIC" metodą. UAB "Aukso deivė" atskirų veiklos sričių strategijos. Išvados ir pasiūlymai.
Įmonių aprašymai, kursinis darbas(24 puslapiai)
2006-11-23