Darbo teisės samprata. Darbo teisės dalykas. Civiliniai teisiniai santykiai. Darbo teisiniai santykiai). Metodas. Sistema. Principai. Darbo teisės šaltiniai. Darbo tesės subjektas. Darbdavys. Darbuotojas. Darbuotojų kolektyvas. Darbo teisės subjektų atstovavimo pagrindai. Darbuotojų atstovais. Darbdavių atstovais. Darbuotojų atstovų teisės ir pareigos. Darbdavių atstovų teisės ir pareigos. Taikomi terminai darbo teisėje. Ieškinio senatis. Darbo stažo samprata. Stažo rūšys. Kolektyvinės sutarties sąvoka. Kolektyvinės sutarties sudarymo sritis. Kolektyvinės sutarties šalys. Kolektyvinės sutarties turinys. Kolektyvinės sutarties įsigaliojimas ir trukmė. Sutarties vykdymo kontrolė. Darbo sutarties sąvoka. Darbo sutarties turinys. Darbo sutarties sąlygos. Garantijos priimant į darbą. Priėmimo į darbą apribojimai. Nelegalus darbas. Darbo sutarties sudarymo tvarka. Privalomi dokumentai priimant į darbą. Išbandymo terminas sudarant darbo sutartį. Išbandymo terminas. Išbandymo rezultatai. Darbo sutarties rūšys. Laikinoji darbo sutartis. Antraeilių pareigų darbo sutartis. Namudininkų darbo sutartis. Patarnavimo sutartis. Papildomo darbo sutartis. Terminuota darbo sutartis. Termino nustatymas. Sezoninė darbo sutartis. Darbo sutarties sąlygų pakeitimo tvarka. Laikinas darbo sąlygų pakeitimas ypatingais atvejais. Nušalinimas nuo darbo. Darbo sutarties nutraukimas šalių susitarimu. Darbo sutarties nutraukimas darbuotojo pareiškimu. Darbo sutarties nutraukimas dėl nepriklausančių nuo darbuotojo aplinkybių. Darbo sutarties nutraukimas darbdavio iniciatyva, kai nėra darbuotojo kaltės. Įspėjimas apie darbo sutarties nutraukimą. Darbo sutarties nutraukimo apribojimai. Garantijos nėščioms moterims ir darbuotojams, auginantiems vaikus. Garantijos sergantiems ir sužalotiems darbe darbuotojams. Garantijos darbuotojų atstovams. Pirmenybės teisė būti paliktam dirbti, kai mažinamas darbuotojų skaičius. Darbo sutarties nutraukimas be įspėjimo. Apribojimai nutraukti darbo sutartį reorganizuojant įmonę. Darbo sutarties prieštaravimų įstatymams pašalinimas. Išeitinė išmoka. Atsiskaitymo su atleidžiamu darbuotoju tvarka. Darbuotojo gražinimo į darbą tvarka. Darbo laiko trukmė. Sutrumpintas darbo laikas. Ne visas darbo laikas. Darbo laiko režimas. Viršvalandiniai darbai leidžiami šiais išimtiniais atvejais. Viršvalandinių darbų apribojimas. Galima skirti turint raštišką sutikimą. Viršvalandinių darbų trukmė. Darbas naktį. Pertrauka pailsėti ir pavalgyti. Papildomos ir specialios pertraukos. Paros poilsis. Savaitės nepertraukiamasis poilsis. Švenčių dienos. Atostogų rūšys. Kasmetinės atostogos. Kasmetinės atostogos. Kasmetinės pailgintos atostogos. Kasmetinės papildomos atostogos. Kasmetinių atostogų suteikimo tvarka. Kasmetinių atostogų suteikimas dalimis. Kasmetinių atostogų perkėlimas ir pratęsimas. Atšaukimas iš kasmetinių atostogų. Nepanaudotų kasmetinių atostogų suteikimas atleidžiant iš darbo. Kasmetinių atostogų apmokėjimas. Piniginė kompensacija už nepanaudotas kasmetines atostogas. Tikslinių atostogų rūšys. Mokymosi atostogos. Nemokamos atostogos. Mokėjimas už viršvalandinį ir nakties darbą. Mokėjimas už darbą poilsio ir švenčių dienomis. Mokėjimas už ne visą darbo laiką. Darbo užmokesčio mokėjimas atleidžiant iš darbo ar darbuotojui mirus. Papildomos lengvatos asmenims, auginantiems vaikus. Išskaitų iš darbo užmokesčio pagrindai. Iš darbo užmokesčio dydžio apribojimas. Šiurkštus darbo pareigų pažeidimas.
Darbo teisė, konspektas(20 puslapių)
2006-09-19
Investicijų samprata. Investicijų alternatyvos. Investiciniai projektai ir jų valdymas. Investiciniai sprendimai. Investicijų vertinimo metodų praktinis taikymas.
Finansai, konspektas(12 puslapių)
2006-09-19
Mokesčių ir jų sistemos samprata bei vaidmuo. Mokesčių elementai (apmokestinimo instrumentarijus). Apmokestinimo principai. Mokesčių klasifikavimas. Pelno mokestis. Gyventojų pajamų mokestis. Pridėtinės vertės mokestis. Akcizai. Lietuvos Respublikos muitai. Kiti mokesčiai. Mokesčių administravimas.
Mokesčiai, konspektas(33 puslapiai)
2006-09-19
Įvadas. Motyvacijos samprata. Motyvacijos teorijos. Poreikių motyvacijos teorijos. A.Maslow poreikių hierarchijos teorija. F.Herzberg dviejų faktorių teorija. D.McClelland poreikių teorija. Procesinės motyvacijos teorijos. Lūkesčių teorija. J.S. Adams teisingumo teorija. Motyvavimo esmė. Personalo motyvavimo koncepcijos. Darbo užmokestis motyvavimo sistemoje. Socialiniai motyvatoriai. Personalo motyvavimo sistemos kūrimo problemos ir etapai. Motyvacijos reikšmė ir pritaikymas. Išvados.
Personalo vadyba, kursinis darbas(26 puslapiai)
2006-09-19
Kokias žinote pagrindines organizacijų teorijas? Trumpai apibūdinkite jas. Klasikinės biurokratinės organizacijų teorijos. Bihevioristinės arba organizacijos elgsenos teorijos. Sisteminės organizacijų teorijos. Atsitiktinumų teorija. Vaidmenų teorija. Psichoanalizės teorija. Apibrėžkite, kas tai yra organizacijos elgsena ir kokius žinote pagrindinius organizacijos elgsenos tyrimų elementus? Kokius žinote organizacijos elgsenos modelius? Apibūdinkite šį modelį. Apibrėžkite, kas tai yra formali organizacija. Pateikite pavyzdžių. Apibrėžkite, kas tai yra neformali organizacija. Pateikite pavyzdžių. Kodėl žmonės buriasi į neformalias organizacijas? Apibūdinkite organizacijos vertybes. Koks yra pagrindinis psichologinis konfliktas tarp individo ir organizacijos? Prie ko individas turi prisitaikyti organizacijoje? Kas yra pirminė ir antrinė grupės? Apibrėžkite, kas tai yra organizacijos kultūra. Kokios pagrindinės charakteristikos (pagal S. P. Robbins) būdingos organizacijos kultūrai? Kokius žinote organizacijos kultūros modelius? Apibūdinkite šį modelį. Kas (pagal S. P, Robbins) nulemia organizacijos kultūros pokyčius? Kas tai yra subkultūros ir kontrkultūros ir kas skatina jų formavimąsi organizacijoje? Kokie yra organizacijos kultūros analizės lygiai? Apibūdinkite juos. Kaip pasireiškia išorinė organizacijos kultūra? Organizacijos kultūros išoriniai elementai. Kaip pasireiškia persidengusios vertybės organizacijos kultūroje? Kas tai yra bendri susitarimai ir kokia jų reikšmė organizacijos kultūrai? Kokia organizacijos kultūra yra stipri ir kada stipri kultūra vertinama teigiamai, o kada - neigiamai? Apibrėžkite, kas tai yra organizacijos klimatas, kokios jo optimizavimo galimybės. Apibūdinkite incidento, konflikto subjekto, konflikto objekto, konfliktinės situacijos, konflikto sąvokas. Kas tai yra organizacinis konfliktas ir kokios jo teigiamos ir neigiamos funkcijos? Organizacinių konfliktų funkcijos. Kas yra racionalūs ir iracionalūs konfliktai ir kaip jie reiškiasi organizacijoje? Konfliktas hierarchijos vidinėje struktūroje, kylantis dėl apdovanojimų. Ką reiškia konfliktų valdymas ir kokius jo metodus ir stilius žinote? Kokius sistemos elgsenos tipus jūs žinote? Apibūdinkite juos.
Vadyba, špera(19 puslapių)
2006-09-19
Apibūdinkite personalo organizavimo turinį. Kokia organizacinės valdymo struktūros reikšmė personalo organizavime? Paaiškinkite pagrindinių personalo vadybos principų esmę. Iš kokių elementų susideda personalo vadybos sistema? Kaip skirstomi organizacijoje dirbantys asmenys, kokia jų tarpusavio sąveika? Kokius lūkesčius puoselėja darbuotojas, įsijungdamas į organizaciją? Kaip darbuotojai gali daryti įtaką organizacijos rezultatyvumui? Į kokias grupes skirstomi darbuotojai dirbantys organizacijoje? Nurodykite teigiamus ir neigiamus stiprios kultūros poveikius. Kokius darbus reikia atlikti keičiant organizacijos kultūrą? Kas lemia personalo skyriaus vietą ir vaidmenį organizacijoje? Apibūdinkite darbuotojų valdymo organizavimą mažoje, vidutinėje ir didelėje organizacijoje. Kokia darbuotojų motyvavimo esmė ir būdai? Ką vadiname darbų analize? Kokia jos reikšmė? Kokia seka ji atliekama? Ką vadiname darbuotojų poreikio planavimu? Ką jis apima? Ką vadiname bendruoju darbuotojų poreikiu? Kuo remiantis jis nustatomas? Kokios priežastys sąlygoja darbuotojų judėjimą organizacijoje? Kas sąlygoja darbuotojų kaitą? Ką vadiname potencialiu ir faktišku darbuotojų rezervu? Nurodykite vidinio papildomo darbuotojų poreikio patenkinimo šaltinio privalumus ir trūkumus. Ką vadiname darbuotojų paieška?Koks jos tikslas? Kaip ji atliekama? Kokios aplinkybės organizacijoje sąlygoja darbuotojų paiešką? Kokių taisyklių reikia laikytis reklamuojant darbo vietas? Kas gali būti darbuotojų paieškos organizatorius? Ką vadiname darbuotojų atranka? Kokiu nuoseklumu ji vykdoma?Kokie taikomi atrankos metodai? Ką vadiname darbuotojų atrankos pokalbiu? Nurodykite ir apibūdinkite atrankos pokalbių grupes. Kas nulemia atrankos pokalbio veiksmingumą? Ką vadiname personalo adaptavimu? Ką jis apima? Kas padeda sutrumpinti adaptavimosi procesą organizacijoje? Kokia trumpinimo reikšmė? Ką vadiname darbuotojų įvertinimu? Kokie yra darbuotojų vertinimo tikslai ir uždaviniai? Ką vadiname darbuotojų atestavimu? Kokiais etapais jis organizuojamas? Kokia atestavimo reikšmė? Kokie darbuotojų vertinimo kriterijai? Dažniausiai naudojami darbuotojų vertinimo metodai. Ką vadiname kvalifikacijos tobulinimu? Kokias žinote kvalifikacijos tobulinimo strategijas? Kaip nustatomas kvalifikacijos trūkumas organizacijoje? Ką vadiname bendrąja kompetencija? Nurodykite populiariausias kompetencijas šiuo metu. Ką vadiname karjera? Kuo vertingi karjeros siekiantys darbuotojai? Nurodykite ir apibūdinkite organizacijos požiūrius į darbuotojų karjerą. Kokie yra pagrindiniai karjeros planavimo ir realizavimo etapai? Ką vadiname tipiniu karjeros planu? Kas jame nurodoma? Kokia jo reikšmė? Kaip sudaromi individualūs karjeros planai ir kaip ir realizuojami? Koks pokalbio su atleidžiamuoju darbuotoju tikslas ir turinys?
Personalo vadyba, konspektas(6 puslapiai)
2006-09-19
Įvadas. Bendravimo vieta valdymo procese. Valdymo ir bendravimo santykis. Bendravimo sąvoka. Bendravimo funkcijos. Etiketas sistemoje "vadovas-pavaldinys". Vadovo etiketas. Sistema "vadovas - pavaldinys". Darbuotojų tipai ir bendravimo su jais stilius. Concordia res parvae crescunt. Kaip tinkamiau bendrauti? Išvados.
Personalo vadyba, kursinis darbas(11 puslapių)
2006-09-19
Įvadas. Vadovų darbo stilių klasifikavimo sistemos. X, y ir z teorijos. Vadovavimas ir lyderiavimas. Vadovo lyderio funkcijos. Vadovo bruožai ir įgūdžiai. Personalo veiklos organizatorius. Grupės auklėtojas. Elgesio pavyzdys. Psichoterapeutas. Personalo narių tarpusavio santykių arbitras. Grupes simbolis. Grupės interesų reiškėjas ir gynėjas. Atsakomybės "nešėjas". Novatorius. Žaidimo taisyklių pažeidėjas. Treneris. Kelias į vadovavimo profesionalumą. Išvados.
Personalo vadyba, kursinis darbas(19 puslapių)
2006-09-19