Asmeninis pardavimas. Prekybos agentas. Asmeninis pardavimas. Asmeninis siūlymas. Tam, kad būtų sudarytas sandoris, pardavėjui tenka atlikti daug paruošiamųjų veiksmų. Asmeninis pardavimas efektyvus, kai. Asmeninio pardavimo privalumai. Trūkumai. Asmeninio pardavimo bruožai. Prekybos agentų funkcijos. V. Pareto 80/20 taisyklė. Lankydamas potencialius klientus, agentas siekia šių tikslų. Prekybos agentų darbui būdingi bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Pardavimų palaikymas. Misionieriška veikla. Pardavimo personalas. Pardavimų personalo vadyba. Pagrindiniai pardavimų personalo vadybos sprendimai. Pardavimų personalo tikslų nustatymas. Pardavimų personalo strategija. Pardavimo personalo struktūra. Pranašumai. Kompleksinės pardavimų personalo struktūros. Personalas skirstomas. Pardavimų personalo dydis. Kiti pardavimų personalo dydžio parinkimo kriterijai. Asmeninio pardavimo procesas. Asmeninio pardavimo planavimas. Asmeninio pardavimo tikslai. Atsakomybės paskirstymas. Biudžeto sudarymas. Prekybos darbuotojų tipo parinkimas. Prekybos metodų parinkimas. Užduočių personalui parinkimas. Plano realizavimas. Asmeninio pardavimo organizavimas. Prekybos darbuotojų parinkimas. Pardavėjas turi pasižymėti tokiomis savybėmis. Prekybos darbuotojų mokymas. Pardavėjų darbo sferų paskirstymas. Atlyginimų sistemos sudarymas. Atlyginimas priklausantis nuo pardavimų apimties. Metodų derinys (mišrus). Vadovavimas arba pardavėjų vadyba. Asmeninio pokalbio paruošimas ir pokalbio eiga. Pokalbis telefonu.
Rinkodara, špera(8 puslapiai)
2006-11-28
Įvadas. Problemos išsiaiškinimas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo pobūdžio nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas. Imčių atranka. Duomenų rinkimas. Duomenų apdorojimas ir analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Įgyvendinimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Priedas (1).
Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
2006-10-05
Įvadas. Tirti 4 žinomiausius Panevėžio miesto pramogų centrai: "Egivela", "Romantic", "Krezo" ir "Placas". Tyrimo metodika. Klubų teikiamų paslaugų palyginimas pagal 4 P. Paslaugos apibūdinimas pagal 4 P. Klubų palyginimas pagal 4 P. Rinkos apibūdinimas. Klubų veiklą reglamentuojantys veiksniai. Klubų veiklą įtakojantys veiksniai. Vartotojų tyrimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Priedas (1).
Rinkodara, kursinis darbas(22 puslapiai)
2006-12-20
Įvadas. Vaikų kavinės "Šypsenėlė" paslaugos pristatymas. Įmonės paslaugų rinkodara. Siūlomos paslaugos vartotojas. Naudosis paslauga. Nesinaudoja šia paslauga. Numatoma paslaugos realizavimo vieta. Kainodara. Pateikimas. Paslaugos gyvavimo ciklas. Reklama. Įmonės analizė rinkoje. Ekonominis pagrindimas. Investicijos ir jų atsipirkimas. Išvados. Priedai (2).
Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
2006-10-18
Įvadas. Neverbalinės bendravimo priemonės. Neverbalinio elgesio funkcijos. Veido išraiška. Veido išraiška kitose kultūrose. Vizualinis kontaktas. A. Pizz išskirti keturi žvilgsnių tipai. Vizualinis kontaktas kitose kultūrose. Poza. Poza kitose kultūrose. Prisilietimas. Prisilietimas kitose kultūrose. Tarpasmeninė erdvė. Erdvės zona kitose kultūrose. Gestai. Gestai kitose kultūrose. Dviprasmiški gestai. Kūno sudėjimas. Išvados. Tikslas. Uždaviniai.
Socialinė psichologija, referatas(12 puslapių)
2006-09-13
Santrauka. Įvadas. Pokyčiai ir juos skatinančios jėgos. Požiūriai į pokyčius. Strateginio pokyčio samprata. Pokyčius skatinančios jėgos. Darbuotojų reakcija į pokyčius organizacijoje. Elgsena pokyčių atžvilgiu. Pasipriešinimo pokyčiams tipai. Pasipriešinimo pokyčiams raiškos formos. Pasipriešinimo pokyčiams įveikimo būdai. Tyrimo organizavimo metodika. Tyrimo duomenų analizė. Išvados. Priedas (1).
Įmonių aprašymai, kursinis darbas(20 puslapių)
2006-12-20
Įžanga. Literatūros analizė. Tyrimo duomenų analizė. Tyrimo apklausos anketa. Tyrimo apklausos anketos analizė. Išvados ir rekomendacijos.
Sociologija, kursinis darbas(8 puslapiai)
2006-12-20