Šperos.lt > Namų darbai
Namų darbai

(5799 darbai)

Mokykolos blioteka kaip ugdymo aplinkaMokyklos biblioteka. Bibliotekos aplinka. Aplinkos įtaka besilankantiems. Tyrimo aprašymas. Skaityti daugiau
Mokymas ir kvalifikacijos kėlimas statybos įmonėjeĮvadas. Besimokančios organizacijos samprata. Įmonių pertvarka ir mokymas bei kvalifikacijos kėlimas. Kvalifikacijos kėlimo strategija. Kvalifikacijos poreikių nustatymas ir realizavimas. Kvalifikacijos kėlimo metodai ir jų taikymas. Kvalifikacijos kėlimo principai ir metodai. Savarankiško mokymosi organizavimas. Mokymasis kokybės būreliuose. Dualusis vadybos seminaras. Neakivaizdinis ir vakarinis kvalifikacijos kėlimas. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos kėlimas UAB "X". Įmonės veikla. Darbuotojų mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Mokymasis organizacijoje, besimokančios organizacijos esmėKolektyvinis mokymasis organizacijoje. Įvadas.tikslai: Išsiaiškinti pagrindinius besimokančios organizacijos principus, Atskleisti kolektyvinio mokymosi organizacijoje niuansus. Teorinė apžvalga. Besimokanti organizacija. Kas yra besimokanti organizacija. Žinių vadyba besimokančioje organizacijoje. Besimokančios organizacijos bruožai. Kolektyvinis mokymasis. Organizacinis mokymasis. Straipsnio problemos analizė. Praktinis aspektas. Temos svarba ir reikšmė žinių vadybai. Išvados. Skaityti daugiau
Mokymo svarba įmonėseĮvadas. Darbo tikslas: įvertinti mokymo svarbą įmonėse. Greitojo skaitymo technika. Mokymo poreikiai. Sisteminių pokyčių valdymas pagal kartojimo principą. Uždavinių ir problemų prioritetai. Elgesio mokymo ciklas. Išvados. Priedas: testas. Skaityti daugiau
Mokymosi galimybės visiems: nuo pradinuko iki pensininkoĮvadas. Mokymosi visą gyvenimą samprata. Mokymosi visą gyvenimą lygis Lietuvoje ir Europoje. Galimybė mokytis visą gyvenimą regione - problema? Galimi problemos sprendimo būdai ir rekomendacijos. Išvados. Skaityti daugiau
Mokymosi grupės analizėĮvadas. Analizuojamos grupės ir jos analizės kriterijų pristatymas. Psichologinis grupės klimatas. Vystymosi stadijos grupėje. Vaidmenys grupėje. Konfliktų sprendimas grupėje. Sprendimų priėmimas grupėje. Motyvacija grupėje. Grupės analizės apibendrinimas. Priedai (Anketa). Skaityti daugiau
Mokymosi motyvacijos problema ir sprendimaiStraipsnių analizė apie mokymosi motyvaciją, motyvacijos nebuvimą ir šios problemos sprendimo galimybes. 5 straipsniai: "Mokymosi motyvacijos problema ir jos sprendimo galimybės". "Mokymo turinio įtaka kuriant mokinio vertybių sistemą". "Socialinių veiksnių ir mokymosi nesėkmių sąsajos". "Mokymosi visą gyvenimą motyvacija: pedagogų požiūris". "Savarankiškas mokinių darbas nuolatinio mokymosi procese". Skaityti daugiau
Mokymosi proceso stebėjimo praktikaBendrosios žinios apie pamoką. Pamokos protokolas. Pamokos analizė. Mokinio psichologine charakteristika. Bendros žinios. H. Aizenko temperamento testas. Asmenybės sociotipo nustatymo testas. Liušerio spalvų testas (metodas). Skaityti daugiau
Mokymosi visą gyvenimą memorandumo (2001) tezių analizėĮvadas. Pirmosios tezės (nauji pagrindiniai įgūdžiai - visiems) analizė. Antrosios tezės (daugiau investicijų į žmogiškuosius resursus) analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio asmenybės tyrimasĮvadas. Psichologinė mokinio charakteristika. Priedas (1). Skaityti daugiau
Mokinio dienos rėžimo įvertinimas"Moksleivio veikla ir poilsis" analizė. Miego trukmės vidurkiai. Fizinis aktyvumas. Mityba. Kompiuteris, televizija. Mokymosi krūvis. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio psichologinė charakteristika (3)Įvadas. Mokinio psichologinė charakteristika. Žinios apie mokinį. Asmenybės kryptingumo ypatumai. Mąstymo kritiškumo tyrimas. Išvados. Mokymosi motyvacijos tyrimas. Dėmesio perkėlimo tyrimas. Temperamento tipo nustatymo tyrimas. Išvados. Mokymosi motyvacijos tyrimas. Skaityti daugiau
Mokinių adaptacijos problemosĮvadas. Paauglių elgesio ydos mokykloje. Popamokinės veiklos organizavimas. Vaikų mokymosi motyvacijos silpnėjimo priežastys. Mokinių statusas mokykloje. Net pirmokėliai nenori mokytis. Tinginys geriau negu kvailys. Nuo mokslo atbaido ir perdėta kontrolė. Mokytojai - iš reikalo, bet ne iš pašaukimo. Pagrindiniai patyčių mažinimo strategijos principai. Patyčių apibūdinimas bei formos. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių dėmesio ypatumų tyrimasĮvadas. Tyrimo tikslas: nustatyti individualius tiriamųjų dėmesio savybių ypatumus. Metodika. Tiriamieji. Tyrimo priemonės ir būdai. Tyrimo eiga. Duomenų registravimas, apdorojimas. Rezultatai ir jų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių dorinimas žaidimų pagalbaĮvadas. "Aš esu unikalus, vienintelis ir nepakartojamas". "Vertybės. Kas tai?". "Laimė". "Savigarba". "Mano šeima". "Draugystė. Bendradarbiavimas". "Alkoholis". Žaidimai. Skaityti daugiau
Mokinių ir mokytojų santykių problemosĮvadas. Su kokiomis problemomis susiduria mokiniai? Su kokiomis problemomis susiduria mokytojai? Kaip išvengti šių problemų? Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių regos profilaktikos programaĮvadas. Problemos medis. Padariniai. Tolimasis tikslas – iki 2015 metų sumažinti Šiaulių "Juventos" pagrindinės mokyklos 1–10 klasių mokinių regos sutrikimų skaičių iki 20 procentų. Artimieji tikslai. Uždaviniai. Laukiami rezultatai. Veiklos krypčių numatymas. Programos sąnaudos. Programos finansavimo šaltiniai. Programos vykdymo prielaidos ir rizika. Programos vertinimas. Priedas (1). Skaityti daugiau
Mokinių saugos profesiniame mokyme ir praktikoje instrukcijaViešbučių ir turizmo kompleksų darbuotojų profesijos, mokinių saugos profesiniame mokyme ir praktikoje instrukcija. Bendroji dalis Profesinės rizikos veiksniai, saugos priemonės nuo jų poveikio. Mokinio veiksmai prieš darbo pradžią. Mokinio veiksmai darbo metu. Mokinio veiksmai avariniais atvejais. Mokinio veiksmai baigus darbą. Skaityti daugiau
Mokinių vertinimo sistemos tikslaiVertinimas. Įvertinimas. Ar pažymiai nėra tiesiog farsas, jei visais būdais vertinant mokinius taip dažnai yra daroma klaidų ir vienų mokytojų vertinimas taip skiriasi nuo kitų mokytojų vertinimo? Ar pažymiai ir testavimas trukdo ar padeda mokymuisi? Ar nėra taip, kad pažymiai ir tikrinimo sistemos dažnai sukelia mokinių įtampą ir nerimą, ir dėl to mokiniai pradeda sukčiauti? Viena iš mokinio pasiekimų vertinimo galimybių ("Mokininio pasisekimo knygelė"). Vertinimo uždaviniai. Skaityti daugiau
Mokytojas — klasės vadovasKlasės klimato samprata, jo reikšmė sėkmingam klasės funkcionavimui. Klasės klimato kognityvinė plotmė. Blogo klimato priežastys. Mokytojo poveikio būdai. Klasės klimato psichosocialinė plotmė. Skaityti daugiau
......